اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808044162613540

فروشگاه آنلاین طبیست، فروشگاهی با قیمت‌های مناسب

کد: 139808044162613540

http://bit.ly/2PqdK8s

، اردبیل , (اخبار رسمی): فروشگاه آنلاین طبیست را می‌توان ارائه دهنده بهترین محصولات آرایشی بهداشتی، تجهیزات پزشکی، محصولات چرمی، آلات موسیقی و لوازم کادویی در سطح کشور دانست.

فروشگاه آنلاین طبیست
فروشگاه آنلاین طبیست

تمامی محصولات این فروشگاه از کیفیت بالا و قیمت مناسب برخوردار بوده و از منابع اصلی این صنعت تهیه و در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. در طی قراردادهای مستقیم بسته شده با صاحبان مشاغل این فروشگاه توانسته است که گلچین بهترین و ارزان‌ترین محصولات را فراهم کند. فروشگاه طبیست فعالیت خود را از پاییز 1398 در استان اردبیل و همچنین قابل ارسال به کل کشور آغاز کرده است.

این وبسایت به نام علی احمدی و شماره ملی 1450383580 ثبت شده است و دارای نماد اعتماد از سامانه نماد اعتماد کشوری و نشان ثبت ملی از سایت ساماندهی، معتبر تا تاریخ 28 بهمن 98 است. به دلیل قرارداد بسته شده با سازمان پست جمهوری اسلامی ایران پرداخت فاکتور در فروشگاه آنلاین طبیست به دو صورت نقدی وتحویل درب منزل است. مشتریان می‌توانند محصولات خود را به صورت تحویل درب منزل سفارش داده و یا ازطریق درگاه امن بانک ملی و زرین پال اقدام به پرداخت آنلاین فاکتور خود کنند.

فروشگاه آنلاین طبیست سعی در ارائه خدمات با کیفیت در چارچوب قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران را دارد و پایبند به اصول مشتری محور است.

پایین‌ترین قیمت‌ها

فروشگاه طبیست همواره قیمت‌های فروش خود را پایین‌تر از بازار نگاه می‌دارد. این محصولات را در شرایط خاص با تخفیف ویژه نیز می‌توان دریافت کرد. بسته به خرید می‌توان کدهای تخفیف در اختیار داشت.

کیفیت محصولات همیشه بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات انتخاب می‌شوند. انتخاب محصولات از منابع اصلی باعث شده است تا همیشه و همه جا محصولات این وبسایت حرف اول را در کیفیت بزنند.

عودت خرید در صورتی که از محصول خود راضی نباشد و یا در ارسال بسته اشتباهی روی داده باشد. قابل انجام است. خریداران می‌توانند ظرف 48 ساعت محصول خریداری شده خود را بازگردانند و عین پول خود را دریافت خواهید کنند و از این بابت در خرید از این وبسایت جای هیچ گونه نگرانی نخواهد بود.

علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت فروشگاه آنلاین طبیست مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

طبیست

فروشگاه انلاین طبیست را می توان به عنوان ارائه دهنده محصولات آرایشی و بهداشتی در سطح استان اردبیل دانست. شعار ما کیفیت در کنار ارزان ترین قیمت است. کسانی که تجربه خرید از سایت طبیست را داشته اند بدون شک درباره ما از خرید خود راضی بوده اند. فروشگاه طبیست فعالیت خود را از پاییز ۱۳۹۸ آغاز نموده است. امید است با سرویس دهی مناسب در خدمت شما مشتریان گرامی باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی