اطلاعات تماس
  • 021750*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808054165013604

دلایل شکست خوردن بازاریابی پیامکی

کد: 139808054165013604

http://bit.ly/2Pz8Bel

، تهران , (اخبار رسمی): در ادامه این مطلب، دلایل شکست خوردن بازاریابی پیامکی گفته شده است.

دلایل شکست خوردن بازاریابی پیامکی
دلایل شکست خوردن بازاریابی پیامکی

رعایت نکردن چه اصول و مواردی باعث زیان مالی و آسیب به یک برند معروف در پنل اس ام اس می‌شود؟ با رعایت کردن یک سری موارد، می‌توان نحوه بازاریابی خود را بهبود بخشید.

انتخاب یک: زمان مناسب برای ارسال پیامک 

یکی از عوامل کلیدی و بسیار مهم در بازاریابی پیامکی، زمانبندی در ارسال پیامک است. مشتریان ربات نیستند، آنها نیز زمان خواب و استراحت و تفریح دارند، نمی‌توان در زمان‌های دلخواه به مشتریان پیامک ارسال کرد. زیرا ممکن است باعث ناراحتی و آزار و اذیت او شود.

ارسال پیامک‌های پی در پی مساوی با آزار مخاطبان 

متاسفانه برخی تصور می‌کنند که با فرستادن پیام‌های پی در پی بیشتر، مخاطبان بیشتری را می‌توان جذب کرد، باید گفت که این افراد سخت در اشتباه هستند! علاوه بر هدر دادن هزینه‌های خود و اتلاف وقت، چیزی به دست نمی‌آورند البته که باید مخاطبان بدانند که آنها را فراموش نکرده‌اید. اما پیامک‌های پی در پی باعث آزار و اذیت آنها خواهد شد. نباید خود را به یک مخاطب اسپم تبدیل کرد.

پرهیز از ارسال پیشنهادات بیهوده 

متن‌های تبلیغاتی باید جذاب باشند تا خواننده دست کم از خواندن آن صرف نظر نکند اگر کسب و کاری در جلب نظر مشتریان خود موفق نباشد در قدم اول شکست خواهد خورد. قدرت کلمات در بازاریابی پیامکی می‌تواند مشتریان زیادی را جذب کند.

عدم ارائه روش خروج از خبرنامه

باید به این نکته توجه داشت که بالاخره روزی فرا می‌رسد تا مشتریان چه دیر یا زود قصد انصراف از خبرنامه را داشته باشند. در صورتی که روش خروج از خبرنامه به آنها ارائه نشود، عضو خبرنامه پیامکی نخواهند شد. در ضمن عدم انجام این کار می‌تواند به اقدامات قانونی منجر شود.

گاهی اوقات با یک بار ارسال پیامک و گرفتن نتیجه مطلوب، نباید به خود مغرور شد که استاد بازاریابی پیامکی هستید. یکی از اشتباهات نیز همین موضوع است، بدون تجزیه و تحلیل

نمی‌توان از موفقیت یا عدم موفقیت در بازاریابی پیامکی آگاه شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

رادکام

ارائه دهنده پانل اس ام اس

اطلاعات تماس
  • 021750*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی