اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808054165210433

وسایل تولد

لوازم موردنیاز یک جشن تولد با تم تولد

کد: 139808054165210433

http://bit.ly/2WABdW9

، (اخبار رسمی): تدارکات برپایی یک جشن تولد از دو بخش تزیینات و لوازم پذیرایی تشکیل می‌شود که تجربه نشان داده است که تزیینات بیشتر مورد توجه قرار گرفته و قسمت جذاب یک میهمانی تولد است.

لوازم موردنیاز یک جشن تولد با تم تولد
لوازم موردنیاز یک جشن تولد با تم تولد

هر خانواده‌ای سعی دارد از روز تولد فرزند خود یک روز به یاد ماندنی و خاطره انگیز بسازد اما بیشتر اوقات برای برپایی یک جشن تولد که مطابق سلیقه فرزند باشد، دچار سردرگمی می‌شوند که در ادامه اطلاعاتی در مورد نحوه‌ی تدارک یک جشن خاص برای زاد روز فرزندان آمده است.

اولین قدم تهیه اقلام تزییناتی برای ساخت یک دکوراسیون زیباست. در این مرحله باید از علایق فرزندان آگاهی داشته و طراحی دکور را متناسب با تم تولد محبوب او ایجاد کرد.

تزیینات میز کندی بار، مرکز توجه در یک جشن تولد است بنابراین برای دیزاین آن باید نهایت سلیقه و خلاقیت را به کار برد.

اقلامی که برای تزیین میز کندی بار نیاز است:

1)گیفت گلدانی متناسب با تم تولد

با توجه به اینکه گیفت‌های گلدانی متناسب با تم تولد طراحی می‌شوند و به خاطر انحصاری بودن با اسم و سن فرزندان است، یک دکور جذاب برای میز کندی بار است

2) گیفت اسمارتیزی تم تولد

گیفت‌های اسمارتیزی تم تولد با اسمارتیزهای رنگی و عکس شخصیت‌های کارتونی محبوب، نمای خوبی برای دیزاین تولد خواهند داشت. این گیفت‌های اسمارتیزی در ارتفاع 13 الی 14 سانتی هستند و بهتر است برای جلوه بیشتر از یک ظرف پایه دار شیک برای قرارگیری این گیفت‌های رنگی روی میز کندی بار استفاده کرد تا نمایی بیشتری داشته باشند.

تهیه‌ی هدیه یا یادبود از جمله کارهایی است که جشن تولد را برای میهمانان و خصوصا بچه‌ها دلچسب‌تر می‌سازد بنابراین می‌توان از گیفت‌های اسمارتیزی به عنوان گیفت تولد برای بچه‌ها یا حتی بزرگسالان استفاده کرد.

3) استند اسم

استندهای اسم چوبی که در طراحی آنها کاراکترهای و نمادهای تم تولد نیز به کار برده می‌شوند برای تزیین یک میز تولد بسیار شیک و منحصر به فرد خواهند بود؛ در ضمن استندهای اسمی که از جنس چوپ هستند، از مقاومت بالایی برخوردار بوده و می‌توان در تزیین اتاق کودک نیز مورد استفاده قرار گیرند.

4) استند شخصیت

استند کاراکترهای تم انتخابی در ابعاد کوچک، دکور یک میز کیک یا میز کندی بار را کامل‌تر می‌سازد و فضا را کودکانه‌تر و جذاب‌تر می‌کند.

5) گل طبیعی

گل آرایی میز تولد با رنگ‌ های شاخص تم از میز تولد، شگفتانه‌ای خاص ایجاد خواهد کرد که لذت تماشای این دکوراسیون برای میهمانان دو چندان می‌شود.

6) ماکت کاپ کیک و کوکی یا حتی نوع خوراکی آنها

استفاده از کاپ کیک‌ها و کوکی‌هایی که مطابق با تم جشن باشند شکوه یک میز تولد را بیشتر کرده و جذابیت را بالا می‌برند. اما شاید سوال بسیاری از  عزیزان این باشد که چرا ماکت کاپ کیک یا کوکی استفاده شود؟

از آنجایی که تزیینات تولد معمولا از ابتدای روز آغاز شده و تا انتهای مراسم باید زیبایی خود را جهت مراسم عکس برداری حفظ کند بنابراین بهتر است از ماکت اقلام خوراکی این چنینی استفاده کرد تا زیبایی تزیینات تا آخر میهمانی دوام داشته باشد.

7) تاپرهای تولد

افرادی که که اهل برگزاری جشن تولد هستند تاپرهایی که در پکیج‌های تم تولد ارائه می‌شوند را دیده‌اند. می‌توان از این تاپرها یا تاپرهای سفارشی که با اسم و سن صاحب تولد سفارشی سازی می‌شوند برای تزیین میز یا تزیینات غذاها و دسرها استفاده کرد.

8)تاپر کیک تم تولد

اغلب کیک‌های تولد سفارشی شده و متناسب با تم تولد طراحی می‌شوند بنابراین با استفاده از تاپر کیک تم تولد می‌توان این هماهنگی را با تم تولد جشن کامل‌تر کرد. این تاپرهای کیک با اسم و سن متولد طراحی می‌شوند.

می‌توان این تاپرهای کیک را در انتهای مراسم به عنوان یادگاری از جشن تولد هر ساله‌ی فرزند خود حفظ کرد و سال‌ها بعد از دیدن آنها لذت برد.

تزیینات دیوار پشت میز کیک

1) بنر تولد

بنرهای تولد که استفاده از آنها در جشن تولدهای امروزی بسیار مرسوم گشته است. این بنرها متناسب با تم تولد طراحی شده و اسم و سن ، تاریخ تولد و حتی عکس صاحب تولد نیز می‌تواند در این بنرها لحاظ شود.

2)  بادکنک آرایی

هر تم تولد دارای دو الی سه رنگ شاخص است که رعایت این رنگها در تزیینات، دکور را خاص و منحصر به فرد می‌سازد. بادکنک آرایی با بادکنک‌هایی با رنگ شاخص تم تولد، دکور یک جشن تولد را کامل می‌کند.

3)  استند شخصیت

استندهای شخصیت تم‌های تولد در ابعاد بزرگ 70 الی 100 سانتی در بازار موجود هستند یا می‌توان با یک تماس آنها را سفارش داده و درب منزل تحویل گرفت.

از استندهای شخصیت تم تولد در ابعاد بزرگ در اطراف میز کیک بسیار استفاده می‌شود و این خود تزیینات را برای بچه‌ها هیجان انگیزتر می‌سازد و شور و اشتیاق مراسم را بیشتر می‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جشن آوا

فروشگاه اینترنتی جشن آوا شامل فروش تخصصی انواع تم تولد(دخترانه ، پسرانه ، بزرگسال و غیره) و سایر اقلام و تجهیزات تولد است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]