اطلاعات تماس
  • 021223*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808064165413605

تبلیغات گسترده و موثر در اینستاگرام

کد: 139808064165413605

http://bit.ly/36s1H0E

، تهران , (اخبار رسمی): امروزه با متحول شدن راه‌های ارتباطی، ابزار تبلیغات نیز متفاوت شده است. بسیاری از برندها دیگر به سراغ تبلیغات گران تلویزیونی یا بیلبوردهای سطح شهر نمی‌روند؛ چرا که تبلیغات در دنیای مجازی با هزینه‌ای بسیار کمتر می‌تواند کسب و کار آنها را در معرض دید میلیون‌ها نفر قرار دهد.

تبلیغات گسترده و موثر در اینستاگرام
تبلیغات گسترده و موثر در اینستاگرام

تبلیغات آنلاین با وجود هزینه‌های بالای تبلیغات

امروزه تبلیغات آنلاین در بین برندهای مختلف رواج بیشتری پیدا کرده است؛ بنابراین با توجه به جامعه آماری بالایی که روزانه در فضای مجازی فعال هستند، تبلیغات آنلاین گزینه‌ای بسیار کارآمد و به‌صرفه است. امروزه شرکت‌های زیادی در این زمینه فعالیت می‌کنند و نه تنها کسب و کار دیگر شرکت‌ها و برندها را رونق می‌بخشند، بلکه خودشان نیز کسب درآمد می‌کنند. اما چطور می‌شود از بین شرکت‌های موجود معتبرترین و مطمئن‌ترین را انتخاب کرد؟ چه تضمینی برای سپردن کار به آن‌ها و افزایش درآمد وجود دارد؟

تبلیغات در اینستاگرام شرکت موبودید با داشتن تیمی خلاق و پرانگیزه بستری مناسب برای تبلیغات را فراهم کرده است. با استفاده از سرویس‌های موبودید به راحتی می‌توان کسب و کار خود را در معرض دید میلیون‌ها کاربر اینستاگرام قرار داد. همچنین با توجه به سرویس‌های اقتصادی و کارآمد موبودید می‌توان با صرف هزینه‌ای بسیار کم، آماری دقیق و جامع از میزان بازدیدها یا بازخوردهای تبلیغ‌ خود داشت و تنها به میزان بازدیدهای صورت گرفته، هزینه را پرداخت کرد. از دیگر مزیت‌های موبودید می‌توان به شروع سریع تبلیغات در هر زمان که کسب و کار مایل است اشاره کرد. قیمت ارزان و پشتیبانی ۲۴ ساعته از دیگر مزایای استفاده از موبودید است. همچنین موبودید با داشتن یکی از جامع‌ترین جامعه کاربران تبلیغات آنلاین در سطح کشور، به دیده شدن کسب و کار کمک می‌کند.

استفاده از ابزارهای رایگان اینستاگرام اکانت تجاری (Business Profile) یکی از بهترین امکاناتی است که در سال ۲۰۱۶ در اختیار کاربران قرار گرفت. اکانت تجاری این امکان را به کسب و کار می‌دهد که به امکاناتی ویژه در بخش مدیریت صفحه خود دسترسی داشته باشند. در این اکانت دکمه‌ای برای ارتباط با کسب و کار وجود دارد که مشتریان‌ می‌توانند از این طریق با کسب و کار ارتباط برقرار کنند. همچنین در بخش Insights می‌توان پست‌های خود را آنالیز و رفتار کاربران‌ را شناسایی کرد. از دیگر امکانات استفاده از اکانت تجاری می‌توان به قرار دادن لینک در استوری استفاده کرد که به این ترتیب به راحتی می‌توان کاربران را به سایت یا اپلیکیشن خود برده و آن‌ها را تبدیل به مشتری کرد.

تبلیغات در صفحات بزرگ و پرطرفدار

اما راه دیگری نیز برای تبلیغات در اینستاگرام وجود دارد که دردسر کمتر و تضمین بیشتری برای دیده‌شدن کسب و کار دارد؛ استفاده از پیج‌های بزرگ و پرطرفدار در اینستاگرام. با رعایت یک سری نکات درباره تبلیغات در اینستاگرام می‌توان بازدهی تبلیغات خود را افزایش داد. اما روش‌های مختلف در تبلیغات اینستاگرامی به چه صورت است؟

تبلیغات بازدیدی اینستاگرام

با هر بار نمایش کلیپ در اینستاگرام به بازدیدهای آن اضافه می‌شود؛ بنابراین با طراحی کلیپی یک دقیقه‌ای و گذاشتن آن در صفحات پربازدید، می‌توان به معرفی کسب و کار خود پرداخته و مشتریان جدیدی را جذب کرد. در تبلیغات بازدیدی موبودید این نوع کلیپ همراه با متن‌های تاثیرگذار در راستای معرفی برند، توسط تیمی خلاق و کاربلد با پایین‌ترین قیمت تهیه و منتشر می‌شود.

تبلیغات ساعتی اینستاگرام

در این روش هزینه‌ها با توجه به مدت زمان نمایش تبلیغ آگهی و موضوع پیجی که در آن تبلیغ می‌شود و تعداد کاربران آن محاسبه می‌شود. می‌توان عکس یا ویدئو دلخواه را همراه با متن آن، در پیج‌های منتخب و پربیننده در معرض نمایش قرار داد. تعرفه تبلیغات ساعتی یا ثابت در موبودید به صورت ساعتی محاسبه و در پکیج‌هایی متنوع ارائه می‌شود.

تبلیغات استوری اینستاگرام

تبلیغات در استوری اینستاگرام نیز از دیگر راه‌های تبلیغاتی زودبازده و ارزان است که می‌تواند کسب و کار را رونق ببخشد. با استفاده از سرویس تبلیغات استوری موبودید می‌توان استوری خود را در پیج‌های پربیننده به نمایش گذاشته و کسب و کار خود را توسعه داد. ضمنا پیج در استوری لینک خواهد شد.

تبلیغات ایمپرشن اینستاگرام

نوع دیگری از تبلیغات آنلاین در اینستاگرام، تبلیغات ایمپرشن است. این نوع تبلیغ با محتوای عکی به صورت تک عکس یا آلبوم چندتایی است که بر تعرفه آن براساس بازدیدهای صورت گرفته محاسبه خواهد شد. با استفاده از سرویس تبلیغات ایمپرشن موبودید به راحتی می‌توان از این نوع تبلیغ با هزینه‌ای پایین بهره‌مند شد.

مشاوره رایگان در موبودید

موبودید این امکان را می‌دهد تا کسب و کارها اگر سوالی در خصوص تبلیغات اینستاگرامی دارند، ‌به راحتی و در سریع‌ترین زمان ممکن با شماره 02126291647  تماس گرفته و سوالات خود را مطرح کنند. لازم به ذکر است که این مشاوره کاملا رایگان است.

کسب درآمد از موبودید

همچنین به عنوان یک بیزینس می‌توان به راحتی با موبودید همکاری کرده و کسب درآمد کرد؛ چنان‌چه کسب‌وکاری، پیج پربازدیدی در اینستاگرام دارد و یا توسعه‌دهنده اپلیکیشن‌های موبایل است،‌ می‌تواند در سایت موبودید عضو شده و تبلیغات متناسب با حوزه‌ فعالیت خود را به کاربران‌ نمایش داده و کسب درآمد کند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موبودید

موبودید مجری تبلیغات در موبایل شامل تبلیغات در شبکه های اجتماعی ( اینستاگرام و تلگرام)، تبلیغات نوتیفیکیشن و افزایش نصب اپلیکیشن

اطلاعات تماس
  • 021223*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی