اطلاعات تماس
  • 021223*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808064165513605

موبودید نبض کسب و کار شما

ارتقا و بهینه سازی سایت موبودید

کد: 139808064165513605

http://bit.ly/32YlUcp

، تهران , (اخبار رسمی): با توجه به درخواست‌های مکرر کاربران، وب سایت موبودید از تاریخ 16 مهر ماه 1398 به روزرسانی و به صورت رسمی فعالیت خود را در دوره تازه آغاز کرد.

ارتقا و بهینه سازی سایت موبودید
ارتقا و بهینه سازی سایت موبودید

به گزارش روابط عمومی موبودید، وب سایت این شرکت فعال در صنعت دیجیتال مارکتینگ (تبلیغات در اینستاگرام) از تاریخ 16 مهر ماه 1398 به روز رسانی شده و با شمایل و امکاناتی تازه به آدرس www.mobodid.com با تعرفه‌های جدید در بخش تبلیغات اینستاگرام در دسترس مشتریان و علاقه‌مندان قرار گرفت.

مدیرعامل موبودید با اعلام این خبر گفت: رفع خلاءهای موجود در ارتباط بین مجموعه و جامعه هدف شرکت و ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت پس از این به روز رسانی مد نظر است. همچنین همگامی مجموعه با علم روز را از مهمترین سیاست‌های شرکت برشمرد و افزود: پس از این به روزرسانی به دنبال تولید محتوای آموزشی در زمینه‌های کاربردی و تولید زیر ساخت‌های فنی در بستر اندروید، ios و وب هستیم.

گفتنی است وب سایت این مجموعه همزمان با راه اندازی اولیه سامانه چراغ، جامع‌ترین و پیشرفته‌ترین سامانه کاریابی در ایران، رونمایی شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موبودید

موبودید مجری تبلیغات در موبایل شامل تبلیغات در شبکه های اجتماعی ( اینستاگرام و تلگرام)، تبلیغات نوتیفیکیشن و افزایش نصب اپلیکیشن

اطلاعات تماس
  • 021223*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی