فراخوان دریافت مقاله «دوازدهمین همایش بین‌المللی تربیت‌بدنی و علوم ورزشی»

کد: 139808064167313609

http://bit.ly/2N04SVq

، تهران , (اخبار رسمی): پذیرش مقاله «دوازدهمین همایش بین‌المللی تربیت‌بدنی و علوم ورزشی» در پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی آغازشده است.

فراخوان دریافت مقاله « دوازدهمین همایش بین‌المللی تربیت‌بدنی و علوم ورزشی »
پوستر" دوازدهمین همایش بین المللی تربیت بدنی و علوم ورزشی"

دوازدهمین همایش بین‌المللی تربیت‌بدنی و علوم ورزشی باهدف گردهم آوردن اعضای علمی و اجرایی خانواده ورزش ایران، با شعار «توسعه فناوری ورزشی برای زندگی فعال» در تاریخ 14 و 15 اسفندماه 98 برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت‌بدنی، دوازدهمین همایش بین‌المللی تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، باهدف گردهم آوردن اعضای علمی و اجرایی خانواده ورزش ایران، با شعار «توسعه فناوری ورزشی برای زندگی فعال» جهت هم‌اندیشی، تبادل آخرین دستاوردهای بنیادی، توسعه‌ای و کاربردی، حرکت در راستای تأمین نیازهای جامعه، توانمندسازی در مسیر تدبیر و امید، توسعه ملی و بین‌المللی توسط پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی و دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی ورزش کشور با حضور دانشمندان و پژوهشگران برجسته داخلی و خارجی، در تاریخ 14 و 15 اسفندماه 98 برگزار می‌شود.

این همایش فرصت مغتنمی جهت ارتقاء سطح علمی و کاربردی بومی و منطقه‌ای در حوزه علوم ورزشی و رشته‌های وابسته را فراهم می‌آورد. هم‌چنین، پیش‌بینی نشست‌های جانبی در قالب کارگاه‌های علمی تخصصی، کرسی‌های نظریه‌پردازی و موضوعات خاص صنفی، چالش‌ها و چشم‌اندازهای علوم ورزشی، بخش اختصاصی استارت آپ ها را به‌ویژه برای پژوهشگران جوان، ورزشکاران و مدیران کشور ترسیم خواهد کرد.

دوازدهمین همایش بین‌المللی تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، با محورهای فعالیت بدنی، تندرستی و پیشگیری از بیماری، فناوری و نوآوری در ورزش، سیاست‌گذاری و توسعه پایدار در ورزش، صنعت ورزش، مطالعات روانشناختی و توسعه فرهنگی و اجتماعی ورزش، توسعه ورزش بانوان، ورزش قهرمانی و حرفه‌ای و تربیت‌بدنی ویژه (ورزش برای بیماران و افراد باکم توانی) و ورزش و رسانه آماده دریافت مقاله از علاقه‌مندان است.

بر اساس این گزارش، استادان، دانشجویان، پژوهشگران و علاقه‌مندان حوزه علوم ورزشی می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت همایش به نشانی 12thcong.ssrc.ac.ir ضمن ارسال مقاله و شرکت در همایش از آخرین اخبار این همایش مطلع شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم،تحقیقات و فناوری

در راستای ظرفیت سازی علمی، پژوهشی و پاسخگویی به نیازهای جامعه ورزش کشور، باید طرح­های مختلفی تدوین و اجرا گردد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها نهادسازی برای بخش‌های تحقیق و توسعه و هماهنگی آن با سازمان‌های اجرایی است. ارتباط و هماهنگی بین مراکز پژوهشی و مراکز اجرایی ورزش هر چه بیشتر باشد می‌توان به بهبود شرایط و ارتقاء فنی و کیفی ورزش با رویکرد علمی امیدوار بود. پژوهشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی که در سال 1377 با هدف علمی شدن ورزش و اجرای طرح‌های پژوهشی کاربردی تأسیس گردید، در این سال‌ها با برگزاری همایش علمی و بین‌المللی با موضوعات و محورهای مورد نیاز جامعه ورزش، انتشار کتب و مجلات علمی پژوهشی و همچنین اجرای طرح‌های پژوهشی کاربردی، سهم بسزایی در توسعه علمی ورزش کشور و نیز ارتقاء ظرفیت‌ها داشته است. با توجه به گسترش ورزش در ابعاد مختلف همگانی، قهرمانی و حرفه ای و افزایش انتظار جامعه برای تحقق اهداف و مأموریت‌های سازمان‌ها و نهادهای ورزشی به ویژه کسب افتخار در میادین بین‌المللی ورزش و حاکمیت مدیریت علمی برای اداره سازمان‌های ورزشی و افزایش آگاهی در بین دست‌اندرکاران از نتایج و یافته های علمی در بخش ورزش، زمینه های مناسبی برای شکل گیری و استقرار نهادهای پژوهشی در مراکز اجرایی فراهم شده است. در این میان پژوهشکده تربیت بدنی به عنوان تنها مرجع علمی ورزش کشور برای انجام وظایف و مأموریت‌های جدید و ایفای نقش سیاست گذاری و اتاق فکر ورزش کشور با ساختار گسترده تر و بر اساس مصوبه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به پژوهشگاه تربیت بدنی ارتقاء یافت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]