اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808064168713614

آرش دادگر کارگاه بازیگری برگزاری می‌کند

کد: 139808064168713614

http://bit.ly/2plHGbe

، تهران , (اخبار رسمی): دوره‎ بازیگری آرش دادگر، مدرس و کارگردان تئاتر در سه جلسه‎ چهار ساعته در آذرماه 1398 برگزار خواهد شد.

آرش دادگر کارگاه بازیگری برگزاری می کند
آرش دادگر کارگاه بازیگری برگزاری می‌کند

آرش دادگر، کارگردان و مدرس تئاتر با مشارکت پلاتو خانه ما و مرجع تخصصی اماکن هنری پلاتو، کارگاه پاییزی بازیگری تئاتر را در تهران برگزار خواهد کرد.

این کارگردان و مدرس تئاتر، دانش‌آموخته‎ رشته‎ی نمایش در رشته کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس است که از سال 1374 به صورت حرفه‎ای در عرصه‎ نمایش و هنر فعالیت می‎کند. از جمله آثار او در مقام کارگردان می‎توان به نمایش‌های آژاکس، مکبث، کالون و قیام کاستلیون، صبحانه برای ایکاروس، شاه لیر، بازگشت افتخارآمیز مردان جنگ و طوفان اشاره کرد.

کارگاه  بازیگری آرش دادگر، با مشارکت پلاتو خانه ما و مجموعه‎‎ی پلاتو، پایگاه اجاره مراکز فرهنگی و استدیوهای هنری، آذرماه 1398 در سه جلسه‎ی چهار ساعته در روز دوشنبه‌ها ساعت 17 تا 21 برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان می‎توانند جهت ثبت نام تا تاریخ 18 آبان ماه 1398 از طریق سایت پلاتو برای ثبت نام در این کارگاه بازیگری اقدام کنند.

پایگاه رزرو مراکز و رویدادهای فرهنگی و هنری پلاتو، یک پایگاه جامع برای هنرمندان و هنرپروان است که رزرو و اجاره‎ مکان‌های فرهنگی و هنری از جمله پلاتوی تمرین تئاتر، استدیوهای ضبط موسیقی، سالن‌های همایش و کلاس‌های فرهنگی و هنری تسهیل می‎کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پلاتو

پلاتو مرکزی است برای رزرو مکان های فرهنگی وهنری از جمله پلاتوهای تمرین تئاتر، استودیوهای ضبط موسیقی و ...

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | سینما و تئاتر