اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808064168813617

رونمایی از استارت آپ تخصصی پرسش و پاسخ و مشاوره رایگان پاسخجو

کد: 139808064168813617

http://bit.ly/31Zq5mX

، (اخبار رسمی): با هدف کمک به کاربران در حل مشکلات و پاسخگویی به سوالات آنها و ارتقا سطح دانش و اطلاعات هموطنان، از سایت پاسخ جو به آدرس pasokhjo.ir در یک آبان 1398 رونمایی شد.

رونمایی از استارت آپ تخصصی پرسش و پاسخ و مشاوره رایگان پاسخجو
رونمایی از استارت آپ تخصصی پرسش و پاسخ و مشاوره رایگان پاسخجو

به گزارش پاسخ جو، سایت pasokhjo.ir که یک سایت پرسش و پاسخ و مشاوره رایگان است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد کمک به کاربران در حل مشکلات و پاسخگویی به سوالات آنها و ارتقا سطح دانش و اطلاعات هموطنان را تسهیل کند.

مجید مقدم، مدیر سایت پاسخ جو در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «عدم وجود بستر مناسب برای کمک به کاربران ایرانی در رسیدن به پاسخ سوالات و حل مشکلات شان و همچنین نیاز به مشاوره و کمک گرفتن از متخصصان و کارشناسان زبده و کاربلد، باعث شد تا ایده راه اندازی چنین سایتی در ذهن بنده شکل بگیرد.

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: «در این سایت متخصصان و کارشناسان زیادی در زمینه‌های مختلف، آماده پاسخگویی کاملا رایگان به سوالات کاربران هستند. وکلا، پزشکان، برنامه نویسان، کارشناسان خودرو، املاک و ... با سایت پاسخجو، همکاری کرده و امید است تا بتوانند متخصصان بیشتری در زمینه‌های مختلف جذب کنیم.»

گفتنی است پاسخ جو، به مناسبت این رونمایی، اقدام به ارائه خدمات کاملا رایگان بصورت مادام العمر کرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت پاسخ جو به آدرس سایت پرسش و پاسخ پاسخجو مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پاسخجو

مجله آموزشی پاسخجو با هدف ارائه آموزش ها و مقالات ناب در زمینه های مختلف فعالیت خود را از اوایل سال 1398 آغاز نمود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]