اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808094177713640

بانک اطلاعات ساندویچ پانل، سایت معرفی سازه‌های پیش ساخته و تولیدکنندگان آن

کد: 139808094177713640

http://bit.ly/2C3qrON

، تهران , (اخبار رسمی): سایت بانک اطلاعات ساندویچ پانل، سایت برای معرفی سازه‌های پیش ساخته به همراه معرفی تولیدکنندگان آن است که در ادامه به بررسی آن پرداخته شده است.

بانک اطلاعات ساندویچ پانل، سایت معرفی سازه‌های پیش ساخته و تولیدکنندگان آن
بانک اطلاعات ساندویچ پانل، سایت معرفی سازه‌های پیش ساخته و تولیدکنندگان آن
بانک اطلاعات ساندویچ پانل، سایت معرفی سازه‌های پیش ساخته و تولیدکنندگان آن
بانک اطلاعات ساندویچ پانل، سایت معرفی سازه‌های پیش ساخته و تولیدکنندگان آن

در سایت بانک اطلاعاتی ساندویچ پانل می‌توان سازه‌های پیش ساخته و همچنین تولیدکنندگان آن را با هم مقایسه کرد

شرکت ساندویچ پانل ماموت از سال 1370 با هدف توسعه صنعت ساخت و ساز و ارائه خدمات و مصالح نوین در این عرصه تاسیس شد. امروزه با توجه به رشد جمعیت و به تبع آن افزایش نیاز به ساخت و ساز به موازات پیشرفت علم و تکنولوژی در تمام زمینه‌ها نیاز به مصالح ساختمانی جدید که امکانات و مزایایی قابل توجهی نسبت به مصالح ساختمانی سنتی داشته باشد بیش از پیش احساس می‌شود. این شرکت تاکنون توانسته با ارائه محصولاتی با بهترین متریال و کیفیت تبدیل به نامی درخشان و ماندگار در ذهن‌ها شود و از ابتدا تاکنون رضایتمندی مشتری و کیفیت را سرلوحه کار خود قرار داده است.

خدمات بانک اطلاعات ساندویچ پانل

سایت بانک اطلاعاتی ساندویچ پانل، خدماتی در خصوص ساندویچ پانل‌ها ارائه می‌کند. تیم بانک اطلاعاتی ساندویچ پانل می‌کوشد تا در راستای نیازهای مصرف کنندگان و خریداران اطلاعات جامع و کاملی را در این زمینه در اختیار آنها قرار دهد تا نتیجه مدنظر را دریافت کرده و بهترین انتخاب را انجام دهند و از تهیه این محصولات احساس رضایت‌مندی کامل را داشته باشند.

ارائه لیست قیمت:

این سایت با ارائه لیست قیمت انواع ساندویچ پانل با توجه به نوع کیفیت و متریال و مصالح به کاربرده شده در آنها مشتریان را در این زمینه راهنمایی می‌کند.

معرفی سازه‌های پیش ساخته: بانک اطلاعاتی ساندویچ پانل با معرفی و شرح کامل سازه‌های پیش ساخته به صورت تفصیلی، اطلاعات مستند و کاملی را جهت استفاده بهینه و متناسب با نوع کاربری سازه در اختیار علاقه‌مندان و کارفرمایان قرار می‌دهد.

معرفی تولیدکنندگان و نصابان:

بانک اطلاعاتی ساندویچ پانل اقدام به معرفی تولیدکنندگان برتر در این زمینه کرده است تا مشتریان با خیالی آسوده و اطمینان از کیفیت محصولات اقدام به تهیه سازه مد نظر خود کنند.

شرکت ماموت: در حال حاضر مصرف بهینه انرژی و مقاومت در برابر زلزله و آتش سوزی یکی از مباحث مورد توجه در سراسر دنیا است. از همین رو گروه تولیدی ماموت با ارائه محصولاتی متناسب با این ویژگی‌ها این لزوم را برطرف ساخته و تبدیل به یکی از بزرگترین و با سابقه‌ترین تولیدکنندگان در این زمینه شده است و اقدام به تولید سازه‌های پیش ساخته مانند ساندویچ پانل‌ها، کانکس‌ها، اتاق‌های حمل بار و سوله کرده است.

گروه تولیدی ماموت با بهره‌مندی از مجرب‌ترین افراد آموزش دیده در این زمینه و به کارگیری به روزترین و مجهزترین ابزارآلات از بزرگترین تولیدکنندگان این محصولات به شمار رفته و همچنین با واردکردن بخشی از متریال پانل‌ها از کشورهای دیگر از جمله ایتالیا محصولاتی با کیفیت را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. همچنین این گروه باتوجه به کیفیت بالا درصد بالایی از صادرات را نیز برعهده دارد.

رسالت اصلی سایت بانک اطلاعاتی ساندویچ پانل ارتباط  فروشندگان و خریداران نهایی با یکدیگر است و لیست تولیدکنندگان و فروشندگان برتر این سازه‌ها در این سایت به صورت کامل قرار داده شده است. به این ترتیب خریداران می‌توانند با اطمینان خاطر به نمایندگان فروش مراجعه کنند.

یکی دیگر از خدمات این سایت ارائه لیستی از بهترین نصابان و پیمانکاران جهت اجرای تخصصی این سازه‌ها بدون ایجاد مشکل است. نصب پانل‌های این سایت نیز توسط افراد و پیمانکاران زبده و متخصص در این زمینه از جمله شرکت پیش ساخته سازان جنوب و یا سازه پوشش آریا با بهترین ابزار آلات صورت می‌گیرد. از همین رو نصابان توانایی اجرای پروژه‌های ذیل را دارند:

  • نصب ساندویچ پانل بدون تخریب و کنده کاری
  • تعمیر و تعویض سقف‌های شیروانی
  • مونتاژ و نصب کانکس در محل
  • نصب سردخانه‌های زیرصفر درجه
  • زیرسازی و جوشکاری پانل
  • نصب تخصصی سوله و اسکلت فلزی

ارائه اخبار و مقالات به روز در خصوص سازه‌ها: از دیگر خدمات سایت بانک ساندویچ پانل، ارائه مقالات به روز و اخبار و مقالات به روز در خصوص سازه‌ها و موارد مربوط به این محصولات و همچنین آخرین اخبار در این زمینه است.

ارائه مشاوره‌های تخصصی: سایت بانک اطلاعاتی ساندویچ پانل با ارائه مشاوره‌های تخصصی در خصوص ابعاد و اندازه، نوع متریال به کار رفته، قیمت محصولات و نوع کاربری و محل مورد استفاده این سازه‌ها و همچنین دیگر موارد و جزئیات مشتریان را جهت دریافت بهترین نتیجه راهنمایی خواهد کرد.

همچنین یکی از قابلیت‌های سایت بخش نظرات فعال آن است که می‌توان نظرات افراد درباره شرکت‌های تولیدکننده و نصب سازه‌های پیش ساخته را در این بخش مشاهده و با سایر شرکت‌ها مقایسه کرد. حتی با درج نظر خود در بخش پایانی شرکت‌ها تجربه خود را با سایر افراد در میان بگذارند.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق ایمیل [email protected] با مشاوران بانک اطلاعاتی ساندویچ پانل در ارتباط باشند و یا به سایت این مجموعه به آدرس sandewichpanel.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک اطلاعاتی ساندویچ پانل

وبسایت بانک اطلاعاتی ساندویچ پانل یکی از مراجع معرفی این محصول و همچنین سازه های ساخته شده با آن است. این سایت به معرفی انواع پانل های دیواری و سقفی و همچنین ارائه لیست قیمت های بروز خواهد پرداخت. از اهداف دیگر این سایت میتوان به معرفی شرکت های تولید کننده و ارائه دهنده ساندویچ پانل و کانکس اشاره کرد تا شما کاربران محترم با اطمینان خاطراقدام به خرید محصول خود نمایید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]