اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808114180513643

اهمیت تولید محتوا بر اساس کتاب ماشین محتوا

کد: 139808114180513643

http://bit.ly/2C9BqWR

، تهران , (اخبار رسمی): تولید محتوای قوی یعنی درآمد سازی با هزینه صفر! بازاریابی محتوا یعنی انتشار چیزی جالب که باعث شود توجه و اعتمادسازی در مورد یک کسب و کار شکل بگیرد. مهم‌ترین نکته‌ها در تعریف بازاریابی محتوا دو مورد است. یکی «توجه» و دیگری «اعتماد».

اهمیت تولید محتوا - دستخط استودیوی تولید محتوای تیوی میوی
استودیوی تولید محتوای تیوی میوی - اهمیت تولید محتوا

ماشین محتوا، ماشینی برای ثروتمند شدن است. ماشینی که شما را بدون داشتن هیچ سرمایه ای، ثروتمند خواهد کرد!

کتاب پر‌فروش ماشین‌ محتوا نوشته دن نوریس Dan Norris است. در ادامه این کتاب بررسی شده است.

دن نوریس کیست؟ او یک کارآفرین و سخنران بین‌المللی است که توانسته با نوشتن کتاب ماشین محتوا و همینطور کتاب «استارتاپ هفت‌روزه» جزء نویسندگان پر فروش آمازون شود. او پروژه‌ بزرگ وردپرس کرو را در سال ۲۰۱۳ شروع کرد. کار این شرکت حمایت و پشتیبانی همه کاربران وردپرس است. این شرکت مشتری‌های بسیاری دارد. همینطور در کمتر از دو سال، یک‌میلیون دلار سود داشته. اما دن نوریس برای موفقیت این شرکت چه کرده است؟ دن نوریس در کتاب ماشین محتوا همه تکنیک‌هایی که برای موفقیت استفاده کرده را توضیح داده و از اهمیت تولید محتوا در این کتاب گفته است.

در ادامه نکته‌هایی را که در مورد اهمیت تولید محتوا در کتاب ماشین محتوا آمده بیان شده است. اما در هر صورت خواندن این کتاب به صورت کامل پیشنهاد می‌شود.

اهمیت تولید محتوا – بازیابی محتوا

بازاریابی محتوا یعنی انتشار چیزی جالب که باعث شود توجه و اعتماد سازی در مورد یک کسب و کار شکل بگیرد. مهم‌ترین نکته‌ها در تعریف بازاریابی محتوا دو مورد است. یکی «توجه» و دیگری «اعتماد».

اهمیت تولید محتوا، فکر کردن تنها به مجموعه‌ای از کلمات کلیدی غیر حرفه‌ای است

باید همواره اطمینان پیدا کرد که به ساختن یه برند واقعی برای کسب و کار فکر می‌شود و فقط به فکر یک وب سایت با مجموعه‌ای از کلمات کلیدی نبود.

اهمیت تولید محتوا، طاقت داشته باشید

خیلی از وبلاگ‌ها زود ناامید می‌شوند و جا می‌زنند. با خواندن کتاب تولید محتوا می‌توان اطمینان پیدا کرد که «دور گرفتن زمان‌بر است» خیلی از مردم طاقت ندارند که بدون گرفتن نتیجه آنی از چیزی فرآیندی را ادامه دهند. کاری که برای تولید محتوا حتما لازم است. در واقع جلب اعتماد مردم بسیار زمان‌بر است و نمی‌توان یک شبه اعتمادسازی در فضای آنلاین را انجام داد. مردم برای به شهرت رساندن وب سایت‌های جدید عجله‌ای نمی‌کنند. باید طاقت داشت و در طول زمان با درک اهمیت تولید محتوا  اعتماد مردم را جلب کرد. 

اهمیت تولید محتوا، در طول زمان کار ساده‌تر می‌شود

وقتی شخصی شروع به تولید محتوا می‌کند و به موفقیت می‌رسد به دست آوردن موفقیت‌های جدید هم راحت‌تر می‌شود. ممکن است زمان زیادی را ببرد اما بالاخره می‌توان متوجه شد که از محتوا می‌شود نتایج چشمگیری گرفت و اهمیت تولید محتوا غیر قابل انکار است.

اهمیت تولید محتوا، خاص باشید

باید این سوال را از خود پرسید که وبلاگ یا وب سایت چه تفاوتی با وبلاگ‌های حال حاضر دارد؟ ممکن است خیلی‌ها بتوانند همین حالا به این سوال جواب دهند، یا اینکه بعدها با بالارفتن اطلاعات خود جوابی برای این سوال پیدا کنند.

البته باید دقت داشت که ساختن محتوایی که برای دیگران جالب باشد با ایجاد چیزی که واقعا مفید باشد دو مسئله متفاوت است. محتوای عالی و خاص چیزی است که برای مخاطب تولید می‌شود و نظر او را جلب می‌کند و آنها را تشویق می‌کند تا محتوا را به اشتراگ بگذارند. در واقع هیچ نقشه گنجی وجود ندارد! هیچ راه از پیش تعیین شده‌ای نیست که از طریق آن بازاریابی محتوا عالی پیش رود. مگر اینکه از رقبا کاری بهتر ارائه شود و همزمان باید به این فکر کرد محتوا به کار مردم بیاید و امکان به کار بسته شدنش بالا رود. یکی از روش‌های خوب برای این‌کار قصه گویی است.

محتوا فقط نوشتن نیست

باید دقت داشت که تولید محتوا فقط به تولید متن و مقاله نیست. نیاز است که محتواهای مختلفی تولید شود. پادکست، عکس، ویدیو، تیزر تبلیغاتی و… . حتی اگر کسب و کاری طراح قالب است شاید بهتر باشد به روشی بخشی از آن را رایگان در اختیار مخاطبان وب سایت خود قرار دهد.

محتوا برای مخاطب است

باید توجه کرد که محتوا بیشتر به مخاطبان مربوط است تا خود کسب و کار. در این صورت است که اهمیت تولید محتوا را می‌توان درک کرد و سعی کرد نیاز مخاطب را برای تولید محتوا در نظر گرفت. مگر اینکه یک داستان شخصی روایت شود و امیدوار بود با مخاطب‌ها هم ارتباط پیدا کند.

جریان داشته باشید

باید دقت داشت که محتوا، ساختاری داشته باشد که از بخشی به بخش دیگر ارتباط پیدا کند و این ارتباط راحت برقرار شود. برای بردن خوانندگان از جایی به جای دیگه باید بین اجزا و اتصالات مقدمه و نتیجه گیری‌های کوتاه قرار داد. همچنین لازم است که با جزئیات کامل به موضوعات پرداخته شود.

گوگل عاشق است

گوگل عاشق انبوهی از محتواست که به درد بخورد. پس هر چقدر کسب و کاری به اهمیت تولید محتوا پی ببرد و محتوا تولید کند، باز هم ادامه دادنش کار درستی است. بزرگترین اشتباه این است که به جای تمرکز روی استراتژی بر روی نتیجه تمرکز شود. مردم محتوای با کیفیت را لینک می‌کنند و به اشتراک می‌گذارند. گوگل عاشق این مسئله است. پس باید محتوای بیشتری تولید کرد. روزی یک مقاله، پادکست یا ویدئو و… 

ساخت ماشین محتوا

ماشین محتوا یعنی پیدا کردن یک روش برای موفقیت کسب و کار بر پایه محتوا. و همینطور رشد دادن آن و پایدار نگه داشتن آن در طولانی مدت.

خودتان باشید

نکته نهایی و مهم این است که خودتان باشید. می‌توان اسم و عکس نویسنده را در انتهای مطالب و یا محتواهای مختلف گذاشت و صمیمی با مخاطب‌ها برخورد کرد. مردم عاشق این هستند که بدانند با چه کسی صحبت می‌کنند و این درست شبیه یه گفتگوی صمیمی برای آنهاست. باید طوری نوشت و محتوا ساخت که انگار قرار است برای فردی نابینا همه چیز را با جزئیات شرح داد. باید گزارشگر بود.

علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت تیوی میوی - استودیوی تولید محتوای آنلاین مراجعه کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

استودیو تیوی میوی

اولین استارتاپ حوزه تولید محتوا که توانست هزینه های سنگین تولید محتوای ویدیویی و صوتی را بیش از 70 درصد کاهش دهد! همین و بس!

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]