کد: 139808114180813519

۴ نکته برای تولید محتوای ویدیویی با کیفیت برای تازه کارها

کد: 139808114180813519

http://bit.ly/2C6vE8H

، (اخبار رسمی): متخصصان پیش بینی می‌کنند که تا سال ۲۰۲۰ بیش از ۸۵ درصد تمام مشتری‌های اینترنتی به واسطه ترافیک و بازدیدهای ویدیویی خریدهای خود را انتخاب می‌کنند. بسیاری از افراد خواهان ملحق شدن به این دنیای شگفت انگیز و پر سود هستند و می‌خواهند برند خود را در زمینه تجارت آنلاین موفق کنند.

۴ نکته برای تولید محتوای ویدیویی با کیفیت برای تازه کارها
۴ نکته برای تولید محتوای ویدیویی با کیفیت برای تازه کارها

برای تولید محتوای ویدیویی در ابتدا باید از کجا شروع کرد؟ 

شاید این سوال بسیاری از افرادی باشد که می‌خواهند برای کسب و کار خود ویدیو با کیفیت تولید کنند ولی سردرگم هستند که باید از کجا شروع کنند.

برای حضور موفقیت آمیز در کسب و کار آنلاین باید در بخش‌های متفاوت مثل بلاگ، شبکه‌های اجتماعی و … فعالیت مفید داشت. یکی از این بخش‌ها، تولید و انتشار محتوای ویدیویی است. در ادامه نکاتی برای تولید محتوای ویدیویی موفقیت آمیز آمده است.

به عقیده بزرگترین و موفق ترین کسب و کارهای آنلاین، ویدیو و تبلیغات تصویری تأثیری بسیار زیاد و شگفت انگیز در کسب موفقیت هر کسب و کاری دارند. در یوتیوب روزانه بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر در حال تماشای ویدیو هستند. همچنین طبق نظرسنجی‌های انجام شده از سوی کاربران، نزدیک به ۹۰ دصد آنها ویدیوهای مربوط به محصولات را بهترین راه برای تصمیم گیری در خریدهای خود می‌دانند.

متخصصین پیش بینی می‌کنند که تا سال ۲۰۲۰ بیش از ۸۵ % تمام مشتری های اینترنتی به واسطه ترافیک و بازدیدهای ویدیویی خریدهایشان را انتخاب می‌کنند. با این تفاسیر باید گفت که اگر شما هم خواهان ملحق شدن به این دنیای شگفت انگیز و پر سود هستید و می‌خواهید برند خود را در زمینه تجارت آنلاین موفق کنید، ساخت و انتشار ویدئو یکی از بهترین راه‌ها برای موفقیت کسب و کار شما خواهد بود.

۱ . کارتان را با مشتریان خود شروع کنید

اگر ایده‌ای برای شروع تولید محتوای ویدیویی ندارید، بهترین کار نگاه کردن به تجارت از دید کاربران است. در عین حال، اطلاعات خود را نیز به کار ببرید.

می‌توانید از چیزی که کاربران و مشتری‌های شما برای بهبود زندگی و پیشرفت نیاز دارند به عنوان سوژه استفاده کنید. با این کار نه تنها یک شروع خوب را رقم می‌زنید، بلکه برای مخاطبان خود احترام و ارزش قائل شده‌اید و با انتقال اطلاعات مفید به آنها، با ارزش بودن کارتان را ثابت می‌کنید.

۲ . اگر نمی‌دانید از کجا باید شروع کنید، از مخاطبان خود بپرسید

انتخاب نوع محتوای ویدئویی و موضوع آن مسئله‌ای حائز اهمیت و قابل تأمل است. اگر سوژه و موضوع مورد نظر را به درستی پیدا نکردید، به سراغ مخاطبان خود رفته و سلایق و خواسته‌های آنها را بررسی کنید. حتی می‌توانید این کار را به صورت یک نظرسنجی عمومی در شبکه‌های اجتماعی انجام دهید. با این کار می‌توان بدون انجام کار خاص دیگری، مستقیماً از مخاطبان و مشتری‌ها بپرسید که بیشتر چه مبحثی را نیاز دارند. سپس خواهید دید که ده‌ها و صدها ایده جالب برای شروع وجود دارند.

۳ . در مورد پلتفرم‌های ویدیویی نگران نباشید

اگرچه ده‌ها پلتفرم ویدئویی و روش‌های گوناگون برای برقراری ارتباط ویدئویی با مخاطبان وجود دارد و انتخاب گزینه‌های صحیح از میان آنها حائز اهمیت است، اما خودتان را درگیر این ماجرا نکنید.

می‌توانید پلتفرم اختصاصی خود را در وب سایت یا وبلاگ خود ایجاد کنید. در این مسیر، استفاده از شبکه‌های اجتماعی به شدت توصیه می‌شود اما سعی کنید سایت خود را مرجع اصلی قرار دهید و از دیگر ابزارها و شبکه ها به منظور ایجاد کانال به مرجع اصلی بهره مند شوید.

۴ . برای جذب مخاطبین خاص و هدفمند فعالیت کنید

به جای اینکه به دنبال تولید محتوای ویدیویی و انتشار هر چه بیشتر ویدئو در شبکه‌ها و رسانه‌ها و انجمن‌های غیر تخصصی باشید تا فقط تعداد بازدید و نمایش‌های ویدئوها را افزایش دهید، وقت خود را صرف پیدا کردن مخاطبان خاص کنید.

تمرکز خود را روی ایجاد یک شبکه بگذارید که در آن کاربران هوشمند حضور دارند و محصولات و ویدئوهای را هوشمندانه و هدفمند بازنشر می‌کنند. این کاربران و مخاطبان اغلب جزو کاربرانی هستند که پتانسیل تبدیل شدن به مشتری‌های ثابت را دارند. بنابراین مطمئن شوید که زمان خود را برای جذب این افراد صرف می‌کنید.

این روش‌ها و نکات، خلاصه‌ای از اقدامات اولیه برای راه اندازی یک بازاریابی ویدیویی است. مسلماً این روش‌ها همه نکات را در بر نمی‌گیرند اما برای شروع راهنمایی‌های با ارزشی محسوب می‌شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مجموعه طراحی سایت واحد

مجموعه طراحی سایت واحد به مدیریت امیر واحدی در سال 1398 کار خود را در زمینه طراحی سایت آغاز کرده است. هدف مجموعه طراحی سایت واحد کمک به کسب و کارها جهت آنلاین برندینگ شدن و رونق کسب و کار شماست.