اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808114183113460

تجهیزات پارکینگ و راهبند

کد: 139808114183113460

http://bit.ly/36zCGke

، تهران , (اخبار رسمی): iDOOR تولید کننده تجهیزات پارکینگ اتوماسیون از جمله راهبند اتوماتیک، سیستم‌های تک خوان و پلاک خوان و سامانه‌های ارائه کارت ورود و بلیط ورود به پارکینگ است.

در شرایط امروز کشور که استفاده از رویکردهایی با بهره وری بالاتر مورد توجه قرار خواهد گرفت، استفاده از تکنولوژی‌هایی با سطح اتوماسیون بالاتر جذاب‌تر خواهد بود.

اتوماسیون، بهره وری را با هدر رفت کمتر منابع بالا می‌برد. هر چه داده کمتری در ازای ستاده بیشتر به سیستم تزریق شود می‌توان گفت سیستم بهره‌ورتر خواهد بود.

حال این نمونه را برای یک پارکینگ عمومی و یا پارکینگ اماکن مختلف می‌توان در نظر گرفت.

در یک پارکینگ عمومی که ساعت‌های پیک تردد و ساعت‌های کم تردد وجود دارد مدیریت منابع انسانی دشوار است. در ساعت‌هایی مجبور به استفاده از نیروی کمکی هستیم و در ساعت‌هایی نیروی کار عملا بی کار و منتظر هستند. بنابراین مدیریت این شرایط دشوار و گاهی هزینه بر است. مدیریت مالی مجموعه هم نیازمند شبکه‌ای از حسابداران و کاغذ بازی زیاد است.

تجهیزات پارکینگ iDoor

اما راهکار بهتر را شرکت آریاز ارائه دهنده انحصاری محصولات iDOOR در اختیار گذاشته است. iDoor با خواستگاه اصلی تولید محصولات راهبند اتوماتیک، سایر تجهیزات پارکینگ مرتبط با اتوماسیون پارکینگ‌ها را هم عرضه می‌کند.

سیستم تگ خوان Long Range

از جمله تجهیزات پارکینگ که iDoor در اختیار مصرف کنندگان قرار داده، سیستم‌های تگ خوان است. این فناوری بر پایه امواج رادیویی UHF و با طول برد بلند ( تا 8 متر ) عمل می‌کند.

برای استفاده از این فناوری تنها کاری که باید صورت بپذیرد این است که هر خودرو یک برچسب کوچک در قسمت پشت آینه بچسباند. آنتن‌های UHF سیستم، تگ‌هایی که در محدوده ورودی قرار می‌گیرند را شناسایی کرده و پس از اعتبار سنجی به تگ و خودروی معتبر اجازه ورود داده، رکورد این ورود را ثبت کرده و به صورت خودکار راهبند را باز می‌کنند.

این نوع از فناوری تجهیزات پارکینگ اغلب برای مجموعه‌هایی که غالبا ترددهای ثابت دارند مفید است. به عنوان مثال مجموعه برج‌ها یا ساختمان‌ها برای تردد بهتر و بدون حضور نگهبان برای ورود و خروج به بهترین شکل می‌توانند از این راهکار بهره ببرند.

در میان تجهیزات پارکینگ راهکار دیگری هم وجود دارد. تجهیزات پارکینگ در زمینه ورود و خروج مکانیزه با استفاده از دوربین پلاک خوان. دوربین پلاک خوان هم راهکاری برای کنترل و اعتبار سنجی ورود و خروج پارکینگ‌ها است.

راهبندهای iDOOR علاوه بر فرمان پذیری از سیستم‌های تگ خوان امکان اتصال به مجموعه اعتبار سنجی پلاک خوان را هم دارند. 

پلاک خوان نفت فلات قاره

دوربین‌های پلاک خوان با کیفیت بالا خودروهای قرارگرفته در معبر ورودی را رصد کرده و با برداشت پلاک خودرو و آنالیز آن پلاک خودرو را با بانک پلاک‌های مجوزدار تطبیق می‌دهند. چنانچه پلاک خودروی در حال ورود با پلاک‌هایی که توسط کاربر از ابتدا در سیستم ثبت شده‌اند مطابقت داشت سیستم به راهبند دستور بازگشایی مسیر را می‌دهد.

راهکار دوربین پلاک خوان هم از تجهیزات پارکینگ مکانیزه محسوب می‌شود که می‌تواند در پارکینگ‌های اختصاصی و بزرگ استفاده شود. کارایی این تجهیزات پارکینگ با توجه به هر پروژه می‌تواند متفاوت باشد.

راهبند اتوماتیک پارکینگ

اما برای پارکینگ‌های عمومی تجهیزات پارکینگ بسیار پرکاربردتر هستند. تجهیزاتی از قبیل ضربه گیرها، جداکننده‌ها و متوقف کننده‌ها تا علائم راهنما. اما پیش از همه این موارد مکانیزاسیون ورود و خروج و محاسبات مربوط به هزینه‌های توقف از اصلی‌ترین موارد یک پارکینگ عمومی است.

iDOOR از پیشگامان تولید و عرضه تجهیزات پارکینگ در حوزه اتوماسیون ورود و خروج بوده و در این زمینه با استفاده از سیستم‌های ارائه کارت و بلیط گام بزرگی در عرصه سهولت و امنیت ورود و خروج برداشته است.

سناریوی این سیستم‌ها به این ترتیب است که شخصی که قصد ورود به پارکینگ خودرویی را دارد. از یک دستگاه که در مقابل پنجره خودرو قراردارد با فشردن یک دکمه کارت ورود را دریافت می‌کند.

برای افرادی که اشتراک پارکینگ به صورت مدت دار را دارند هم کارتی ثابت طراحی و تحویل شده که این افراد کارت پارکینگ را به محل مشخص شده نزدیک می‌کنند تا راهبند باز شود.

با فشردن دکمه یا نزدیک کردن کارت پارکینگ چند اتفاق به صورت خودکار صورت می‌گیرد:

اول اینکه برای مراجعین موردی، از دریچه مربوط یک کارت خارج شده تا تحویل راننده شود.

شروع زمان ورود این خودرو ثبت شده تا با محاسبه زمان خروج هزینه استفاده از پارکینگ محاسبه و اعلام شود.

یک دوربین عکس از ورود خودرو گرفته و در داخل بانک اطلاعاتی ثبت می‌کند.

راهبند به صورت خودکار بالا رفته و مسیر ورود بازگشایی می‌شود.

همه این فرآیند طی کسری ثانیه صورت می‌گیرد.

هنگام خروج هم به محض تحویل کارت توسط راننده زمان خاتمه حضور خودرو در پارکینگ محاسبه شده و طبق تعرفه‌های مدنظر کاربران و مالکان پارکینگ هزینه محاسبه و اعلام می‌شود.

راهبند بازگشایی شده و در صورت نیاز عکس خروج خودرو هم در بانک اطلاعاتی پارکینگ ثبت و ضبط می‌شود.

iDOOR با ارائه بالاترین سطح از ارزش افزوده و عرضه تجهیزات پارکینگ با بالاترین سطح کیفیت و ارزندگی، اقتصادی‌ترین راه کارها را با بالاترین سطح از کیفیت ارائه می‌کند.

اما در میان این تجهیزات پارکینگ در معرض فشارترین آنها بخش راهبند است که اصلی ترین عنصر زیر تراکم کاریست.

iDOOR تحصصی‌ترین ارائه دهنده محصولات راهبند با گستره وسیعی از محصولات این حوزه است راهبندهای اختصاصی iDOOR برای کنترل ترددهای مداوم همگی تا بیش از 2 تا 3 میلیون مرتبه تردد کنترل کیفیت شده و آزمون خود را پس داده‌اند.

راهبندهای فوق سریع و راهبندهای با بوم تاشونده هم از موارد مطلوب برای پارکینگ‌های عمومی است.

علاقه مندان می‌توانند برای آگاهی بیشتر از سیستم‌های اشاره شده به سایت آی در به آدرس idoorco.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آی در

شاید یکی از رویایی ترین تصورات انسان قرار گرفتن در محیطی بالاترین سطح از امنیت و اتوماسیون سیستم ها و المان های اطراف اوست. رفته رفته اموری که در گذشته توسط انسان انجام می شد به ماشین های خودکار سپرده شده و حتی تصور اینکه این موارد در روزگاری نه چندان دور به شیوه دستی صورت می پذیرفت، دشوار می گردد. یکی از الزامی ترین این اتوماسیون ها که علاوه بر آسایش، سطح امنیت را هم ارتقاء می دهد، اتوماسیون گذرهای عبور انسان ها و خودروهاست.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار