اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808134188413666

فناوری جدید بهترین دستگاه لیزر موهای زائد با فناوری روز ایالات متحده

جدیدترین تکنولوژی لیزر موهای زائد چیست؟

کد: 139808134188413666

http://bit.ly/2NycIWN

، تهران , (اخبار رسمی): لیزر موهای زاید بدن، شاخه‌ای است که پزشکان در آن ورود کرده و خدمات به مراجعان ارائه می‌کنند. اما سوال این است که بهترین تکنولوژی لیزر موهای زاید که به طبع جدیدترین تکنولوژی آن نیز است، کدام است؟ در این مقاله به بررسی پرفروش‌ترین و جدیدترین لیزر موهای زاید پرداخته می‌شود.

جدیدترین تکنولوژی لیزر موهای زائد چیست؟ دستگاه لیزر آیس پلاتینا
دستگاه آیس پلاتینا پلاس، لیزر سه طول موجه

لیزرهای سه طول موجه، انقلابی در صنعت لیزر:

لیزرهای سه طول موج که پرچم دار تکنولوژی و فروش آن لیزر آیس پلاتینا پلاس است، توانسته لقب بهترین تکنولوژی لیزر دایود موهای زاید را از آن خود کند. این لقب به چه دلیل به آیس پلاتینا پلاس رسیده است؟

علت آن نحوه تابش لیزر و تکنولوژی منحصر به فرد آن است که توسط یک لیزربار آمریکایی پشتیبانی می‌شود.

این لیزر بار می‌تواند هم‌زمان و یک در میان، سه طول موج الکس، دایود و ان دیاگ را به پوست منتقل کند و عملکرد خیره کننده‌ای به جای بگذارد.

این تکنولوژی برتر، باعث شده مراجعان لیزر موهای زاید، نتیجه‌گیری آن را به صورت مشهود دیده و مستقیماً بر درآمدزایی پزشکان تاثیرگذار باشد. البته گفتنی است که دستگاه‌هایی در بازار هستند که از نام دستگاه آیس پلاتینا پلاس، بهره برده‌اند و نام‌های مشابه را تقلید کرده‌اند.

این دستگاه‌ها به دلیل آنکه در لیزربارها، سیستم یک در میان را رعایت نمی‌کنند، نمی‌توانند اثربخشی قابل توجهی داشته باشند و گاهاً با یک اشتباه کوچک، باعث سوختگی شدید پوستی در مراجعان می‌شوند.

در حقیقت، غیر از راندمان عملکرد دستگاه، عامل اصلی در انتخاب بهترین دستگاه لیزر، دستگاهی است که مراجعان را با تجربه‌ای خوب راهی کند.

علاقه‌مندان برای بررسی فنی بهترین تکنولوژی لیزر موهای زاید می‌توانند به وب سایت اسکان پویا طب مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اسکان پویا طب

شرکت تجهیزات پزشکی اسکان پویا طب، فعالیت خود را از سال ۱۳۸۰ با کسب مجوزهای لازم از وزارت‌بهداشت و درمان، در راستای‌خدمت به جامعه پزشکی و با هدف ارائه خدمات به‌ پزشکان در زمینه‌تولید، معرفی و آموزش‌ تجهیزات پزشکی‌ درمانی زیبایی آغاز نمود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید