اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808134191713673

ارتقا و بهینه‌سازی سایت چکاوا 

کد: 139808134191713673

http://bit.ly/2pVaBDs

، تهران , (اخبار رسمی): باتوجه به درخواست‌های مکرر کاربران، وب سایت جدید چکاوا از هشتم مهر ماه 98 به روزرسانی و به صورت رسمی فعالیت خود را در دوره تازه آغاز کرد.

ارتقا و بهینه سازی سایت چکاوا 
ارتقا و بهینه‌سازی سایت چکاوا 

به گزارش روابط عمومی چکاوا، وب‌سایت این شرکت فعال در حوزه تخصصی صدا و نریشن از تاریخ هشتم مهر ماه به روز رسانی شده و با شمایل و امکاناتی تازه به آدرس chakava.com در دسترس مشتریان و علاقه‌مندان قرار گرفت.

براساس این گزارش، در به روزرسانی تازه وب‌سایت، بخش‌های اصلاح صدا، سفارش نریشن به فهرست وب‌سایت اضافه شده و همچنین درخواست خدمات استودیو صدا برای مخاطبان میسر شده است.

محمد علی محراب بیگی مدیرعامل چکاوا با اعلام این خبر گفت: رفع خلاءهای موجود در ارتباط بین مجموعه و استودیو صدا و ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت پس از این به روز رسانی مد نظر است.

او همچنین همگامی مجموعه با علم روز را از مهمترین سیاست‌های شرکت برشمرد و افزود: پس این به روزرسانی به دنبال ارائه خدمات استودیویی صدا و همچنین فعالیت در حوزه پادکست صوتی هستیم.

گفتنی است وب سایت این مجموعه همزمان با روز جهانی پادکست، رونمایی شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

چکاوا

سایت چکاوا، با هدف دسترسی آسان و راحت به صدای گویندگان طراحی شده است و می‌کوشد تا نیاز همگان را برای تهیه هرگونه نریشن و صدا فیلم و یا هرگونه فایل صوتی برطرف نماید. ارائه خدمات نریشن با کیفیت به تمامی مشتریان و تاکید بر کیفیت محصول، سرعت عمل در تهیه محصول، ارائه خدمات برتر به مشتری ماموریت این سایت است. از آنجا که تهیه نریشین و ارتباط با گویندگان و استودیو صدا زمانبر و هزینه بر است این سایت می کوشد تا تسهلیگر تهیه کنندگان و کارگردانان و فیلمسازان باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]