اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808144194312126

آشنایی با دوربین دکمه‌ای

بررسی دکمه دوربین دار HD

کد: 139808144194312126

http://bit.ly/2p6fKIu

، تهران , (اخبار رسمی): دکمه دوربین دار HD یک دوربین مخفی و کوچک است که با طراحی خاص و مخفی دوربین بر روی دکمه ساخته شده است. خرید دوربین دکمه دار در وب سایت MIniDvPro با قیمت و کیفیت تضمینی امکان پذیر است.

دکمه دوربین دار HD
دکمه دوربین دار مدل دوربین دکمه ای

دوربین دکمه ای HD یکی از حالت‌های دوربین‌های مینی دی وی است. این دکمه دوربین دار اولین بار از شرکت پراوازه EEC در سال 2002 به بازار معرفی شد و هدف این نوع دوربین‌ها این بود که به راحتی در اختیار کارمندان یک شرکت قرار گیرد، به طوری که وقتی این افراد وارد محیط کار می‌شوند موظف هستند به این نوع دوربین‌های دکمه‌ای مجهز باشند تا تک تک فعالیت‌های آنها مورد نظارت باشد و از این رو راندمان کاری بالاتر برود.

گرچه این روشی بسیار مکانیکی برای بالا بردن راندمان کار محصوب می‌شد، از این رو با اعتراض کارمندان در این مورد که فضای شخصی را از بین می‌برد و آزادی عمل را از آنها می‌گرفت، این نقشه دیگر در ادارات عملی نمی‌شود، ولی همچنان این محصول یکی از پرفروش ترین دوربین‌های مینی دی وی است چرا که سایز بسیار کوچکی دارد، استفاده کردن از آنها بسیار آسان است و همچنین قیمت بسیار مناسبی دارند.

در حال حاضر از این دوربین‌ها در تمامی مکان‌ها، مثل: ورزش‌ها، جشن‌ها، هلی شات‌ها و هلی کم‌ها، ثبت مدارک و کارهای مراقبتی و ... استفاده می‌شود.

باطری قوی در این دکمه دوربین دار ، باعث شده است که دوربین با هر بار شارژ بیشتر از 3 ساعت به طور مداوم فیلمبرداری به همراه ضبط صدا انجام دهد، خوب این ویژگی در دوربینی به این ابعاد، نیاز به تکنولوژی بسیار قدرتمندی دارد که امروزه فقط در اختیار شرکت‌های بسیار بزرگ تولید این دوربین‌ها است که به آن تکنولوژی باطری لیتیومی - یونی می‌گویند که علاوه بر سایز بسیار کوچکی که دارد، داری قدرت بسیار بالایی نیز است که در این دوربین خوشبختانه از این تکنولوژی با دقت بسیار بالایی استفاده شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مینی دی وی |MiniDvPro

مینی دی وی پرو مفتخر است که بعد از 12 سال سابقه کاری در زمینه دوربین های کوچک بند انگشتی ( مینی دی وی ) با حذف کامل واسطه ها محصول با کیفیت و درجه یک را به شما عزیزان عرضه میکند. این شرکت در سال 1385 فعالیت خود را در زمینه واردات دوربین های مدار بسته اغاز کرد و پس از 4 سال کار کردن روی واردات دوربین های کوچک (مینی دی وی ) به صورت عمده ، به خاطر تقاضای بالای مشتریان عزیز ، تصمیم به راه اندازی این سایت و فروش محصولات به صورت عرضه مستقیم و تک فروشی به سر تا سر ایران اقدام نمودیم .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]