اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808144195013670

تعمیرات موبایل در موبایل امداد با تضمین قطعات و تعمیرات

کد: 139808144195013670

http://bit.ly/2NGZo1h

، تهران , (اخبار رسمی): در زمینه تعمیرات موبایل و تبلت بارها دیده شده که دستگاه کاربران توسط تعمیرکار غیرمتخصص مورد تعمیر قرار می‌گیرد که نه تنها مشکل موبایل برطرف نمی‌شود بلکه موبایل با مشکلات متعدد دیگری هم روبرو می‌شود و یا پس از تعمیر و تحویل موبایل به کاربران هیچ تضمینی از سوی تعمیرکار داده نمی‌شود.

تعمیرات موبایل در موبایل امداد با تضمین قطعات و تعمیرات
موبایل امداد

موبایل امداد متخصص در تعمیرات موبایل و تبلت فعالیت خود را به طور رسمی در سال 1398 آغاز کرده است. توجه اصلی شرکت همواره بر روی جلب اعتماد مشتریان بوده و در راستای تحقق این موضوع همیشه در تلاش بوده تا از جدیدترین تجهیزات سخت افزار و نرم افزاری و همچنین از متخصصان حرفه‌ای این زمینه بهره ببرد.

موبایل امداد با بهره‌گیری از متخصصان دوره دیده و حرفه‌ای در این شرکت، پس از مراجعه جهت تعمیر می‌توانند از مشاوره تعمیرات موبایل، استعلام قیمت تعمیرات موبایل، تعمیر در سریع‌ترین زمان ممکن بهره ببرند و همچنین از تضمین قطعات استفاده شده و ضمانت تعمیرات موبایل اطمینان خاطر داشته باشند.

در حال حاضر تعمیرات موبایل و تبلت در شهر تهران امکان‌پذیر است و برای افرادی که ساکن شهرستان (خارج از شهر تهران) هستند فعلا این امکان وجود ندارد اما به زودی تدابیری برای این افراد هم اندیشه خواهد شد.

شرکت موبایل امداد با داشتن متخصصان مجرب و استفاده از تجهیزات و روش‌های روز دنیا و با هدف بالا بردن سطح علمی در تعمیرات گوشی موبایل با روش‌های اصولی و علمی آماده ارائه خدمات به مشتریان است.

چرا موبایل امداد

در زمینه تعمیرات موبایل و تبلت بارها دیده شده که دستگاه کاربران توسط تعمیرکار غیرمتخصص مورد تعمیر قرار می‌گیرد که نه تنها مشکل موبایل برطرف نمی‌شود بلکه موبایل با مشکلات متعدد دیگری هم روبرو می‌شود و یا پس از تعمیر و تحویل موبایل به کاربران هیچ تضمینی از سوی تعمیرکار داده نمی‌شود، به همین منظور موبایل امداد با استفاده از قطعات اصلی و دارای ضمانت تعمیر، اقدام به تعمیرات انواع گوشی موبایل می‌کند که منجر به افزایش طول عمر موبایل می‌شود و در انتها علاوه بر تضمین تعمیر و اصالت قطعات، مهلت تست چند روزه نیز در اختیار کاربر قرار می‌گیرد.

سعی موبایل امداد بر این است تا تعمیر موبایل را در سریع‌ترین زمان ممکن و یا حتی در یک روز به پایان رساند و تحویل دهد، اما مواردی مانند مشخص نبودن ایراد اصلی موبایل که مستلزم بررسی دقیق تمام قطعات است را باید در نظر گرفت. اما خدماتی مثل تعویض ال سی دی موبایل و یا تعویض گلس و مواردی از این قبیل در همان روز قابل انجام است تا شخص  کمترین زمان تعمیر موبایل را شاهد باشد. به طور کلی زمان تعمیرات موبایل از چند ساعت تا نهایتا 48 ساعت انجام می‌شود.

انواع تعمیرات در موبایل امداد

شرکت موبایل امداد خدمات متنوعی در حوزه تعمیرات را به مشتریان خود ارائه می‌دهد که می‌توان به تعمیر تخصصی موبایل و تبلت از تمامی برندهای موجود در بازار ایران اشاره کرد مانند سامسونگ، اپل، هواوی، شیائومی، نوکیا، ال جی، htc و… که تعمیرات موبایل زیر نظر متخصصان آشنا به این برندها انجام می‌شود.

شرکت موبایل امداد به لطف در اختیار داشتن متخصصان توانمند و تکنولوژی‌های روز دنیا توانسته طیف وسیعی از خدمات تعمیرات موبایل و تبلت را از جمله تعمیر و تعویض صفحه نمایش موبایل، تعمیر و تعویض تاچ گوشی، تعمیر بلندگوی موبایل، تعویض هارد موبایل، تعویض EMMC موبایل، ترمیم بوت موبایل، تعویض بیس باند Baseband گوشی، ترمیم IMEI موبایل، تعویض گلس صفحه نمایش موبایل، رفع ایراد شناسایی نشدن شبکه، مشکل عدم خواندن سیم کارت، شوک دادن باطری موبایل، تست تغذیه قطعات گوشی، تست افت ولتاژ، برطرف کردن مشکل هنگ و ریست، تعمیر میکروفن موبایل، تعمیر دوربین گوشی، تعمیر مموری کارت موبایل، تعمیر ویبره موبایل، تعمیر بلوتوث موبایل، تعویض آی سی آنتن، تست صدای اسپیکر موبایل را پشتیبانی کند.

علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند وارد سایت موبایل کمک به نشانی mobileemdad.com شده و یا با شماره 02166466495 تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موبایل امداد (تعمیرات موبایل)

شرکت موبایل امداد متخصص در تعمیرات موبایل و تبلت فعالیت خود را به طور رسمی در سال 1398 آغاز نموده است. توجه اصلی شرکت همواره بر روی جلب اعتماد مشتریان بوده و در راستای تحقق این موضوع همیشه در تلاش بوده تا از جدیدترین تجهیزات سخت افزار و نرم افزاری و همچنین از متخصصین حرفه ای این زمینه بهره ببرد. لازم به ذکر است که موبایل امداد با بهره گیری از چندین متخصص دوره دیده و حرفه ای در این شرکت، پس از مراجعه جهت تعمیر میتوانید از مشاوره تعمیرات موبایل، استعلام قیمت تعمیرات موبایل، تعمیر در سریعترین زمان ممکن بهره ببرید و همچنین از تضمین قطعات استفاده شده و ضمانت تعمیرات موبایل اطمینان خاطر داشته باشید. در حال حاضر تعمیرات موبایل و تبلت در شهر تهران امکان پذیر می باشد و برای عزیزانی که ساکن شهرستان (خارج از شهر تهران) هستند فعلا این امکان وجود ندارد اما به زودی تدابیری برای این عزیزان هم اندیشه خواهد شد. شرکت موبایل امداد با داشتن متخصصین مجرب و استفاده از تجهیزات و روشهای روز دنیا و با هدف بالا بردن سطح علمی در تعمیرات گوشی موبایل با روشهای اصولی و علمی آماده ارائه خدمات به مشتریان می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]