اطلاعات تماس
  • 025361*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808164196513686

کارآفرین مؤسس شرکت خدمات آسانسور:

اگر کمکم کنند، سرپرست ۵۰ خانوار را مشغول کار خواهم کرد

کد: 139808164196513686

http://bit.ly/2rsSuVU

، قم , (اخبار رسمی): جوان تحصیل کرده قمی با استفاده از تسهیلات اشتغالزایی کمیته امداد موفق به درآمدزایی و اشتغالزایی شد.

اگر کمکم کنند، سرپرست ۵۰ خانوار را مشغول کار خواهم کرد
اگر کمکم کنند، سرپرست ۵۰ خانوار را مشغول کار خواهم کرد

به گزارش سایت خبری کمیته امداد، داود می‌گوید: سال‌ها پیش پدرم بی خبر رفت و خانواده را با هزینه‌های سنگین درمان مادر و مخارج تحصیل دانشگاهی من را تنها گذاشت.
این جوان باهوش قمی می‌گوید: برای تأمین مخارج تحصیلم مجبور به کارگری در یک شرکت خصوصی بازاریابی فروش و نصب آسانسور شدم اما بعد ازمدتی با انگیزه و اعتماد به نفس بالا تا سمت مدیر فروش شرکت ارتقا یافتم.

وی می‌افزاید: با علاقه زیادی که به این رشته داشتم آشنایی کاملی در زمینه نصب آسانسور پیدا کردم لذا همین شناخت کامل و دقیق من از آسانسور باعث شد به سرعت مدیر فنی شرکت شوم.

داود در ادامه خاطرات شغلی خود می‌گوید: پس از اتمام درسم با تجربه‌های به دست آمده تصمیم گرفتم در همین رشته، شرکتی مستقل برای خود راه‌اندازی کنم و با پول پس انداز و فروش اتومبیل کارم را شروع کردم.

این جوان با انگیزه قمی نخستین روز اجاره دفتر شرکت و خرید قطعات آسانسور را اولین موفقیت کاری خود عنوان می‌کند و می‌گوید: بعد از استخدام حسابدار و نیروی فنی، طی ۶ سال گذشته قراردادهای سودآوری منعقد شد که با درآمد ۲۵ میلیون تومانی شرکت، هم دستمزد کارکنان و هم هزینه پیمانکاران را پرداخت می‌کردم به طوری‌که ماهانه بیش از ۶ میلیون تومان نیز سود شخصی خودم بود.

وی اضافه می‌کند: اما با وجود نوسانات ارزی در کشور خسارات سنگینی برای ما پیش آمد که با مراجعه به کمیته امداد و گرفتن وام اشتغال، شرکت‌مان جان تازه‌ای گرفت به طوری که هم اکنون با کمک و سرمایه بیشتری در راستای گسترش کارم می‌توانم کارگاه تولیدی قطعات آسانسور راه‌اندازی و برای سرپرست ۵۰ خانوار اشتغال‌زایی کنم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 025361*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه