اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808164197013650

دلایل نیاز به افزونه سئو

کد: 139808164197013650

http://bit.ly/2CE1Pwx

، (اخبار رسمی): افزونه‌های سئو برای یک وب سایت وردپرسی نقش مهم و به سزایی دارند در ادامه به نکات کلیدی در مورد سئو پرداخته می‌شود و آنها، معرفی و بررسی می‌شود.

چرا به افزونه سئو برای وسایت مان نیاز داریم؟
فارویت :: ویترین وب فارسی

برای برند شدن و رسیدن به جایگاه بهتر در گوگل باید بر روی سئو توجه ویژه‌ای داشت تا بتوان به بازدید و درآمدمان افزود

همه با سئو و مفهوم آن آشنا هستند در ادامه این مطلب به سال چرا به افزونه سئو برای وب سایت نیاز است؟ پرداخته می‌شود.

سئو یعنی بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو (گوگل) به منظور کسب رتبه بهتر در نتایج است. تمامی وب سایت‌ها به سئو نیاز دارند تا شناخته شوند و بتوانند کاربران و مشتریان مناسب به سمت سایت‌شان هدایت و بازدید و فروش آنها افزایش پیدا کند.

چرا سئو اهمیت دارد؟

آمارها نشان می‌دهد که 90 درصد کاربران اینترنت، برای جستجو از موتورهای جستجو مثل گوگل به دنبال محتوای مدنظرشان هستند. هنگامی که شخصی در گوگل کلمه یا عبارتی را جستجو می‌کند بیش از چند صد هزار تا میلیون سایت به او نمایش داده می‌شود که صفحه یک مهمترین و طلایی‌ترین نقطه برای رسیدن به بازدید و فروش وب سایت است. آمارها نشان می‌دهد تنها 7 درصد کاربران صفحات سوم به بعد نتایج را مشاهده می‌کنند و برای رسیدن به صفحه اول و رتبه یک الی 10 باید توجه بیشتری داشت.

نکات مهم و تاثیرگذار برای رسیدن به رتبه بهتر در گوگل

تولید محتوای با کیفیت و اصولی: محتوا همیشه پادشاه است؛ این عبارت بسیار شنیده می‌شود و اهمیت یک محتوای با کیفیت را نشان می‌دهد. با تولید محتوای باکیفیت می‌توان به رتبه‌های برتر در گوگل رسید. خوانندگان بیشتری به دست آورد و فروش بیشتر محصولات را تضمین کرد.

حجم سایت و صفحات: همواره باید سعی کرد حجم صفحه اصلی وب‌سایت و صفحات آن را بهینه کرد. اگر وب سایت بین 2 تا 5 ثانیه برای مخاطب لود شود می‌توان گفت سرعت خوب و مناسبی است در غیر این صورت باید فکر بهینه‌سازی سایت بود.

حجم مناسب تصاویر و استفاده متن جایگزین (Alt): تصاویر سایت باید بهینه و حجم مناسبی داشت. اگر از تصاویر باکیفیت بالا و حجیم استفاده شود روی لود (بارگزاری) وب سایت تاثیر منفی خواهد داشت. پس باید تصاویر را بهینه و البته با کیفیت قرار داد. از موارد دیگر می‌توان به استفاده از متن جایگزین (Alt) برای تصاویر اشاره کرد. عنوان مناسب و مرتبط برای متن جایگزین، نقش مهمی در سئو سایت خواهد داشت.

لینک‌های داخلی (On Page) و (Off Page): استفاده از لینک‌های داخلی و لینک‌های خارجی، صحیح و اصولی می‌تواند تاثیر مثبتی برای رسیدن جایگاه بهتر در گوگل باشد. هنگامی که شخصی در محتوا از لینک‌های داخلی مرتبط و درون صفحه‌ای استفاده می‌کند سیگنال مثبتی برای آن منظور خواهد شد و گوگل بیشتر به آن اهمیت می‌دهد و یا زمانی که به سایت‌های معتبر لینک داده می‌شود گوگل روی او حساب دیگری باز خواهد کرد.

بک لینک‌های با کیفیت و مناسب: بک لینک‌ها از مواردی مهم و موثر برای کسب رتبه بهتر در نتایج گوگل است. پیشنهاد می‌شود هر پکیج بک لینکی خریداری نشود و بک لینک‌های باکیفیت و طبیعی ساخته شود تا بین یک الی سه ماه بتوان نتایج مثبت آن را مشاهده کرد.

رپورتاژ؛ همیشه موثر و مهم: رپورتاژ نقش به سزایی در رشد و معرفی کسب و کار خواهد داشت. گوگل روی رپورتاژ حساب دیگری باز می‌کند و جایگاه و تاثیرگزاری آن را بیشتر مورد توجه قرار می‌دهد. در رپورتاژهایی که خریداری می‌شود یا رایگان قرار داده می‌شود، به کیفیت سایت و مرتبط بودن با محتواها باید دقت لازم را داشت تا بتوان به جایگاه مناسب و کسب رتبه بهتر در گوگل رسید.

چرا از افزونه سئو وردپرس استفاده شود؟

وردپرس جزو بهترین و برترین سیستم‌های مدیریت محتوای سایت است که توانسته بعد از چندین سال به محبوبیت مناسبی برسد. اگر قرار باشد وردپرس را بدون افزونه سئو استفاده کرد، روند پیشرفت وب‌سایت کند و آهسته خواهد بود و مطمئنا انتظار رسیدن به رتبه بهتر در گوگل را باید فراموش کرد.

افزونه سئو وردپرس (Yoast Seo pro) جزو بهترین و برترین افزونه‌های سئو وردپرس با بیش از 10+ میلیون نصب توانسته محبوبیت مناسبی را کسب کند. در فارویت، افزونه سئو وردپرس yoast seo pro را با پکیج اختصاصی و ویژه‌ای ارائه می‌شود.

امکانات پکیج ویژه Yoast Seo Pro در فارویت

  • نسخه حرفه‌ای yoast seo
  • yoast seo Video (مناسب برای سئو ویدیو)
  • yoast seo News (مناسب برای سایت‌های خبری)
  • yoast seo Local (مناسب برای درج و شناسایی محل کسب و کار)
  • yoast seo WooCommerce (مناسب برای فروشگاه‌های اینترنتی)
  • پشتیبانی ویژه و قیمت کاملا به صرفه (در هیچ جای اینترنت نمی‌توان با هزینه مناسب پیدا کرد)

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فارویت

فارویت برای شروع یک اتفاق جدید فعالیتش را آغاز کرده است. در فارویت به قالب های وردپرس و ووکامرس (فروشگاهی) و افزونه های مورد نیاز وردپرس و ووکامرس و فیلم های متفاوت آموزشی می پردازیم. فارویت سایتی برای ارائه خدمات ویژه و خاص آمده است تا شما کاربران عزیز دغدغه نداشته باشید و در عمل خواهید دید. همراهی شما قوت قلبی برای رشد و پیشرفت ما خواهد بود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی