اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808174198413460

راهبند هیدرولیک، اصیل‌ترین راهکار کنترل تردد

کد: 139808174198413460

http://bit.ly/34O89gR

، تهران , (اخبار رسمی): راهبند هیدرولیک، یک اصل است. در واقع اصل اساسی در کنترل معابر پرتردد استفاده از کم استهلاک‌ترین و پربازده‌ترین سیستم‌هاست. در همین رابطه راهبند هیدرولیک با بازده انرژی بیش از 90 درصد معقول‌ترین انتخاب است.

راهبند هیدرولیک اصیل ترین راهکار کنترل تردد
راهبند هیدرولیک

این ایده فقط منحصر به شرکت آی در (Idoor) نیست بلکه تمامی برندهای مطرح و با سابقه جهانی هم تمامی محصولات راهبند خود را با تکنولوژی هیدرولیک به بازار عرضه کرده‌اند.

تکنولوژی هیدرولیک مانند سیستم‌های الکترومکانیک برای تولید قدرت از یک الکتروموتور بهره می‌برند. تفاوت این دو تکنولوژی در شیوه انتقال قدرت از الکتروموتور تا بوم راهبند است.

سیستم الکترومکانیک در مجموع فناوری ارزان قیمت‌تری است.

چرخدنده‌ها در شیوه انتقال قدرت الکترومکانیک نقش انتقال‌دهندگان قدرت را ایفا می‌کنند. اصلی‌ترین عامل ضعف در راهبندهای الکترومکانیک لزوم کاربرد چرخدنده‌های حلزونی و مارپیچ است.

صنایع چین در اغلب زمینه‌ها با رویکرد حفظ ظاهر و تهی کردن باطن ارزشمند محصولات، در پی تولید محصولاتی ارزان قیمت هستند. این کار ویژه در حوزه محصولات راهبند نیز شکل گرفته و با ارائه سیستم‌های الکترومکانیک ارزان قیمت سعی در سهم‌گیری از بازار سیستم کنترل تردد هستند.

البته لازم به ذکر است که راهبندهای الکترومکانیک هم در جایگاه خود بسیار کارآمد هستند اما در اغلب پروژه‌ها این راهبند هیدرولیک است که توان اثربخشی و کارایی دارد.

راهبند هیدرولیک فاقد سیستم چرخدنده‌ای است. به خصوص از چرخدنده‌های حلزونی که اتلاف انرژی و استهلاک بسیار بالایی دارند در آن استفاده نشده است.

راهبند هیدرولیک، یک اصل

اصل اساسی در کنترل معابر پرتردد استفاده از کم استهلاک‌ترین و پربازده‌ترین سیستم‌هاست. در همین رابطه راهبند هیدرولیک با بازده انرژی بیش از 90درصد معقول‌ترین انتخاب است.

زمانی که از اتلاف انرژی کمتر سخن به میان می‌آید نتیجه‌گیری می‌شود که تولید گرما که یکی از پارامترهای مخرب و بازدارنده در سیستم‌هاست هم کاهش یافته است. اما ضعف راهبند هیدرولیک در برابر راهبند مکانیک تنها بهای تمام شده آن است و قیمت آن گران‌تر از راهبند مکانیک است اما از آن ارزشمندتر است.

در انواع راهبند هیدرولیک خارجی قیمت این کالا دو تا سه برابر هم ردیفان مکانیکی خودشان است.

اما راهکار iDoor برای بهره‌مندی از مزایای راهبند هیدرولیک برای همه خریداران ایرانی اقتصادی‌سازی این محصول در اوج کیفیت و خلاقیت در طراحی و ساخت این محصول  است.

این راه حل باعث شده تا مشتریان iDoor بتوانند راهبندهای هیدرولیک ارزنده‌ای را نهایت 30 درصد اختلاف قیمت با نمونه‌های مکانیکی ایرانی، چینی خریداری کرده و به تجربه خرید ارزنده دست یابند.

راهبند هیدرولیک یعنی تردد بی نهایت

در ادامه، برای نمونه یکی از پروژه‌های راهبند اجرا شده شرکت آریاز با برند iDoor بررسی می‌شود.

شهرک صیاد شیرازی (فاز دو) در منطقه چیتگر تهران در مجموع شامل هفت برج با تعداد واحد مسکونی 1200 واحد است. برای این شهرک سه دستگاه راهبند مدل H670 به همراه سیستم اکسس کنترل نصب و راه‌اندازی شد.

در کنار این واحدهای مسکونی واحدهای تجاری و اداری نیز حضور دارند. حتی تصور اینکه راهبندی غیر از هیدرولیک بتواند این حجم از تردد را مدیریت کند امکان‌پذیر نیست.

راهبندهای این مجموعه به دلیل اتصال به سیستم مدیریت هوشمند کنترل تردد، برای هر تردد باز و بسته می‌شوند و حتی در ساعات پیک تردد نیز راهبندها در حالت دائم باز قرار نمی‌گیرند.

هیچ یک از راهبندهای چینی یا ایرانی (در اصل چینی) توان کنترل این حجم از تردد را ندارند. حال در همین پروژه پیشنهادهایی درباره نصب راهبندهای مکانیک داده شده بود که اختلاف قیمت بسیار اندکی با راهبند نوع هیدرولیک آی در داشت.

مدیران این مجموعه پس از بررسی مشاوره‌های فنی مشاوران برند iDoor، نوع هیدرولیک را به عنوان راهکار منتخب برگزیدند.

منافع استفاده از این راهکار در طول مدت طولانی نصب که با توجه به شمارشگرهای تردد این مجموعه، بالغ بر 4 هزار تردد در شبانه‌روز بوده است، برای تصمیم‌گیران این شهرک مشخص شد. از سوی دیگر قابلیت بازآفرینی یا اورهال راهبند هیدرولیک آی در، بزرگترین وجه تمایز این محصول با هم ردیفان خارجی خود است.

راهبند هیدرولیک iDoor در هر شرایطی قابلیت نوسازی و بازسازی حتی پس از تصادفات سنگین را دارد. قیمت خدمات این راهبند سیار ارزنده و منطقی است و مهم‌تر از همه اینکه کوچک‌ترین قطعات آن به لحظه قابل عرضه است.

سیاست کلی و اصل اساسی در برند آی در که در محصول راهبند هیدرولیک این برند به خوبی و برجسته‌ترین حالت ممکن تحقق یافته ساخت محصولی است که ارزنده باشد و تک تک ریال‌های هزینه‌کرد مشتری تبدیل به ارزش شود. هزینه حمل کالا از کشورهای دوردست بر عهده مشتری نباشد. پرداخت هزینه‌های گمرکی ورود کالا برای مشتری ارزشمند نیست و در نهایت انتظار برای تامین قطعه آن هم با هزینه گزاف برای مشتریان سخت است.

با درک این موارد، راهبند آی در با بالاترین سطح از خلاقیت و با تکیه بر دانش انحصاری و تجربه سال‌های طولانی طراحی و ساخته شده است و هم اکنون راهبند هیدرولیک iDoor نماد ارزندگی در این صنعت شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آی در

شاید یکی از رویایی ترین تصورات انسان قرار گرفتن در محیطی بالاترین سطح از امنیت و اتوماسیون سیستم ها و المان های اطراف اوست. رفته رفته اموری که در گذشته توسط انسان انجام می شد به ماشین های خودکار سپرده شده و حتی تصور اینکه این موارد در روزگاری نه چندان دور به شیوه دستی صورت می پذیرفت، دشوار می گردد. یکی از الزامی ترین این اتوماسیون ها که علاوه بر آسایش، سطح امنیت را هم ارتقاء می دهد، اتوماسیون گذرهای عبور انسان ها و خودروهاست.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید