اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808184200713660

پارچه آنتی باکتریال برای محافظت میکروبی بهترین روش است

کد: 139808184200713660

http://bit.ly/2Xg5cmR

، تهران , (اخبار رسمی): پارچه آنتی باکتریال امروزه کاربرد زیادی در محافظت میکروبی دارد. محافظت ضد میکروبی BioCote® یک روش درمانی در سطح جهانی است. که برای طیف وسیعی از پارچه های طبیعی و مصنوعی مناسب به کار می‌رود.

پارچه آنتی باکتریال برای محافظت میکروبی بهترین روش است
پارچه آنتی باکتریال بیمارستانی پس از شستشو ، تا 99.9٪ در برابر باکتری های مضر مقاومت می کنند.

تحقیقات همچنین نشان داده است که پارچه‌های آنتی‌باکتریال سطح بالایی از عملکرد ضدباکتریایی را برای طول عمر مورد نظر خود حفظ می‌کنند

محدوده محافظت ضد میکروبی شامل مواد افزودنی ضد میکروبی برای منسوجات است. این مواد افزودنی می‌توانند در طی فرایند تولید وارد پارچه شوند تا در برابر میکروب‌ها مقاوم باشند. یک ماده افزودنی شامل یک ماده ضد میکروبی خاص مانند نقره است و می‌تواند متناسب با نوع مواد، فرایند تولید به کار رفته و پارچه آنتی باکتریال تولید می‌شود.

درمان‌های ضد میکروبی می‌توانند به راحتی و با هزینه‌ای مؤثر بر روی پارچه در هر مرحله از فرآیند تولید، بدون اینکه روی خصوصیات ذاتی فیبر تأثیر بگذارند. علاوه بر اینکه به خود مواد اضافه می‌شود، افزودنی‌های ضد میکروبی نیز می‌تواند به عنوان یک درمان موضعی یا تکمیل کننده در هر نساجی کاربرد داشته باشد.

افزودنی‌های ضد میکروبی علاوه بر الیاف مصنوعی و طبیعی شامل پلی پروپیلن (PE)، پلی اتیلن ترفتالات (PET)، نایلون (PA)، پشم، پنبه، ابریشم است.

فواید پارچه‌های آنتی باکتریال چیست؟

پس از شستشو، پارچه‌های ضدمیکروبی BioCote® تا 99.9درصد در برابر باکتری‌های مضر مقاومت می‌کنند. این محافظت داخلی به این معنی است که پارچه‌هایی که از درمان‌های ضدمیکروبی بهره می‌برند نسبت به رنگ‌آمیزی، بوی بد و تخریب حساسیت کمتری دارند. تحقیقات همچنین نشان داده است که پارچه‌های آنتی باکتریال سطح بالایی از عملکرد ضد باکتریایی را برای طول عمر مورد نظر خود حفظ می‌کنند و این امر موجب می‌شود. تولیدکنندگان لباس‌های ورزشی، پرده بیمارستانی، تختخواب، پارچه‌های فنی، لباس کار و طیف وسیعی از صنایع از پارچه‌های آنتی باکتریال استفاده کنند.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت شرکت رادمان نوین به نشانی  radmannovin.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت رادمان نوین

مشاوره خرید پرده، پرده زبرا، پرده پلیسه، پرده لوردراپه، پرده شید، پرده بیمارستانی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی