اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808194204813356

پروفیل آلومینیوم شیاردار صنعتی

کد: 139808194204813356

http://bit.ly/34Koxic

، تهران , (اخبار رسمی): استفاده از پروفیل‌های آلومینیومی شیاردار صنعتی مزایای زیادی داشته و در بسیاری از صنایع قابلیت استفاده دارند. انواع مختلفی از آنها وجود دارد که هر یک موارد کاربرد و استفاده مخصوص به خود را شامل می‌شوند.

پروفیل آلومینیوم شیاردار صنعتی
ساخت و تولید انواع پروفیل های آلومینیومی با کیفیت در mihanaluminium

پروفیل آلومینیوم شیاردار را در دو نوع صنعتی و صنعتی سوراخ‌دار می‌توان تهیه کرد. شیارهای پروفیل آلومینیوم دارای طرح‌های متنوعی با مقاطع مختلف، اندازه و سایزهای متنوعی هستند که به دلیل تنوع اتصالات می‌توانند به صورت‌های مختلف به هم متصل شوند.

مزیت پروفیل‌های آلومینیومی شیاردار

1. یکی از مزایا و خصوصیاتی که در تولید پروفیل آلومینیوم شیاردار وجود دارد، این است که بدون کمک ابزار تخصصی می‌توان انواع محصولات مختلفی را به کمک آنها طراحی کرد و ساخت. در نتیجه می‌توان با این پروفیل‌ها هر طرحی را که مد نظر است، ایجاد کرد.

2. یکی دیگر از مزایای این پروفیل‌ها، استفاده از مواد با کیفیت درجه یک در ساخت آن‌هاست که کنترل کیفیت بالایی در ساخت آنها رعایت می‌شود.

3. استحکام، سختی و تحمل وزن بالایی دارند زیرا که در ساخت آن ها آلیاژ های با کیفیت و به خصوصی به کار گرفته شده است.

4. انعطاف پذیری و قابلیت انطباق‌پذیری بسیار بالایی دارد.

5. این محصول پس از آبکاری و آنودایز کردن، دقیقاً مانند ساختار فولادی نیازی به رنگ کردن مجدد ندارد و از ساختار فولادی نیز زیباتر است. بنابراین به دلیل طراحی و شکل ظاهری مناسب‌تر، این محصول یکی از بهترین گزینه‌های جایگزین برای سازه‌های فلزی است.

موارد استفاده از پروفیل آلومینیوم شیاردار

در محیط‌های تجاری یا صنعتی، معمولاً به میز، قفسه، غرفه و غیره نیاز است که اغلب در دسترس نیستند و ممکن است به زمان و هزینه قابل توجهی نیاز داشته باشند.

پروفیل شیاردار که در چنین مواردی بسیار کاربردی است، دارای طراحی مقطعی ویژه در اندازه‌های مختلف است که می‌توان تنها با برش آنها متناسب با نیاز مشتری و استفاده از اتصالات مناسب، آن را کاملا سفارشی‌سازی کرد. این انواع معمولاً در خطوط تولید کارخانه، ساخت ماشین آلات صنعتی و نوارهای نقاله استفاده می‌شود.

یراق مناسب پروفیل شیاردار صنعتی

انواع پروفیل‌های آلومینیومی شیاردار از نظر ابعاد و طراحی مقطعی بسیار متنوع هستند. اما آنچه بیشتر در مورد استفاده از این نوع پروفیل‌ها مهم است اتصالات آنها است. تنوع اتصالات و نحوه استفاده از آنها نیاز به مهندسی ابتکار و نوآوری زیادی دارد. به عنوان مثال، مهره شکاف T دارای تنوع‌های مختلفی در شکل، اندازه شیار و سوراخ پیچ است. اما باید دانست که هر کدام از آنها چگونه استفاده می‌شود.

یک کار مهندسی خوب نیازمند این است که یک سازه از قبل طراحی و شبیه‌سازی شود، اما در مورد سازه‌های کوچک معمولاً وقت گیر یا پرهزینه است و تولیدکننده ترجیح می‌دهد در هنگام ساخت آزمون و خطا را انجام دهد تا نقطه بهینه از مقاومت ساختاری را پیدا کرد.

انواع پروفیل آلومینیوم صنعتی شیاردار

این پروفیل در انواع متنوع با ضخامت‌های مختلفی وجود دارد:
1. 45 در 45 سبک.
2. 40 در 40 دو طرف بسته متوسط.
3. 30 در 30 سنگین و ...

فروش پروفیل آلومینیوم صنعتی شیاردار در انواع مختلف، می‌توانند کاربردهای مختف خود را داشته باشند و برای مصارف گوناگونی مورد استفاده قرار گیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

میهن آلومینیوم

فروش پروفیل آلومینیوم نیاز به تخصص و مهارتی خاص دارد که فروشنده باید به خوبی به آن ها وافق باشد. حال آن که تولید پروفیل آلومینیوم را خود mihanaluminium نیز انجام می دهد یک مزیت بسیار بزرگ است و به خوبی به مشتریان خود در این زمینه می تواند کمک کند. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و راهنمایی از طریق راه های ارتباطی که در سایت برای شما قرار داده شده است با ما تماس بگیرید. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به هر سوال شما هستند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید