اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808194205113707

یخچال پرده هوا ایستاده و خوابیده

کد: 139808194205113707

http://bit.ly/2O8VHlg

، تهران , (اخبار رسمی): باتوجه به رقابت رو به رشد فروشگاه‌های زنجیره‌ای و هایپرمارکت‌ها در سراسر کشور، دیگر قیمت پایین محصولات تنها عامل موثر در خرید مشتریان نیست. یکی از عواملی که تاثیر شگفت انگیزی در جذب مشتریان یک فروشگاه بزرگ دارد، نحوه‌ی چیدمان محصولات در فروشگاه است.

یخچال پرده هوا ایستاده و خوابیده
یخچال پرده هوا

در نتیجه نحوه‌ی نمایش محصولات سرد از جمله لبنیات و فرآورده‌های گوشتی به جهت جلب توجه خریداران جایگاه ویژه‌ای در طراحی فروشگاه‌ها دارند.

یخچال پرده هوا با طراحی مدرن بدون درب این امکان را برای مشتریان فراهم می‌سازد که هر کالایی را به وضوح دیده، لمس کرده و به آسانی در سبد فروشگاهی خود قرار دهند، در نتیجه با همین روند ساده به واسطه‌ی یخچال مدرن پرده هوا، درصد فروش هر فروشگاهی روزانه به میزان قابل توجهی افزایش می‌یابد، با توجه به این که هیچ کالایی در یخچال پرده هوا از دید مشتریان پنهان نمی‌ماند.

یخچال پرده هوا در دو نوع کلی دسته بندی می‌شوند:

  • یخچال پرده هوای خوابیده (موتور خانه مرکزی – موتور سرخود)
  • یخچال پرده هوای ایستاده (موتور خانه مرکزی – موتور سرخود)

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بهسرما

شرکت بهسرما تاسیس شده در سال ۱۳۶۴ با هدف طراحی و تولید تجهیزات برودتی فعالیت خود را آغاز نمود. با پایان جنگ تحمیلی و هدف گذاری دولت برای عمران و آبادانی ایران عزیز این شرکت فعالت خود را در زمینه بومی سازی تجهیزات برودتی و فروشگاهی توسعه داده و اقدام به مهندسی معکوس سامانه های جدید برودتی از جمله سامانه های برودتی بدون درب نمود. با گذشت زمان هر ساله با هدف تکمیل سبد محصول و بی‌نیاز کردن صنعت فروشگاهی کشور از واردات تجهیزات فروشگاهی و همچنین جلوگیری از خروج ارز از کشور، این شرکت اقدام به ساخت سایر تجهیزات فروشگاهی از جمله انواع قفسه بندی های فروشگاهی، قفسه بندی های انبار، میزهای صندوق (چک اوت)، انواع ویترین و استند‌های فروش و نمایش کالا، سردخانه ، دروازه‌های ورود و خروج و چرخ دستی های فروشگاهی نمود. در راستای رسیدن به اهداف شرکت و افزایش کیفیت و ظرفیت تولید این شرکت از مدرنترین تکنولوژی تولید در ساخت محصولات خود بهره برده و اعتقاد به اهمیت نقش نیروی کار متخصص دائماً در راستای رشد و توسعه نیروی انسانی گام بر می‌دارد. در سال ۱۳۷۶ و با آغاز توسعه کشور در بخش فرودگاه و ترمینالی هیات مدیره شرکت بر آن شد تا همان گونه که در بخش فروشگاهی پیشرو در بومی سازی محصولات و روز دنیا و نوآوری بوده در بخش فرودگاه و ترمینال نیز همین هدف را دنبال کرده و تا حد امکان کشور را از واردات کالاها و تجهیزات فرودگاهی و ترمینالی بی نیاز کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار