اطلاعات تماس
  • 091273*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980820421059761

شرکت در طرح تعاونی پرورش شترمرغ در مناطق محروم

ایجاد موقعیت مشارکت در طرح پرورش شترمرغ با سرمایه اندک

کد: 13980820421059761

http://bit.ly/2QbjQKz

، (اخبار رسمی): شرکت طلوع سلامت پارس با هدف جمع آوری سرمایه‌های اندک و راه اندازی یک کسب و کار گسترده اقدام به ایجاد طرح مشارکت در تعاونی پرورش شترمرغ کرده است. این مجموعه با بیش از ۱۰ سال سابقه فعالیت در این حوزه هم اکنون امکان ثبت نام مقدماتی متقاضیان را در وب سایت خود فعال کرده است.

ایجاد موقعیت مشارکت در طرح پرورش شترمرغ با سرمایه اندک !
طرح تعاونی پرورش شترمرغ

اگر در رابطه با راه اندازی مزرعه پرورش شترمرغ با افراد متخصص این حوزه صحبت شده باشد می‌توان گفت راه اندازی چنین کسب و کاری در وسعت کم مقرون به صرفه و اقتصادی نیست. به همین منظور مجموعه طلوع سلامت پارس با تکیه بر تجربه خود اقدام به ایجاد راهکاری جهت هدایت سرمایه های کوچک در تمامی استانها کرده است تا بتوان آن را تبدیل به یک طرح گسترده، اقتصادی و منطقی کرد. 

ضمنا، به این سوال که سرمایه اولیه برای پرورش شترمرغ چه میزان است؟‌ به طور کامل در وب سایت مجموعه پاسخ داده شده است. 

پرورش شترمرغ با هدایت سرمایه‌های اندک در تعاونی

شرکت طلوع سلامت پارس با در اختیار داشتن متخصصان با تجربه در این حوزه و با توجه به درخواست‌های مکرر افراد در استان‌های مختلف، طرحی ارائه کرده است تا تمامی علاقمندان بتوانند در کنار هم یک مجموعه‌ی بزرگ پرورش شترمرغ در استان خود راه اندازی کنند.

این طرح با هدف بکارگیری سرمایه‌های کوچک در جهت ارتقاء تولید ملی و کاستن از وابستگی به نفت و از همه مهمتر رشد اقتصادی برای اعضای آن و رسیدن به اهداف اقتصادی بزرگ در کشور ایران ارائه شده است.

در اکثر استان‌های کشور امکان ایجاد و راه اندازی مجموعه پرورش شترمرغ وجود دارد، همچنین افراد زیادی از ساکنین استان‌های مختلف خواهان سرمایه گذاری در این کار هستند ولی نه دانش این کار را دارند و نه سرمایه لازم، در صورتی که بخواهند به تنهایی این کار را انجام دهند ریسک بسیار بالایی را باید بپذیرند و در شرایط فعلی این ریسک منطقی نخواهد بود. طرح شرکت طلوع سلامت پارس نیز در همین راستا است. این افراد در صورت تمایل می‌توانند کاملا رایگان در این طرح ثبت نام کرده و تا زمان برگزاری اولین همایش و جلسه نیازی به پرداخت هیچ مبلغی نخواهد بود.

اطلاعات مورد نیاز جهت ثبت نام در این طرح بدین شرح است:

 نام و نام  خانوادگی، شماره موبایل و تلفن ثابت، نام استان، نام شهرستان، نام روستا، آدرس ایمیل، اعلام میزان مبلغ آورده (سرمایه).

البته اگر متقاضی آورده دیگری داشته باشد مثل زمین، در انتهای فرم محلی ایجاد شده است که اطلاعات متفرقه را ثبت کند.

علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به لینک طرح تعاونی پرورش شترمرغ ثبت نام خود را بدون هیچ هزینه‌ای انجام داده و پس از رسیدن تعداد متقاضیان به حد نصاب، اولین جلسه هماهنگی در همان استان برگزار خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

طلوع سلامت پارس

فروش محصولات شترمرغ ، مقالات آموزشی پرورش و جوجه کشی شترمرغ

اطلاعات تماس
  • 091273*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار