اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808214215713734

حمایت و راهبری کسب و کارهای نوپا

«پنجمین دورهمی کافه کار آفرین» بیست و نهم آبان ماه 1398 برگزار می‌شود

کد: 139808214215713734

http://bit.ly/2rROkqV

، تهران , (اخبار رسمی): «پنجمین دورهمی کافه کار آفرین» با هدف «رویداد تخصصی حمایت و راهبری کسب و کار های نوپا»، بیست و نهم آبان ماه 1398 در کافه ایونت در تهران برگزار می‌شود.

«پنجمین  دورهمی کافه کار آفرین»  بیست و نهم آبانماه 1398 برگزار می‌شود
«پنجمین دورهمی کافه کار آفرین» بیست و نهم آبان ماه 1398 برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی کافه کارآفرین، این دورهمی که توسط کافه کارآفرین برگزار می‌شود، میزبان کارشناسان و اساتید حوزه‌ کار آفرینی با هدف هم‌افزایی در حمایت و راهبری کسب و کارهای نوپا و استارت‌آپ‌ها خواهد بود.

دکتر ایمان مصدری مدیر و راهبر کافه کارآفرین در این زمینه افزود: «کافه کارآفرین با ایجاد دورهمی‌های صمیمانه بین کارآفرینان، استارت‌آپ و کسب و کارهای نوپا و مدیران و مسئولان ادارت و سازمان‌ها و نهادهای مختلف، بر آن است تا دستگاه‌های ذی‌ربط هر چه بیشتر و ملموس‌تر با مشکلات و موانع راه اندازی کسب و کارهای نوپا و زود بازده آشنا شوند و در راستای برطرف شدن مشکلات هم افزایی و راهبردهای لازم را ارائه کنند.

دورهمی کافه کارآفرین که برای پنجمین بار برگزار ‌می‌شود، تلاش دارد تا گامی مثبت و کاربردی  در برطرف کردن مشکلات کسب و کارهای نوپا بردارد.

موضوعات محوری همایش:

روابط عمومی کافه کار آفرین  موضوعات محوری این نشست تخصصی برشمرد:

  • با حضور دکتر ایمان مصدری مدیرعامل سازمان (غیر دولتی)متخصصان و مدیران ایران و مدیرکافه کار آفرین راهکارهای عملی و اجرایی ارائه خواهد شد.
  • با حضور  مهندس موسوی ریاست محترم اداره کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم‌افزایی سودمند خواهیم داشت.
  • با معرفی استارت‌آپ‌های موفق و چگونگی موفقیت آنها از زبان صاحبان استارت‌آپ‌ها تجارب مدیران نوپا و موفق را خواهیم آموخت.
  • با معرفی استارتاپ‌های حاضر به هم دیگر و ایجاد شبکه تعاملی بین خود استارتآپ‌ها و کسب و کارهای نوپا باعث ایجاد همکاری‌های متقابل و راهبردی خواهیم شد.
  • و در آخر اساتید و مشاوران مجرب در حوزه کسب و کار در طول نشست آماده پاسخگویی به حاضران در این دورهمی خواهند بود.

پنجمین دورهمی کافه کار آفرین، در روز بیست و نهم آبان‌ماه 1398  برگزار می‌شود.  این دورهمی در میدان فردوسی خیابان انقلاب کوچه سمنان  پلاک 3 کافه ایونت 
برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 02126294350 کافه کارآفرین تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان متخصصین و مدیران ایران

سازمان متخصصین و مدیران ایران مجموعه ای غیر دولتی است که با شعار تعالی نقش مدیران و متخصصین در آبادانی ایران و با هدف ارائه خدمات منسجم به متخصصین و مدیران تراز اول کشور ایجاد گردیده. این سازمان با توجه به نیاز های اشخاص حقیقی و حقوقی خدمات کاملی را طراحی نموده است که میتواند نیازهای اعظمی از یک متخصص و مدیر را در حوزه های آموزش، مشاوره، برندینگ، بازار سازی و بازاریابی، مطالعه بازارهای داخلی و بین المللی برای صادرات و واردات، تولید محتوا، برگزاری نمایشگاه، همایش و رویداد را با زیر مجموعه های خود به انجام رساند. زیر مجموعه های این سازمان که هر یک در بخش خود به صورت تخصصی فعالیت می نمایند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]