اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808214215213734

برای نخستین بار در کشور

اولین جشنواره چهره‌های ماندگار و نامداران فرش دستباف ایران

کد: 139808214215213734

http://bit.ly/2KiNNEu

، تهران , (اخبار رسمی): گروه متخصصین ایران با همکاری موسسه هنرهای پارس ایرانیان و اتحادیه فروشندگان فرش دستباف ایران برگزار می‌کند.

اولین جشنواره چهره‌های ماندگار و نامداران فرش دستباف ایران
اولین جشنواره چهره‌های ماندگار و نامداران فرش دستباف ایران

این جشنواره به منظور معرفی برترین و معروف‌ترین محصول کشور ایران یعنی فرش دستباف، این گوهر دردانه ایرانی، برگزار می‌شود.

فرش ایرانی در تاریخ جهان زینت‌بخش کاخ‌ها و قصرهای پادشاهان جهان بوده و است واین هنر ایرانی در مغرب زمین به مدت چند قرن است نامدار و شناسا است. قالی‌های ایرانی در تجملات زندگی درباری سهم به سزا داشته و دارد به همین ملاحظه در چشم فرستادگان و جهانگردان خارجی از جاذبه فراوانی برخودار است و از سده پانزدهم مسیحی به بعد همواره از آن سخن با ستایش بسیار می‌گویند.

قالی ایرانی چشم‌گیرترین تحفه سفر به ایران است و زیبایی و شکوه این ارمغان پر مقدار به همان نگاه نخست بی‌مقداری و حقارت فرش‌های مغرب زمینی را نمایان می‌سازد به همین دلیل فرش ایرانی از اواخر قرون وسطی جزو اقلام داد و ستد قرار گرفت و در سده‌های چهاردهم و پانزدهم مسیحی به صورت برترین اموال اشراف و ثروتمندان مغرب زمین قرار گرفت.

قالی ایرانی  چه در زیر پا و یا بر دیوار، گویای هنر اصیل ایرانی و حاصل تلاش طراحان و بافندگانی هنرمند و پر توان است، پس گروه متخصصین ایران با همکاری موسسه هنرهای پارس ایرانیان و اتحادیه فروشندگان فرش دستباف ایران بر آن شد تا دوباره این ورق‌های زیبای هزار رنگ بافته شده بر تار و پود عشق را بررخ چشم‌های جهانیان بکشد.

اولین جشنواره چهره‌های ماندگار و نامداران فرش دستباف ایران در سیزدهم آذرماه 98 در تهران محل مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما  به همت گروه متخصصین ایران، سازمان بین المللی برند ایران، موسسه هنرهای پارس ایرانیان و حمایت صمیمانه اتحادیه صنف فروشندگان فرش دستباف، وزارت صنعت معدن و تجارت، سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری، مرکز ملی فرش ایران، اتاق اصناف تهران، اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش دستباف ایران و  بازارپژوهان مبتکر برگزار می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان متخصصین و مدیران ایران

سازمان متخصصین و مدیران ایران مجموعه ای غیر دولتی است که با شعار تعالی نقش مدیران و متخصصین در آبادانی ایران و با هدف ارائه خدمات منسجم به متخصصین و مدیران تراز اول کشور ایجاد گردیده. این سازمان با توجه به نیاز های اشخاص حقیقی و حقوقی خدمات کاملی را طراحی نموده است که میتواند نیازهای اعظمی از یک متخصص و مدیر را در حوزه های آموزش، مشاوره، برندینگ، بازار سازی و بازاریابی، مطالعه بازارهای داخلی و بین المللی برای صادرات و واردات، تولید محتوا، برگزاری نمایشگاه، همایش و رویداد را با زیر مجموعه های خود به انجام رساند. زیر مجموعه های این سازمان که هر یک در بخش خود به صورت تخصصی فعالیت می نمایند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]