اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808214216013677

محصولی جدید از شرکت ویستو رونمایی شد

ارائه سیستم کنترل از راه دور پیامکی ویستو به بازار تجهیزات هوشمند کشاورزی

کد: 139808214216013677

http://bit.ly/34YHRZj

، تهران , (اخبار رسمی): محصول تازه شرکت ویستو با نام سیستم کنترل از راه دور پیامکی ویستو با نام اختصاری EC در تهران رونمایی و به بازار عرضه شد.

ارائه سیستم کنترل از راه دور پیامکی ویستو به بازار  تجهیزات هوشمند کشاورزی
ارائه سیستم کنترل از راه دور پیامکی ویستو به بازار تجهیزات هوشمند کشاورزی

به گزارش روابط عمومی شرکت ویستو، 97، تهران میزبان رونمایی از سیستم کنترل از راه دور پیامکی، محصول تازه این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه تجهیزات هوشمند کشاورزی  ارایه می‌شود، با نیازسنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر کنترل و مدیریت سیستم آبیاری از راه دور و از طریق اپلیکیشن را ارائه کند تا این خدمت تازه قابلیت کنترل تمام وسایل از راه دور و از طریق اپیکیشن را برای مصرف کنندگان فراهم کند.

بر پایه این اطلاع، سیستم کنترل از راه دور پیامکی دارای محاسنی است که اعم از 

– سیستم پیامکی بدون نیاز به اینترنت
– دارای محل ورود سیم کارت برای ورود سیم کارت دلخواه خود
– اتصال مستقیم و بدون نیاز به کنتاکتور و رله به موتور پمپ
– خروجی جریان ۳۰ آمپر و کنترل پمپ تا ۳٫۵ کیلووات
– دارای اپلیکیشن اندروید و فارسی – قابلیت تنظیم برنامه به صورت کاملا دیجیتال
– مدل های از تک خروجی تا ده خروجی کاملا مجزا
– یک‌سال گارانتی تعویض و 10 سال خدمات پس از فروش مناسب برای باغ، باغچه، ویلا، گلخانه و زمین‌ها و مزارع کشاورزی است و می‌تواند باعث کاهش هزینه های رفت و آمد و حذف سختی‌های آن، کاهش مصرف آب و مدیریت انرژی و کاهش هزینه‌های کارگر و ... شود.

مدیرعامل گروه ویستو، تولید این محصول را نتیجه چندین سال تجربه و کار در این مجموعه دانست و گفت: کار تحقیق و توسعه برای تولید این محصول از 96 آغاز و آماده رونمایی شد.

وی عرضه این محصول به بازار را تحوی بزرگ در زمینه کشورزی هوشمند دانست ادامه داد: با تلاش و کوششدر زمینه کشاورزی و با تکنووژی جدید در حال رائه سیستم های هوشمند بروزی هستیم که در آینده عرضه خوهند شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ویستو

گروه تولید و طراحی تجهیزات هوشمند ویستو، از گروه های فعال در زمینه اتوماسیون و هوشمند سازی فضای سبز میباشد. تمامی محصولات گروه ویستو، با دانش روز، مهندسی ایرانی و با بهینه ترین روش طراحی و به تولید میرسند. گروه ویستو با بهره گیری از آخرین فناوری های روز دنیا، همواره در جهت ارتقا و پیشرفت بخش اتوماسیون فضای سبز، با توجه به شرایط بومی کشور، قدم برمیدارد. ماموریت ما همواره تولید محصولاتی جهت کاهش هزینه های مدیریت منابع، در عین افزایش بازدهی و کیفیت محصولات فضای سبز میباشد. شعار ما از ابتدای شروع فعالیت در یک جمله خلاصه شده: “رفاه را ارزان بخرید”. روزانه در تلاش هستیم تا به شعار خود، بیش از پیش رنگ واقعیت ببخشیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]