اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808224218113722

ویژگی‌های باتری سمعک

کد: 139808224218113722

http://bit.ly/32LCOtO

، تهران , (اخبار رسمی): باتری‌های سمعک در اندازه و رنگ‌های مختلفی وجود دارند. عمر باتری یک سمعک به عوامل زیادی بستگی دارد و برای افزایش طول عمر آن باید نکاتی رعایت شود.

ویژگیهای باتری سمعک
سمعک اقدسیه - ارائه دهنده انواع سمعکهای با کیفیت

سمعک‌های بی سیم پیشرفته و بی سیم با فن آوری بلوتوث به تلفن‌ها، تلفن‌های همراه، تلویزیون‌ها، رایانه‌ها و پخش کننده‌های موسیقی متصل می‌شوند و شنیدن را آسان‌تر و لذت‌بخش‌تر می‌کنند. علاوه بر این، کاربر توسط RC-DEX قادر است صدای سمعک خود را کاهش یا پایین آورده و برنامه را تغییر دهد.

باتری سمعک

بخش جدایی‌ناپذیر سمعک‌ها باتری آنها است. اگر چه باتری‌های قابل شارژ در بازار وجود دارد اما متداول‌ترین نوع باتری آن هنوز باتری یکبار مصرف است. در گذشته باتری‌ها از مقدار کمی جیوه برای راهنمایی و تثبیت اجزای داخلی استفاده می‌کردند اما امروزه به دلیل خطرات جیوه دیگر از آنها در باتری‌ها استفاده نمی‌شود. با برداشتن برچسب و مخلوط شدن هوا با روی، باتری فعال می‌شود. باید به باتری سمعک اجازه داد تا یک دقیقه پس از برداشتن برچسب، در معرض هوا باشد.

اندازه باتری‌های سمعک

سمعک‌ها در ابعاد و سبک‌های مختلف و با نیازها و قدرت‌های مختلف عرضه می‌شوند بنابراین هر کدام به باتری خود نیاز دارند. قیمت سمعک‌ها با ابعاد مختلف و تکنولوژی‌های مختلف، متفاوت است. سمعک‌های بزرگتر نیاز به باتری‌های بزرگتر دارند. علاوه بر این، سمعک افراد مبتلا به کم شنوایی عمیق یا شدید نیاز به انرژی بیشتری دارد بنابراین به باتری بزرگتری نیاز دارد. پنج نوع باتری سمعک در بازار موجود است. در اندازه‌های کوچک تا بزرگ 5، 10، 312، 13 و 675 هستند. از باتری سمعک با اندازه 5 کمتر استفاده می‌شود.

رنگ باتری‌های سمعک

ممکن است حفظ کردن شماره یا اندازه باتری‌ها برای برخی از کاربران دشوار باشد. بنابراین برای ساده‌تر کردن این موضوع، برای هر کدام یک عدد باتری رنگی خاص ارائه شده است.

اندازه باتری 312 - استیکر قهوه‌ای.
اندازه باتری 13 - برچسب نارنجی.
اندازه باتری 5 - برچسب قرمز.
اندازه باتری 10 - برچسب زرد.
اندازه باتری 675 - برچسب آبی.

عمر باتری سمعک

باتری‌های سمعک می‌توانند از پنج تا 14 روز (براساس متوسط 16 ساعت استفاده) دوام داشته باشند. عمر باتری به اندازه باتری و توان مورد نیاز سمعک بستگی دارد. به طور معمول، باتری‌های کوچک‌تر طول عمر کوتاه‌تری نسبت به بزرگترها دارند.

طول عمر باتری‌های سمعک:

اندازه 10 - سه تا هفت روز.
اندازه 675 - حداکثر 20 روز.
اندازه 312 - سه تا 10 روز.
اندازه 13 - شش تا 14 روز
اگر باتری پایین‌تر از حد معمول کار کند، ممکن است در سمعک مشکلی ایجاد شود.

چگونه عمر باتری سمعک را افزایش دهیم؟

در هنگام استفاده از سمعک (مانند شب‌ها و غیره) درب باتری را نباید باز کرد. این هم به حفظ باتری و هم در تبخیر هرگونه رطوبت احتمالی در سمعک و افزایش عمر سمعک کمک می‌کند.
همیشه باتری‌ها را در دمای اتاق باید نگهداری کرد. قرار گرفتن در معرض محیط‌های گرم و مرطوب مانند حمام باعث کاهش عمر باتری می‌شود.

وقتی شخصی می‌خواهد باتری‌های سمعک خود را عوض کند، حتما پیش از آن دست‌های خود را باید خوب بشوید. زیرا هرگونه گریس و آلودگی می‌تواند به سمعک آسیب برساند.

علاقه مندان برای تهیه هر نوع سمعک مانند سمعک زیمنس یا سیگنیا می‌توانند به سایت سمعک اقدسیه مراجعه کنند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سمعک اقدسیه

سمعک اقدسیه یکی از مراکز معتبر و با تجربه در زمینه گوش و تجویز سمعک می باشد. جهت مشاوره در زمینه شنوایی و سمعک می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]