کد: 139808224219713392

خرید بتن کن

خرید بتن کن با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت

کد: 139808224219713392

http://bit.ly/2pmWlTC

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از ابزار پیشنهادی پروژان برای مخاطبان ابزارآلات و مصالح ساختمانی، بتن کن است. بتن کن ترکیبی از دریل و چکش است که مناسب برای عملیات سوراخکاری است. مکانیسم بتن کن به صورت پیستونی است و عملیات تخریب را انجام می‌دهد. برای خریداری بتن کن مناسب باید به عوامل بسیاری دقت داشت.

 خرید بتن کن با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت
بتن کن

یکی از ابزار پیشنهادی وب سایت پروژان برای مخاطبان ابزارآلات و مصالح ساختمانی، بتن کن است. بتن کن ترکیبی از دریل و چکش است. خرید بتن کن مناسب برای افرادی است که عملیات سوراخکاری انجام می‌دهند.

مکانیسم بتن کن به صورت پیستونی است و مانند چکش و دریل عملیات تخریب را انجام می‌دهد. لازم است برای خرید بتن کن به عوامل بسیاری  از جمله توان، اندازه و وزن و انواع آن از جمله شارژی،برقی و بنزینی دقت کرد.

توان بتن کن  450 تا 2000 وات است که تا 900 وات خانگی و بالای 900 وات حرفه‌ای است. همچنین در مورد اندازه و وزن می‌توان گفت هر چه اندازه و وزن آن افزایش پیدا کند یعنی مصرف آن هم حرفه‌ای‌تر می‌شود.

علاقه مندان برای خرید بتن کن با ویژگی‌های مختلف و مناسب با کار خود می‌توانند به وب سایت پروژان به آدرس projon.co مراجعه کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پروژان

هدف پروژان ارتقا فرآیند برنامه‌ریزی، راهبری و پایش پروژه‌های صنعت ساخت است. پروژان سامانه‌ای است که به کاربران اجازه می‌دهد با استفاده از تلفن همراه و یا رایانه، کالاهای مورد نیاز خود را شناسایی و خریداری نمایند. پروژان شامل پایگاه داده‌ای پویا از ارائه‌دهندگان کالا و خدمات به همراه ابزاری است که به کارفرمایان اجازه می‌دهد با توجه به الزامات پروژه، و نیز صلاحیت‌ها و قیمت پیشنهادی ارائه‌دهندگان، محصولات مورد نیاز را خریداری نمایند. پروژان این اجازه را به فروشندگان می‌دهد تا به صورت کاملا شخصی، صفحه‌ای برای کسب و کار خود راه‌اندازی و آن را مدیریت نمایند. فروشندگان قادر خواهند بود که با اضافه کردن کالاهای فروشگاه و همچنین ارائه پیشنهادهای ویژه در صفحه‌ی خود، خریداران را ترغیب به نمایند. خرید در پروژان می‌تواند با واسطه و یا بی‌واسطه صورت گیرد. چنان‌چه کاربر بخواهد می‌تواند به صورت مستقیم با فروشگاه تماس برقرار نماید و چنانچه تصمیم بگیرد برای اعتماد بیشتر از طریق پروژان اقدام به خرید نماید این کار از طریق پرداخت الکترونیکی درون سامانه پروژان میسر است. علاوه بر این پروژان مرجعی برای نقد و بررسی کالاهای عمرانی است. پروژان این اجازه را به خریداران و فروشندگان می‌دهد تا به سادگی نظرات خود را در رابطه با کالاهای موجود اعلام نمایند.