اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808234221211892

معرفی کتاب «قانون جذب چیست و چگونه با آن زندگی خود را متحول کنیم؟»

معرفی کتاب آموزش قانون جذب

کد: 139808234221211892

http://bit.ly/3779wJD

، تهران , (اخبار رسمی): کتاب قانون جذب چیست و چگونه با آن زندگی خود را متحول کنیم؟، کتابی در زمینه موفقیت در تمام جنبه‌های زندگی است که از قانون جذب برای جذب اتفاقات و موفقیت‌های دلخواه زندگی استفاده می‌کند. در این کتاب اصول پایه‌ای و بنیادی قانون جذب توضیح داده شده است.

معرفی کتاب آموزش قانون جذب
عکس مطعلق به گروه تحقیقاتی یکشو است

همه روزه از قانون جذب برای جذب اتفاقات خوب و بد زندگی استفاده می‌شود. این قانون وجود دارد و هر لحظه در حال کمک کردن به انسان‌هاست. اما اگر شخصی از سازوکار این قانون بزرگ اطلاع نداشته باشد، ممکن است از آن در جهت جذب اتفاقات ناخوشایند و دلخراش استفاده کند. آگاهی از این قانون کیهانی کمک می‌کند بتوان درک بهتری از جهان پیرامون خود داشت و همچنین بتوان آنچه در ذهن است را به واقعیت تبدیل کرد.

 کتاب قانون جذب چیست و چگونه با آن زندگی خود را متحول کنیم؟ در پنج فصل تهیه شده است. در فصل اول در مورد قانون جذب و آشنایی با مفاهیم و کارکردهای پایه‌ای این قانون به طور کامل صحبت شده است.

در فصل دوم در مورد نحوه شناسایی اهداف و هدف‌گذاری برنامه‌ای براساس اصول مدیریت استراتزیک ارائه شده است.

در فصل سوم اهمیت احساسات و تاثیر آنها در شکل‌گیری باورها  بررسی شده است.

فصل چهارم به مبحث فوق العاده با اهمیت باورها اختصاص داده شده است. در ابتدا با باورها و نحوه شکل‌گیری و اهمیت آنها در موفقیت و شکست بیان شده است. سپس باورهای کلیدی در زمینه‌های مختلف مالی، روابط، سلامتی و… بررسی شده است.

فصل پنجم نیز به مبحث سپاس‌گذاری که جان مایه و روح هدفگذاری را تشکیل می‌دهد اختصاص دارد.

در بخش‌های مختلف این کتاب از مثال‌های متعدد برای درک بهتر موضوعات و مفاهیم استفاده شده تا خواننده ارتباط بهتری با موضوع برقرار کند.

در قسمت‌های مختلف کتاب، مخصوصا فصل دوم که در مورد هدف‌گذاری است، تمرین‌ها و دستورالعمل‌های بسیار زیادی برای دستیابی به نتیجه‌ای بهتر ارائه شده است.

کتاب قانون جذب چیست و چگونه با آن زندگی خود را متحول کنیم؟ عنوان کتابی است نوشته فرهاد کوکائیان که کمک می‌کند تا درک بهتری از مفاهیم پایه‌ای این قانون بزرگ بتوان به دست آورد.

این کتاب در سایت گروه تحقیقاتی یکشو به فروش می‌رسد، علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به این سایت مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

یکشو

گروهی بزرگ از افراد موفق و خوشبخت را پدید می آوریم که در کنار یکدیگر انرژی مثبت، موفقیت، حس خوب زندگی، انگیزه و اشتیاق برای کسب موفقیت های بیشتر را به اشتراک گذاشته و چندین برابر آنچه به اشتراک گذاشته ایم را دریافت می کنیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

نشریات و کتاب | روانشناسی و موفقیت