اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980825422326094

دانلود و نصب آخرین نگارش آنتی ویروس‌های قدرتمند وبروت

جدیدترین آپدیت آنتی ویروس‌های وبروت منتشر شد

کد: 13980825422326094

http://bit.ly/2NV0qYV

، تهران , (اخبار رسمی): در آذرماه جدیدترین آپدیت آنتی ویروس‌های Webroot برای سیستم عامل‌های ویندوز و اپل مکینتاش منتشر شد.

جدیدترین آپدیت آنتی ویروس‌های Webroot ( نوامبر 2019 ) منتشر شد
وبروت، سبکترین و کم حجم ترین آنتی ویروس دنیا

به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش، شرکت آنتی ویروس وبروت (Webroot)، آنتی ویروس‌های خود را برای سیستم عامل‌های ویندوز و اپل مکینتاش را آپدیت کرد.

جدیدترین نسخه‌های آنتی ویروس‌های وبروت برای سیستم عامل‌های ویندوزی به شماره 9.0.27.49 در تاریخ 4 نوامبر و برای سیستم عامل اپل مکینتاش به شماره 9.0.10.90 در تاریخ یکم اکتبر ارائه شده است.

آپدیت و به روزرسانی آنتی ویروس‌های قدرتمند وبروت به صورت کاملآ خودکار و اتوماتیک انجام می‌شود و کافیست کامپیوتر دارای آنتی ویروس متصل به اینترنت و دارای لایسنس اصلی و معتبر باشد.

در صورت نیاز می‌توان آخرین نسخه آنتی ویروس‌های وبروت را دانلود و استفاده کرد.

وبروت سازنده سبکترین و کم حجم‌ترین آنتی ویروس‌های دنیاست و از شرکت‌های پیشرو و مطرح آنتی ویروس مخصوصا در زمینه استفاده از تکنولوژی‌های هوش مصنوعی (AI) و یادگیری ماشینی ( ML ) در نرم افزارهای آنتی ویروس و محصولات حفاظتی و امنیتی و شناسایی تهدیدات سایبری محسوب می‌شود.

حجم فایل نصب آنتی ویروس‌های وبروت برای ویندوز حدود 4 مگابایت است و در 8 ثانیه نصب شده و فقط بین 3 تا 40 مگابایت از حافظه رم استفاده می‌کند.

صدها کمپانی از جمله شرکت‌های بزرگ فناوری مانند Cisco ،RSA ،Citrix ،Aruba ،F5 ،PaloAlto ،Fujitsu ،HP و Zyxel از تکنولوژی‌ها و محصولات Webroot استفاده می‌کنند.

 آنتی ویروس‌های وبروت که از سال 1387 (2009 میلادی) در ایران ارائه شده‌اند، تحت گارانتی و پشتیبانی شرکت دورانتاش در بازار ایران توزیع می‌شوند. 

از جمله رقبای وبروت در ایران می‌توان به شرکت‌های آنتی ویروس سایمنتک، ترندمیکرو و محصولات شرکت‌های کسپرسکی، بیت دیفندر، آویرا و پاندا سکیوریتی اشاره کرد.

آنتی ویروس های قدرتمند وبروت با گارانتی شرکت دورانتاش، تا کنون طی طرح های مختلف توسط شرکت‌های اینترنتی مانند آسیاتک، داتک (رهام داتک)، صفرویک پرداز و مبناتلکام و موسسات آموزشی فناوری اطلاعات مانند کندو و مجتمع فنی تهران به مشترکان و دانشجویان توصیه و پیشنهاد شده است. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]