اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980825422406094

فصل طلایی برای غول امنیتی آنتی ویروس

رشد خیره‌کننده کمپانی آنتی ویروس ترندمیکرو در فصل سوم سال 2019

کد: 13980825422406094

http://bit.ly/2XH1vXb

، تهران , (اخبار رسمی): غول امنیتی ترندمیکرو (پی سی سیلین) گزارش فصل سوم سال 2019 را منتشر کرد که نشان‌دهنده رشد فروش این شرکت مخصوصا در بخش امنیت و حفاظت زیرساخت‌های هیبریدی است.

رشد خیره کننده کمپانی آنتی ویروس ترندمیکرو در فصل سوم سال 2019
آنتی ویروس های ترندمیکرو با گارانتی و پشتیبانی دورانتاش

به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش، کمپانی امنیتی ترندمیکرو (Trend Micro) که از رهبران حوزه امنیت سایبری دنیا و ارائه دهنده نرم افزارهای آنتی ویروس خانگی، شبکه و مراکز داده است، گزارش عملکرد مالی و فنی فصل سوم سال 2019 خود را منتشر کرد.

براساس جدیدترین گزارش عملکرد شرکت ترندمیکرو، این شرکت شاهد رشد خیره کننده 15 درصدی در بخش حفاظت از زیرساخت‌های هیبریدی (Hybrid Infrastructure Protection) بوده است.

براساس گزارش ترندمیکرو، تعداد مشتریان سرویس‌های SaaS این غول امنیتی به بیش از 250 هزار شرکت رسیده که در مقایسه با سال گذشته حدود 18.5درصد رشد را نشان می‌دهد.

در گزارش فصل سوم سال 2019 ترندمیکرو این شرکت فروش 386 میلیون دلاری (معادل 41 میلیارد و 472 میلیون ین ژاپن) داشته که از این مبلغ حدود 101 میلیون دلار آمریکا درآمد عملیاتی و 80 میلیون دلار درآمد خالص این شرکت ژاپنی است.

ترندمیکرو در فصل سوم سال گذشته (2018 میلادی)، 360 میلیون دلار (معادل 40 میلیارد و 485 میلیون ین ژاپن) فروش داشته که از این مبلغ 83 میلیون دلار درآمد عملیاتی و 67 میلیون دلار درآمد خالص بوده است.

ترندمیکرو که در فصل سوم 2019 تعداد 9 ثبت اختراع (Patent) داشته، پیش‌بینی کرده تا پایان سال حدود یک میلیارد و 532 میلیون دلار فروش داشته باشد.

درباره ترندمیکرو

شرکت ژاپنی، بین‌المللی ترندمیکرو از شرکت‌های مطرح و پیشرو عرضه کننده سرویس‌های امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی، شبکه و دیتاسنترهای فیزیکی، مجازی و کلود در دنیاست.

از جمله مشتریان بزرگ و شرکای استراتژیک ترندمیکرو می‌توان به غول‌های فناوری از جمله IBM ،Cisco (سیسکو سیستمز)، F5 Networks ،Citrix ،Siemens ،HP ،ASUS ایسوس، DELL ،VMware تی پی لینک، پاناسونیک و Amazon اشاره کرد.

ترندمیکرو بیش از 500 هزار مشتری شرکتی و سازمانی از جمله موسسات مالی و بانکی، بیمه، شرکت‌های نفتی و پالایشگاهی و شرکت‌های بین‌المللی حمل و نقل در دنیا دارد.

همچنین کمپانی ترندمیکرو چندی پیش شرکت بسیار مطرح استرالیایی فعال در حوزه امنیت ابری با نام Cloud Conformity را که برخی با عنوان استارتاپ از آن یاد می‌کنند، با مبلغ 70 میلیون دلار به تملک خود در آورد.

محصولات ترندمیکرو در برخی کشورها با نام پی.سی.سیلین (PC-Cillin ) نیز شناخته می‌شود و از سال 1387 شمسی توسط شرکت دورانتاش در ایران عرضه می‌شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]