اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139809064242613221

با هدف آموزش و اطلاع رسانی هدفمند در صنعت درب و پنجره ایران

ارتقا و بهینه سازی سایت شرکت پنسا 

کد: 139809064242613221

https://bit.ly/2q3pIuw

، تهران , (اخبار رسمی): باتوجه به درخواست‌های مکرر کاربران، وب سایت جدید شرکت پنسا  از  1398/9/6 به روزرسانی و به صورت رسمی فعالیت خود را در دوره تازه آغاز کرد.

ارتقا و بهینه سازی سایت شرکت پنسا 
ارتقا و بهینه سازی سایت شرکت پنسا 

به گزارش روابط عمومی شرکت پنسا، وبسایت این شرکت فعال در صنعت ساختمان از تاریخ 1398/9/6 بروز رسانی شده و با شمایل و امکاناتی تازه به آدرس www.pensa.ir در دسترس مشتریان و علاقه مندان قرار گرفت.
بر اساس این گزارش، در به روزرسانی تازه وبسایت، بخش‌های اخبار و اطلاع رسانی به فهرست وبسایت اضافه و سامانه هوشمند فروش برای مخاطبان میسر شده است.
بهرام ستاریان مدیرعامل شرکت پنسا با اعلام این خبر گفت: رفع خلاءهای موجود در ارتباط بین مجموعه و مشتریان شرکت  و ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت پس از این به روز رسانی مد نظر است.

وی ادامه داد: آموزش و راهنمایی جامع فروش ، تولید و نصب انواع پنجره دوجداره
او همچنین همگامی مجموعه با علم روز را از مهمترین سیاست‌های شرکت برشمرد و افزود: پس این به روزرسانی به دنبال اطلاع رسانی و افزایش سطح کیفی محصولات  هستیم.
گفتنی است وب سایت این مجموعه همزمان با شب یلدا، رونمایی شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه صنعتی پنسا

گروه صنعتی پنسا فعالیت خود را از سال 1388 در زمینه طراحی ، تولید ، فروش و نصب انواع پنجره با قاب های استاندارد ( یو پی وی سی) ، آلومینیومی و شیشه های صنعتی دو و سه جداره آغاز نمود و توانست در طی این مدت با عنایت به لطف پروردگار و بهره وری از گروهی های مجرب در تولید و نصب و با استفاده از پروفیل های مرغوب با برند وینتک ، ویستابست و پنسا تولید پنجره های دلخواه شما را با بهترین کیفیت و در کوتاه ترین زمان ممکن به انجام رساند

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان