اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139903204246813816

بهترین شارژر سامسونگ را با ضمانت اصالت و تست از کجا بخریم؟

کد: 139903204246813816

https://bit.ly/37WoFOz

، شیراز , (اخبار رسمی): سامسونگ، برند محبوب و پرطرفدار، با توجه به مدل های مختلف گوشی و تبلت که به بازار عرضه کرده انواع مختلفی از کابل و شارژر نیز تولید کرده است. هنگام خرید شارژر سامسونگ با توجه به مدل گوشی، کابل و آداپتور مخصوص را انتخاب و خریداری کنید.

از جمله لوازم جانبی پر مصرف و ضروری برای هر دستگاه هوشمند شارژر آن دستگاه است. پس هنگام خرید شارژر قبل از توجه به قیمت، باید کیفیت آن نیز در نظر گرفته شود؛ زیرا شارژرهای اصل و اورجینال هستند که ضمانت سلامت گوشی و تبلت‌ها را تامین می‌کنند. با توجه به اینکه استفاده از گوشی، تبلت و دیگر دستگاه‌های هوشمند تقریبا همگانی شده و در طول شبانه روز به طور مداوم مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ بنابراین از شارژرهایی باید استفاده شود که علاوه بر شارژدهی خوب و عالی، آسیبی به دستگاه نرساند.

معمولا کابل و شارژر اصلی سامسونگ قیمت بالاتری نسبت به نمونه‌های تقلبی دارند؛ اما باید این نکته را هم در نظر داشت که با توجه به این موضوع کالای خود را از افراد سودجو با قیمت خیلی بالا نخرید. شارژر سامسونگ با ولتاژهای متفاوت 1 آمپر، 2 آمپر، فست، سوپر فست، در مدل‌های دوپین، سه پین و انواع دیگرو با طراحی‌های مختلف تولید شده است که می‌توانید از فروشگاه بابافون قیمت آن‌ها را استعلام، و شارژری اورجینال را با قیمت مناسب تهیه کنید.

در فروشگاه بابافون کابل شارژهای اورجینال و با کیفیت، متناسب با پورت ورودی هر گوشی (میکرو ، تایپ سی) نیز موجود است. علاوه بر شرکت سامسونگ، تولید کننده‌های دیگر نیز، با نام‌های تجاری متفاوت مانند LDNIO, KUFENG, CASIM, REMAX, BELBERRY و ... انواع کابل و شارژر را با قیمت، کیفیت و طرح‌های متفاوت تولید و عرضه می‌کنند. فروشگاه بابافون شارژر اورجینال سامسونگ، کابل یا سیم شارژر و آداپتور یا کلگی را به صورت جدا در مدل‌های مختلف، همراه با ضمانت تست و قیمت کاملا مناسب را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. برای استعلام قیمت شارژر اصلی سامسونگ و همچنین انتخاب مدل‌های مختلف به فروشگاه بابافون مراجعه کنید.

بهترین شارژر سامسونگ را با ضمانت اصالت و تست از کجا بخریم؟

برای مشاهده این تصویر در سایز اصلی اینجا را کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بابافون

بابافون فروشگاه لوازم جانبی سامسونگ، هواوی، آیفون، شیائومی و عرضه کننده انواع باتری و شارژر موبایل

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]