اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139903214250513841

ارتقا و بهینه سازی سایت آژانس دیجیتال مارکتینگ لوکس‌سیما 

کد: 139903214250513841

https://bit.ly/3f8Potz

، مشهد , (اخبار رسمی): باتوجه به درخواست‌های مکرر کاربران، وب سایت جدید آژانس دیجیتال مارکتینگ لوکس‌سیما  از  1399/1/30 به روزرسانی و به صورت رسمی فعالیت خود را در دوره تازه آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی آژانس دیجیتال مارکتینگ لوکس‌سیما، وبسایت این شرکت فعال در تبلیغات و بازاریابی انلاین از تاریخ 1399/1/30 بروز رسانی شده و با شمایل و امکاناتی تازه به آدرس Luxsima.agency در دسترس مشتریان و علاقه مندان قرار گرفت.
بر اساس این گزارش، در به روزرسانی تازه وبسایت، بخش‌های خدمات، و نمونه کارها به فهرست وبسایت اضافه و امکان کسب اطلاعات کامل در مورد خدمات در صفحه‌ای جداگانه برای مخاطبان میسر شده است.
سیدمحمد کیش بافان مدیرعامل آژانس دیجیتال مارکتینگ لوکس‌سیما با اعلام این خبر گفت: رفع خلاءهای موجود در ارتباط بین مجموعه و مشتریان و ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت پس از این به روز رسانی مد نظر است.

وی ادامه داد: افزایش تجربه کاربری
او همچنین همگامی مجموعه با علم روز را از مهمترین سیاست‌های شرکت برشمرد و افزود: پس این به روزرسانی به دنبال امکان ثبت سفارش هوشمند با استفاده از سیستم هوش مصنوعی به صورت آنلاین در وبسایت هستیم.

گفتنی است وب سایت این مجموعه همزمان با روز ایران شناسی برای ایرانیان عزیز، رونمایی شد.

ارتقا و بهینه سازی سایت آژانس دیجیتال مارکتینگ لوکس‌سیما 

برای مشاهده این تصویر در سایز اصلی اینجا را کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس دیجیتال مارکتینگ لوکس سیما

آژانس دیجیتال مارکتینگ لوکس‌سیما با هدف رشد و افزایش کیفیت تبلیغات فعالیت خود را اغاز کرد و اکنون با 2 سال سابقه فعالیت در حوزه تبلیغات و بازار یابی دیجیتال توانسته نمونه کارها ارزشمند و رضایت مشتریان رو برای خود به همراه داشته باشد. مجموعه لوکس‌سیما هم اکنون دارای 10 نفر پرسنل حضوری می‌باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]