اطلاعات تماس
  • 021743*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139903224353413828

رزرو هتل های داخلی و خارجی با سامانه ی رزروینگ هتل

کد: 139903224353413828

https://bit.ly/3e3e1I4

، (اخبار رسمی): رزرو هتل داخلی و خارجی از سایت رزروینگ هتل، مدیر روابط عمومی رزروینگ هتل خاطر نشان کرد قصد داریم پنل ویژه ای برای رزرو هتل توسط شرکت ها و آژانس ها ارائه دهیم و سعی بر آن داریم تا در بازار رقابتی رزرو هتل بهترین تخفیف ها را به مسافران ارائه دهیم.

رزرو هتل های داخلی و خارجی با سامانه ی رزروینگ هتل
سایت رزرو هتل داخلی و خارجی بصورت آنلاین

رزرو هتل با قیمت مناسب در سفرهای داخلی و خارجی همواره یکی از دغدغه های اصلی مسافران بوده است. رزروینگ هتل سامانه ی جامع رزرو هتل داخلی و رزرو هتل خارجی این امکان را به مسافران میدهد تا بتوانند در شهرها مختلف ایران و جهان بعد از انجام مقایسه، مشاهده عکس های هتل و نظرات مسافران قبلی نسبت به رزرو هتل اقدام کنند. مدیر روابط عمومی رزروینگ هتل خاطر نشان کردند " آغاز به کار مجموعه ی رزروینگ هتل با رویکرد استراتژیک توسعه گردشگری داخلی و ارائه خدماتی شایسته به مسافران ایرانی و خارجی صورت گرفته است. از اهداف مجموعه ما جذب توریست خارجی بعد از راه اندازی نسخه چند زبانه سایت میباشد، همچنین قصد داریم تا در جهت توانمند سازی هتل ها به زودی از سامانه مدیریت مسافران از طریق پلتفرم رزروینگ هتل رونمایی کنیم."

از دیگر اهداف ما افزایش تعداد سفر در شهرهای دیدنی و توریستی ایران است. بعنوان مثال ما برای رزرو هتل در مشهد علاوه بر ارائه هتل ها و هتل آپارتمان های مشهد سعی داریم تا گزینه های مانند سفر با بیشترین تخفیف و سفر اقساطی را هم در آینده نزدیک رونمایی کنیم. برای سایر شهرها هم برنامه متناسبی ترتیب داده شده است بعنوان مثال با توجه به اینکه رزرو هتل در تهران قالبا با هدف کاری و توسط سازمان ها و شرکت ها انجام میشود به زودی پنل ویژه شرکت ها را رونمایی خواهیم کرد. همچنین جهت همکاری با آژانس ها با توجه به نرخ های رقابتی و ارزانی که رزروینگ هتل ارائه میدهد به زودی پلتفرم همکاری با آژانس ها در اختیار همکاران آژانس های مسافرتی قرار خواهد گرفت.

در بخش رزرو هتل خارجی سعی کردیم تا با ارائه 400 هزار هتل خارجی در تمام کشورهای جهان طیف گسترده ای از انتخاب را در دسترس مسافران قرار دهیم، در آینده نزدیک از سرویس های ویژه خود برای رزرو هتل در شهرهای پر مخاطب منطقه مانند دوبی، استانبول، آنتالیا، وان، تفلیس و ... رونمای خواهیم کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021743*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی