اطلاعات تماس
  • 021743*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139903224353613827

بازدید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاونت علمی ریاست جمهوری از رومیتا

کد: 139903224353613827

https://bit.ly/2YKoC4r

، تهران , (اخبار رسمی): بازدید وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات آقای آذری جهرمی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری جناب آقای دکتر ستاری از استارتاپ رومیتا در پارک فناوری پردیس

در حاشیه بازدید وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات جناب آقای مهندس آذری جهرمی به همراه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری جناب آقای دکتر ستاری از پارک فناری پردیس و فضای کار کوآپ، بازدیدی از استارتاپ رومیتا هم انجام شد. در این بازدید آقای آرش خورسند مدیرعامل و هم بنیان گذار رومیتا ضمن ارائه توضیحات و بیان ویژگی های پلتفرم اجاره روزانه اقامتگاه و تجربه سفر رومیتا توضیحاتی در خصوص تغییر برند از موسم به رومیتا نیز ارائه نموده و از حمایت های پارک فناوری پردیس در جهت توسعه و رشد استارتاپ ها تشکر ویژه کردند.

در پایان این بازدید تفاهم همکاری بین وزارت ارتباطات و معاونت علمی در خصوص تشکیل پارک اقتصاد دیجیتال منعقد شد.

بازدید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاونت علمی ریاست جمهوری از رومیتا

برای مشاهده این تصویر در سایز اصلی اینجا را کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

رومیتا

رومیتا سایت اجاره ویلا، اجاره سوئیت و اقامتگاه در سراسر ایران که در گذشته با نام موسم فعالیت میکرده، همچنین رومیتا علاوه بر ارائه بیش از 4000 اقامتگاه در شهرهای مختلف اخیرا اقدام به راه اندازی تجربه سفر برای مسافران نموده تا بتوانند تورها و فعالیت تفریحی خود را نیز از طریق رومیتا خریداری کنند. در رومیتا مسافران میتوانند انواع مختلف اقامتگاه شامل خانه های مبله، ویلا، سوئیت، اقامتگاه های بوم گردی و ... را نیز بصورت آنلاین رزرو نمایند.

اطلاعات تماس
  • 021743*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کارآفرینی و استارتاپ