اطلاعات تماس
  • 021888*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990322435389620

هوآوی در بازار تبلت چین، از اپل سبقت گرفت

کد: 13990322435389620

https://bit.ly/2UGOInt

، (اخبار رسمی): در ۳ماهه اول سال ۲۰۲۰ بازار تبلت در چین شاهد یک روند نزولی کلی بوده است. اما با وجود این سقوط در بازار تبلت، برند چینی هوآوی توانسته است در همین بخش بازار از آیپدهای اپل جلو بزند.

هوآوی در بازار تبلت چین، از اپل سبقت گرفت
هوآوی در بازار تبلت چین، از اپل سبقت گرفت

اوایل سال 2020 میلادی پاندمی ویروس کرونا در چین شیوع پیدا کرد. این موضوع منجر به بروز مسائل و مشکلاتی برای صنایع شد و بسیاری از شرکت‌ها مجبور شدند در راستای تابعیت از قوانین دولتی، کارخانه‌های‌شان را تعطیل کنند. این تاخیر در روند تولید، زنجیره تامین کالا را با مشکلات جدی مواجه کرد و باعث شد بازار تبلت که در حالت عادی هم روندی نزولی داشت، افت ۳۰ درصدی را نسبت به سال 2019 تجربه کند.

اما برخلاف این اوضاع بحرانی، برخی برندها اوضاع بهتری دارند؛ هوآوی در همین بازه زمانی موفق شده رشد ۴.۳ درصدی را ثبت کند.

پیش از این در بازار تبلت چین، سری آیپد اپل محبوب‌ترین انتخاب بود. اما یکی از جدیدترین گزارش‌های موسسه IDC نشان می‌دهد که فروش اپل در این بازار افت ۴۲.۵ درصدی داشته و این موضوع نشان‌دهنده‌ شکست اپل در مقابل هوآوی و تبلت‌های پرفروش‌اش در بازار چین است؛ اپل ۳۵.۱ درصد از سهم بازار و هوآوی ۴۰.۲ درصد را در ۳ماهه اول سال به خود اختصاص داده‌اند.

به نظر می‌رسد هوآوی از استثناهای این صنعت محسوب می‌شود. چرا که دیگر تولیدکنندگان OEM مانند شیائومی، لنوو و مایکروسافت هم با افت‌ فروش مواجه بودند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021888*****
[نمایش اطلاعات]