دوتادی وسایل پلاستیکی خانه،آشپزخانه،حمام،سرویس بهداشتی،اسباب بازی های متنوع

دوتادی: خرید انواع وسایل و ظروف پلاستیکی خانه و آشپزخانه به قیمت کارخانه

کد: 139903234354114484

https://bit.ly/2V1mp3u

، تهران , (اخبار رسمی): آنچه در دنیای امروز از اهمیت زیادی برخوردار است, زمان است.استفاده از تکنولوژی و اینترنت دسترسی ها را بسیار آسان کرده است. سایت دوتادی از سایت های قدرتمند اینترنتی است که امکان خرید ظروف و وسایل پلاستیکی خانه و آشپزخانه را در سریعترین زمان و بهینه ترین حالت انجام می دهد.

سایت دوتادی خرید انواع وسایل و ظروف پلاستیکی خانه و آشپزخانه به قیمت تولیدی و کارخانه است. فروشگاه آنلاین وسایل پلاستیکی دوتادی، ارسال به سراسر کشور دارد

دوتادی، فروش انواع وسایل و ظروف پلاستیکی خانه و آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی است. هم چنین انواع اسباب بازی پلاستیکی دخترانه و پسرانه، انواع پادری، جا کفشی و دیگر وسایل خانه را به قیمت تولیدی و کارخانه عرضه می کند. دوتادی سابقه چهل ساله عمده فروشی انواع پلاستیک خانه و آشپزخانه را دارد که به دلیل تقاضای بالای تک فروشی، شروع به فعالیت آنلاین برای متقاضیان خرید تک فروشی را دارد. دوتادی قیمت های تک فروشی را به قیمت تولیدی و کارخانه عرضه می کند. برندهای لیمون، هوم کت، امپریال، ناصر پلاستیک و انواع برندهای معروف از کارخانه هایی هستند که به صورت مستقیم با انبار دوتادی فعالیت دارند و تمامی وسایل این کارخانه جات به قیمت عمده به تمام مشتریان متقاضی تک و عمده هر دو ارائه می شود.

ارسال به سراسر کشور از ویژگی های فروشگاه آنلاین وسایل پلاستیکی دوتادی است. پرداخت درب منزل برای مشتریان عزیز تهران و کرج امکان پذیر است. ارسال وسایل برای مشتریان عزیز تهران و کرج در همان روز سفارش امکان دارد. برای مشتریان عزیز شهرهای دیگر تسویه قبل از ارسال انجام می شود و با پست ارسال صورت می گیرد. از آنجایی که تنوع وسایل پلاستیکی زیاد است سایت دوتادی به آدرس www.dotadi.com هر نوع وسیله ای که در انبار موجود می شود روی سایت قرار می دهد تا مشتریان عزیز به راحتی بتوانند به راحتی وسایلی که میخواهند را سفارش دهند. وسایل بامبو ترک از دیگر وسایلی است که به دلیل تقاضای بالای مشتریان روی سایت دوتادی قرار گرفته است. هم چنین این بیزینس در شبکه اجتماعی اینستاگرام به آدرس https://www.instagram.com/do.ta.di/ فعال است و مشتریانی که در شبکه اجتماعی اینستاگرام فعالیت بیشتری دارند می توانند وسایل پلاستیکی خانه و آشپزخانه را از این پیج سفارش دهند.

در لینک های زیر می توانید وسایل مد نظر خود را ببینید :

وسایل پلاستیکی آشپزخانه

وسایل پلاستیکی خانه

وسایل پلاستیکی حمام

وسایل پلاستیکی سرویس بهداشتی

وسایل مسافرتی

ابزارهای نظافتی 

وسایل چوبی بامبو ترک

اسباب بازی پلاستیکی

دوتادی: خرید انواع وسایل و ظروف پلاستیکی خانه و آشپزخانه به قیمت کارخانه

برای مشاهده این تصویر در سایز اصلی اینجا را کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دوتادی، خرید آنلاین انواع ظروف و وسایل پلاستیکی خانه و آشپزخانه

آنچه در دنیای امروز از اهمیت زیادی برخوردار است, زمان است. کار کردن, درس خواندن, کلاس های آموزشی مختلف, غذا درست کردن, اطلاع از اخبار مهم, گاهی اوقات انجام هریک از فعالیت های فوق باعث از دست دادن دیگری خواهد شد؛ لذا استفاده از تکنولوژی و اینترنت دسترسی به همه موارد ذکر شده را میسر می سازد. سایت دوتادی یکی از این ابزارهای قدرتمند اینترنتی است که امکان خرید ظروف و وسایل پلاستیکی , اسباب بازی پلاستیکی , لوازم آشپزخانه , لوازم پلاستیکی خانه را در سریعترین زمان و بهینه ترین حالت انجام می دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی