اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139903244359514502

نرده و حفاظ استیل شرکت آریس نرده

شرکت آریس نرده، تولیدکننده انواع نرده و حفاظ استیل

کد: 139903244359514502

https://bit.ly/3e719Ri

، قدس , (اخبار رسمی): شرکت آریس نرده با استفاده از تجربه و علم خود همواره سعی در رضایت مشتریان خود داشته است . یکی از محصولات و خدمات پرکاربرد شرکت آریس نرده ، نرده استیل است .

شرکت آریس نرده | تولیدکننده انواع نرده و حفاظ استیل
نرده استیل شرکت آریس نرده

شرکت آریس نرده فعالیت خود را از سال ۱۳۹۰ در راستای تولید انواع نرده وحفاظ استیل ، شیشه ای ، آهنی ، آلومینیومی ، نرده کابلی ، نرده دکوراتیو ، حفاظ فرفورژه ، نردبان و هندریل استخر شروع نموده است

ویژگی های نرده استیل شرکت آریس نرده

نرده استیل دارای ویژگی های خاصی نسبت به دیگر انواع نرده مانند آهنی ، آلومینیومی ، شیشه ای و … دارد . مانند :

  • ضد زنگ و پوسیدگی بودن
  • زیبایی و نمای زیبای آن در مکان مورد استفاده
  • ضد خوردگی بودن برخلاف آهن
  • مقاومت در برابر حرارت بالا و گرم

قیمت نرده استیل

 قیمت نرده استیل با توجه به کیفیت استیل و مدل پایه های نرده استیل و همچنین تعداد و چیدمان پروفیل های حفاظتی نرده متفاوت بوده و بر اساس هر متر طول محاسبه می شود . دو نوع کیفیت استیل در بازار موجود است :  ۱. نرده استیل ۲۰۱   ۲. نرده استیل ۳۰۴

مزیت استفاده از حفاظ استیل

استفاده از حفاظ استیل به منظور بالا بردن امنیت و ایمنی در یک محیط می باشد . روش های مختلف و متنوعی در ایجاد حریم خصوصی و افزایش امنیت در ساختمان ها و مکان های اداری و تجاری و تفریحی وجود دارد. مانند دوربین های مدار بسته ، دزدگیر ها ، استفاده از درب ها و پنجره های ضد سرقت ، استفاده از قفل های هوشمند و غیره که معمولا از هزینه های بالا برخوردار بوده و همواره نیاز به نگهداری و پشتیبانی دارند . اما حفاظ استیل علاوه بر قیمت مناسب آن ، خیال شما را از بابت دوام و پایداری این نوع حفاظ راحت می کند .

گروه صنعتی آریس نرده فعالیت خود را از سال ۱۳۹۰ در راستای تولید و عرضه انواع نرده استیل ، حفاظ استیل ، نرده و حفاظ شیشه ای ، نرده و حفاظ آهنی ، نرده آلومینیومی ، نرده کابلی ، نرده دکوراتیو ، حفاظ فرفورژه ، نردبان و هندریل استخر شروع نموده است و همواره سعی داشته است که با کیفیت ترین متریال ، مدرن ترین طرح ها و مناسب ترین قیمت را به مشتریان خود ارائه دهد .

آدرس ایمیل شرکت : [email protected]

شما میتوانید طرح های مورد نظر خود را با متخصصین ما درمیان گذاشته و سازه ی مورد نظر خود را با بهترین کیفیت و در اسرع وقت تحویل بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت آریس نرده

گروه صنعتی آریس نرده فعالیت خود را از سال ۱۳۹۰ در راستای تولید و عرضه انواع نرده استیل ، حفاظ استیل ، نرده و حفاظ شیشه ای ، نرده و حفاظ آهنی ، نرده آلومینیومی ، نرده کابلی ، نرده دکوراتیو ، حفاظ پنجره و بالکن فرفورژه ، نردبان و هندریل استخر شروع نموده است و همواره سعی داشته است که با کیفیت ترین متریال ، مدرن ترین طرح ها و مناسب ترین قیمت را به مشتریان خود ارائه دهد . شما میتوانید طرح های مورد نظر خود را با متخصصین ما درمیان گذاشته و سازه ی مورد نظر خود را با بهترین کیفیت و در اسرع وقت تحویل بگیرید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید