کد: 139903254361014510

حقایقی جالب و تاثیر گذار در رابطه با هدایای تبلیغاتی

کد: 139903254361014510

https://bit.ly/2UGU42c

، تهران , (اخبار رسمی): اولین هدیه تبلیغاتی که در سال 1789 ساخته شد، دکمه‌های تبلیغاتی بود که توسط جورج واشنگتن در انتخابات ریاست جمهوری وی استفاده شد. از آن روز به بعد صنعتی در دنیای تبلیغات به وجود آمد به نام صنعت هدایای تبلیغاتی که دیگر نیازی نبود برای تبلیغات و برندینگ هزینه‌های زیادی در رسانه‌های مختلف انجام داد.

حقایقی جالب و تاثیر گذار در رابطه با هدایای تبلیغاتی
حقایقی جالب و تاثیر گذار در رابطه با هدایای تبلیغاتی
حقایقی جالب و تاثیر گذار در رابطه با هدایای تبلیغاتی
حقایقی جالب و تاثیر گذار در رابطه با هدایای تبلیغاتی

استراتژی بازاریابی در ارائه هدایای تبلیغاتی، با نام شرکت و یا آرم شرکت شما باید بعنوان یک سرمایه‌گذاری و بخشی از بودجه بازاریابی در نظر گرفته شود. هدایای تبلیغاتی یکی از قدرتمندترین و موثرترین ابزارهای بازاریابی موجود در عصر کنونی هستند. هدایای تبلیغاتی برای استارت آپ‌ها، بنگاه‌های کوچک، موسسات و برندها ، بازاریابی سنتی محسوب می‌شود؛ اما در عین حال ابزاری مفید، قدرتمند و مقرون به صرفه است که پیشبرد این مشاغل را فراهم می‌کند.

صنعت هدایای تبلیغاتی طی چند سال گذشته در حال جهش از مرزها بوده است و تحقیقات بازار نشان می‌دهد که این صنعت به صورت کاملا محسوس در حال رشد است. نگاهی به این حقایق و آمارهای کلیدی در صنعت هدایای تبلیغاتی بیاندازید. براساس داده‌های انجمن بین المللی هدایای تبلیغاتی (PPAI)، در حال حاضر صنعت هدایای تبلیغاتی بیش از 23.3 میلیارد دلار ارزش دارد. IBIS World گزارش می‌دهد که صنعت تولید هدایای تبلیغاتی طی 5 سال گذشته با 2.7٪ در سال، رشد داشته است. در همین بازه زمانی، تعداد مشاغل ارائه دهنده هدایای تبلیغاتی در ایالات متحده افزایش یافته و به 35000 نفر رسیده است و بیش از 500.000 فرصت شغلی را به آمریکایی‌ها ارائه می‌دهد.

چرا  شرکت‌ها و سازمان‌ها باید بخشی از سیستم تبلیغات و بازاریابی فروش خود را به هدایای تبلیغاتی اختصاص دهند؟

هدایای تبلیغاتی نسبت به سایر تبلیغات، از جمله تبلیغات چاپی، تبلیغات رادیویی، تبلیغات تلویزیونی، ارزان‌تر هستند و در عین حال قدرت تاثیر گذاری بسیار بالاتری نسبت به سایر تبلیغات  دارند. 79% از دریافت کنندگان هدایای تبلیغاتی به احتمال زیاد مجددا با آن مجموعه همکاری می‌کنند. 66% از دریافت کنندگان هدایای تبلیغاتی می‌توانند نام برندی را که یک هدیه تبلیغاتی از آن دریافت کرده‌اند به یاد بیاورند. 61 % از دریافت کنندگان هدایای تبلیغاتی نسبت به آن حس بهتری دارند و این تقریبا دو برابر سایر رسانه‌ها است. 35 % درصد از دریافت کنندگان هدایای تبلیغاتی تصویر مطلوبی از تبلیغ شما دارند.

تاثیر هدایای تبلیغاتی بر مشتریان و بازاریابی شرکت شما به چه صورت است؟

اهدای هدایای تبلیغاتی به مشتریان فعلی و بالقوه شما می‌تواند در امر برندسازی به شما کمک کند، نظر آنها را در مورد شرکت شما بهبود ببخشد، به آن‌ها  کمک کند محصولات یا خدمات شما را به خاطر بسپارند و باعث می‌شود که آن‌ها بتوانند تعاملات بیشتری با شرکت شما داشته باشند. این امر نسبت به سایر برنامه‌های تبلیغاتی ارزان‌تر و موثرتر است. هدایای تبلیغاتی برای مدت طولانی مورد استفاده مخاطبین شما قرار می‌گیرند؛ این امر به برندسازی سازی نام تجاری شما کمک شایانی می‌کند.

آیا خرید هدایای تبلیغاتی در دنیای امروزی با فضایی بسته و محدودیت انتخاب روبرو است؟

طیف بسیار گسترده و متنوعی از هدایای تبلیغاتی مختلف وجود دارد. خودکار و لیوان احتمالا رایج‌ترین هدایای تبلیغاتی هستند؛ اما در حال حاضر محصولات بسیار خلاقانه و متنوعی پا به عرصه حضور نهاده است که شما می‌توانید به راحتی مطابق با سلیقه مدیران و مخاطبین‌تان محصولاتی را انتخاب کنید که نماینده شرکت شما باشد و با برند شما ارتباط مستقیمی داشته باشد.

آیا هدایای تبلیغاتی مخاطبین‌تان را به یاد شرکت شما می‌اندازد؟

مضامین مختلف یا فرهنگ شرکت می‌تواند از طریق هدایای تبلیغاتی ارتقا یابد. به عنوان مثال، شرکت‌های فعال در زمینه الکترونیک میتوانند از هدایای نظیر فلش مموری، پاور بانک، اسپیکر بلوتوث و غیره که به نوعی مرتبط با زمینه کاری مجموعه است به مخاطبین خود ارائه کنند یا شرکت‌های بیمه‌ای که می‌خواهند از مشتریان خود محافظت کنند می‌توانند محصولات ایمنی تبلیغاتی را ارائه دهند. همچنین یک شرکت مسافرتی ممکن است هدایای تبلیغاتی مرتبط با پیک نیک یا هدایای مسافرتی ارائه دهد. شرکت‌هایی که فعالیت آن‌ها نشان دهنده اهمیت آن‌ها به محیط زیست است می‌توانند هدایای تبلیغاتی دوست‌دار محیط زیست و قابل بازیافت ارائه دهند. نخ دندان تبلیغاتی می‌تواند هدیه تبلیغاتی بسیار کاربردی و جذاب برای یک مطب دندان پزشکی باشد. آفتابگیر خودرو می‌تواند برای شرکت‌های توریستی و یا تاکسی‌های اینترنتی هدیه‌ای مفید و تاثیرگذار باشد. ما در فروشگاه جامع وب سایت میلان گیفت انواع هدایای تبلیغاتی را برای تمام مشاغل دسته بندی کرده‌ایم و برای هر گروه هدایای تبلیغاتی ویژه‌ای در نظر گرفته‌ایم.  

چرا باید هدیه تبلیغاتی شما از کیفیت مطلوب برخوردار باشد؟

محصولات و هدایای تبلیغاتی باید نمایانگر خوبی از شرکت شما باشند. اغلب اوقات شرکت‌ها برای کاهش هزینه‌ها به دنبال ارزان‌ترین هدایای تبلیغاتی هستند که کیفیت و نوع هدیه تبلیغاتی خریداری شده را مد نظر قرار نمی‌دهند؛ با این حال، اگر چیزی به شکل بی‌کیفیت و نامناسب ارائه شود می‌تواند صدمه زیادی به برند و شرکت شما وارد کند و دریافت کنندگان را ناامید و ناراحت خواهد کرد. هدایای تبلیغاتی نمایانگر شرکت شما هستند تا از این طریق پیام شما به مخاطبین‌تان انتقال داده شود. شما همواره باید در نظر داشته باشید هدایای تبلیغاتی نمایانگر خوبی از نام و برند شما برای مخاطبین‌تان هستند.

اصلی‌ترین اقدامات لازم برای خرید یک هدیه تبلیغاتی تاثیر گذار چیست ؟

برای این که هدایای تبلیغاتی قدرت تاثیر گذاری بالاتری داشته باشند این 3 نکته کلیدی را مد نظر قرار دهید:

هدایای تبلیغاتی باید برای دریافت کننده مفید باشد.

 هدایای تبلیغاتی میبایست با نوع شغل و برند شما هماهنگ باشد.

 باید پیام شرکت شما را به خوبی نشان دهد.

در نتیجه

اگر می‌خواهید با توجه به تلاش‌ها و هزینه‌های خود جهت حفظ سهم بازار و ماندگاری در ذهن مخاطبان‌تان به نتیجه مطلوب برسید، به تبلیغات خلاقانه و متفاوت نیازمندید که این امر مهم  از طریق متنوع‌ترین و بروزترین هدایای تبلیغاتی با قیمتی مناسب و کیفیتی مطلوب قابل حصول است. میلان گیفت مرکز جامع فروش هدایای تبلیغاتی در ایران زیر مجموعه گروه میلان راد نقش که با چندین دهه فعالیت در عرصه تبلیغات و هدایای تبلیغاتی توانسته با تلاش تیم‌های تخصصی و حرفه‌ای خود سعی در برآورده کردن تمام نیازهای تبلیغاتی مشتریان خود کند. تخصص ما تهیه و تولید انواع هدایای تبلیغاتی به روز، متفاوت، جذاب و با کیفیت و پشتیبانی فروش حرفه‌ای است. ما هدایای تبلیغاتی را با مناسب‌ترین قیمت و بهترین کیفیت ارائه می‌کنیم. در این زمینه تنوع گسترده محصولات و نیز قیمت مناسب توانسته نظر بزرگ‌ترین برندها را به خود جلب کند. امیدواریم با ارائه جدیدترین و خاص‌ترین هدایای تبلیغاتی بتوانیم سهمی کوچک در شکوفایی نام و برند شما ایفا کنیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف