اطلاعات تماس
  • 091203*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139903254362013957

آموزش اپیلاسیون دست در خانه

کد: 139903254362013957

https://bit.ly/2XZOvht

، تهران , (اخبار رسمی): امروزه اپیلاسیون یکی از روش هایی است که برای حذف و از بین بردن موهای زائد در نواحی مختلف بدن استفاده میشود. بانوان اهمیت بسیار زیادی برای لطافت و تمیزی دستانشان قائل هستند. پس اگر میخواهید دستانی لطیف و بدون مو داشته باشید، حتما این مقاله را مطالعه کنید.

آموزش اپیلاسیون دست در خانه
آموزش اپیلاسیون دست در خانه

معمولا دست ها از نواحی هستند که بیش از سایر قسمت های بدن در معرض دید قرار دارند. به همین دلیل چه برای بانوان چه برای عده ای از آقایان، وجود مو های زائد در دست ها ناخوشایند است. استفاده از ابزاری مانند تیغ برای از بین بردن مو های زائد تنها برای مدت کوتاهی مو های زائد را از سطح پوست پنهان می کنند و در نهایت نه تنها باعث کاهش مو های زائد نمیشوند، بلکه بر ضخامت آنها می افزایند و شمار آن ها را بیشتر می کنند. اما با استفاده از وکس برای رفع و اپیلاسیون مو های زائد دست، این مو ها کاملا از ریشه و به شکل عمیق از پوست جدا می شوند. این موضوع باعث می شود با استفاده مکرر روند رشد دوباره مو های دست کند شود همچنین به مرور زمان از ضخامت آنها کاسته شود.

معمولا دست ها به خصوص دستی که روی آن متمرکز هستید، چون وسیله انجام تمام کار ها هستند، اپیلاسیون آن ها در خانه از بقیه اعضای بدن سخت تر است. برای اپیلاسیون دست ها در منزل می توانید هم از موم های سرد و هم موم های گرم استفاده کنید. مو ها زائد دست از آن جایی که معمولا کرکی و ضعیف هستند، همچنین چون پوست دست به نسبت نواحی دیگر مانند پاها حساس تر و ضعیف تر است، لازم است هنگام انتخاب موم و وکس مناسب برای آن ها دقت و توجه بیشتری به خرج دهید.

بهترین روش اپیلاسیون دست در منزل

برای اپیلاسیون دست ها، ابتدا لازم است موم و وکس مورد نظر را به دمای مناسب برسانید. کارشناسان زیبایی و سلامت در خصوص استفاده از وکس توصیه کرده اند که، برای انجام این کار حتما از موم اپیلاسیون استاندار استفاده کنید. پس از اینکه موم روان و قابل استفاده شد، باید آن را با استفاده از یک کاردک مناسب، به شکل لایه ای نازک روی قسمتی از پوست دست که مورد نظرتان است پهن کنید. پس از انجام این مرحله اگر از موم سرد استفاده کردید، باید لایه ای از پد پارچه ای مخصوص اپیلاسیون را روی سطح پوشیده از موم قرار دهید. سپس می توانید موم را از پوست جدا کنید. برای جدا کردن موم از پوست دست، باید آن را کاملا موازی با سطح پوست، با سرعت بالا و با قدرت بکشید. پس از اتمام این مرحله، دست ها را با آب ولرم یا سرد شستشو دهید و در نهایت، به آن مقداری از لوسیون مخصوص پس از اپیلاسیون بمالید. با اجرای دقیق این اعمال، می توانید از رویش مو های زیر پوستی جلوگیری کنید، روند رشد مو های زائد را به شدت کاهش دهید و از داشتن پوست دستی زیبا و عاری از مو های زائد لذت ببرید.

عوارض اپیلاسیون دست و پا

معمولا از جمله عوارضی که برای اپیلاسیون نواحی دست و پا گفته می شود، شل شدگی یا افتادگی پوست و همچنین رشد مو های زائد به شکل زیر پوستی و ایجاد خارش یا سوزش احتمالی است.

برای جلوگیری از شل شدگی و افتادگی پوست دست و پا اولین و بهترین راه ممکن درست کشیدن وکس از روی پوست است. به این منظور لازم است حتما موم را به شکل موازی با پوست دست یا پا و به شکل آنی و بدون وقفه بکشید؛ اگر نمی توانید این حرکت را روی پوست خود انجام دهید، می توانید از شخص دیگری کمک بگیرید. همچنین استفاده از لوسیون مخصوص پس از اپیلاسیون هم در این امر تاثیرگذار است.

عارضه دیگری که به آن اشاره شد، رشد مو های زیر پوستی در دست و پا است. این موضوع به سادگی با آبکشی پوست پس از اپیالسیون با آب سرد قابل برطرف شدن است. همچنین می توانید برای رفع این مشکل از لوسیون مخصوص پس از اپیلاسیون استفاده کنید.

معمولا عوارضی مانند خارش، سوزش و قرمزی در پوست دست و پا بعد از اپیلاسیون به دو علت اتفاق می افتد، علت اول استفاده از موم و وکس نامناسب و غیر استاندارد است و علت دوم، آلودگی های مختلف می باشد.

برای رفع این مشکل در مرحله اول لازم است موم را با برند های شناخته شده مناسب پوستتان را انتخاب کنید و آن را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید. خانوم لند جزو آن دسته از فروشگاه های اینترنتی است که یک محصول مطمئن و مطابق با استاندارد را به مشتریان ارائه می نماید. و در مرحله بعد، لازم است هنگام انجام عملیات اپیلاسیون تمام ارکان بهداشتی را رعایت کنید، همچنین اگر برای اپیلاسیون به سالن های زیبایی مراجعه می کنید، حتما اطمینان حاصل کنید که پس از کشیدن موم از پوستتان آن را دور می اندازند و دوباره استفاده نمی کنند. همچنین از بهداشت ظرفی که موم را در آن حرارت می دهند، اطمینان حاصل کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی خانوم لند

فروشگاه اینترنتی خانوم لند تنها یک سایت فروش اینترنتی نیست، خانوم لند مرجعی است برای خانم‌ها و آقایانی که قصد خرید محصولاتی عالی و اصلی را دارند و می‌خواهند درباره چیزی که می‌خرند اطلاعات کامل و واقعی داشته باشند. این موضوع همواره سرلوحه شعارهای خانوم لند بوده و ما در این مجموعه تمامی تلاشمان این است که مشتری‌هایمان بتوانند با اطلاعات کامل از طیف گسترده‌ای از محصولات بازار، توانایی خرید داشته باشند و در کنار این‌ها، همیشه از اصل بودن و کیفیت بالای خرید خود اطمینان داشته باشند.

اطلاعات تماس
  • 091203*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی