اطلاعات تماس
  • 021888*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990327437249620

آغاز همکاری NetEase و Huawei برای توسعه‌ فناوری Cloud + AI + 5G +Terminal

کد: 13990327437249620

https://bit.ly/37DdV7E

، (اخبار رسمی): دو شرکت نت‌ایز و هوآوی قرارداد همکاری مشترک استراتژیکی را به صورت رسمی در شهر هانگژوی چین امضا کردند.

آغاز همکاری  NetEaseو Huawei بر روی توسعه‌ فناوری Cloud + AI + 5G +Terminal
آغاز همکاری NetEase و Huawei برای توسعه‌ فناوری Cloud + AI + 5G +Terminal

نت‌ایز و هوآوی توسعه نسل جدیدی از فناوری اطلاعات به نام Cloud + AI + 5G + Terminal را به عنوان فرصت همکاری انتخاب کردند. تمرکز این همکاری مشترک بر ایجاد نوآوری در سرگرمی‌های دیجیتال است؛ همچنین توسعه و ترویج اپلیکیشن‌های بازی، موسیقی و آموزش هم در این برنامه وجود دارد.

تاثیر این همکاری برای کاربران عادی

بر اساس این قرارداد، هوآوی بخش تحقیق و توسعه‌ قدرتمند خود را با توان فنی موجود ترکیب خواهد کرد تا اپلیکیشن‌های یکپارچه و آینده‌نگرانه‌ای برای شبکه‌های دیتاسنتر، پردازش اطلاعات، سرویس‌های ابری و دیگر زیرساخت‌های اینترنت ایجاد کند. تجربه و دانش فنی هوآوی می‌تواند برای ساخت اپلیکیشن‌هایی در سطح لایه‌های بالایی به کمک نت‌ایز بیاید و در نهایت تجربه‌ جدیدی در اختیار کاربران قرار بگیرد.

فناوری جدیدی که با این همکاری استراتژیک دو طرفه ایجاد می‌شود، روی برنامه‌ Shuishui Han شرکت نت‌ایز قرار خواهد گرفت. البته بازی‌های دیگر هم به این فناوری مجهز خواهند شد.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، این فناوری جدید در بستر گیمینگ ابری (Cloud Gaming) فعالیت کرده و به طور مشخص به بازی‌های سنگین کمک می‌کند تا فضای کمتری را هنگام اجرا استفاده کرده و در نهایت محدودیت‌های مربوط به حجم بالای دانلود را از سر راه اجرای بازی‌ها برمی‌دارد. در نتیجه‌ گیمرها می‌توانند از بازی‌ها در هر زمان و مکانی لذت ببرند.

چه حوزه‌هایی تحت تاثیر این همکاری قرار می‌گیرند؟

دو طرف تبادلاتی نیز در زمینه‌ نوآوری‌های مربوط به راهکارهای سیستم گیمینگ ابری (Cloud Gaming)، رندر کردن (Rendering)، فناوری پردازش ابری مبتنی بر شبکه‌ی 5G، فناوری واقعیت افزوده (AR)/واقعیت مجازی (VR)، ساخت‌وساز بوم‌شناسانه‌ی HMS و اکولوژی پایانه‌ی سرگرمی هوشمند داشتند.

در آینده همکاری‌های دیگری بین نت‌ایز و هوآوی در چند زمینه‌ اکولوژیک دیگر نیز شکل خواهد گرفت. همکاری‌هایی که شامل بازی، موسیقی، آموزش، اخبار، شبکه‌ 5G، و فضای ابری (Cloud) و غیره می‌شوند.

دستاوردهای این دو شرکت نه تنها در بازار داخلی چین بلکه در بازارهای جهانی هم مورد استفاده قرار خواهند گرفت. این همکاری جهت دست‌یابی به مزایای تکمیلی، سود دو جانبه و توسعه‌ شکل گرفته و منجر به ایجاد فرم جدیدی از سرگرمی اینترنتی خواهد شد. هدف اصلی نت‌ایز و هوآوی خلق ترندهای جدید در زندگی دیجیتالی است.

 شبکه‌ CNN مدتی پیش گزارش داده بود که شرکت نت‌ایز در حال برنامه‌ریزی جهت عرضه‌ بخش دیگری از سهام شرکت در بازار بورس هنگ کنگ است. با توجه به اینکه بررسی‌های سخت‌گیرانه‌ی بازار بورس وال‌استریت روی شرکت‌های چینی در حال شدت گرفتن است، این شرکت تصمیم گرفته که بیش از ۱۷۱ میلیون سهم جدید خود را با حداکثر قیمت ۱۲۶ دلار هنگ کنگ ( معادل ۱۶.۲۶ دلار امریکا) به ازای هر سهم عرضه کند و هیچ تخفیفی روی بهای بسته‌شده‌ی هر سهم نت‌ایز در بازار بورس نیویورک قائل نشود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021888*****
[نمایش اطلاعات]