اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990328437366094

جاسوسی افزونه‌های AVG و Avast و حذف آنها از استوری‌های فایرفاکس و کروم

کد: 13990328437366094

https://bit.ly/30YO5tq

، تهران , (اخبار رسمی): گزارش محقق امنیتی ولادیمیر پالانت، از جاسوسی افزونه‌های 2 شرکت AVG و Avast ، باعث حذف افزون‌ های این 2 شرکت آنتی ویروس از استوری‌های مرورگرهای فایرفاکس و گوگل کروم شد.

جاسوسی افزونه‌های AVG و Avast و حذف آنها از استوری‌های فایرفاکس و کروم
جاسوسی افزونه های AVG و Avast و حذف آنها از استوری های فایرفاکس و کروم

به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش، گزارش محقق امنیتی ولادیمیر پالانت، از جاسوسی افزونه های 2 شرکت AVG و  Avast ، باعث حذف افزونه های این 2 شرکت آنتی ویروس از استوری های مرورگرهای فایرفاکس و گوگل کروم شد.

ولادیمیر پالانت همان محقق امنیتی است که چندین آسیب پذیری در آنتی ویروس‌های کسپرسکی شناسایی و به این شرکت گزارش داد و به دلیل رفتار غیر حرفه‌ای و بی مسئولیتی این شرکت روسی در پاسخ به این محقق امنیتی و رفع به موقع آسیب پذیری‌ها، طی توییتی اعلام کرد دیگر به گزارش آسیب پذیری آنتی ویروس‌های کسپرسکی به این شرکت علاقه‌ای ندارد.

آنتی ویروس‌های هر 2 شرکت AVG و Avast قابل استفاده ( رجیستر، آپدیت و استفاده ) در ایران نیستند و این 2 شرکت چند سالی است که به طور کامل کاربران ایرانی را تحریم کرده‌اند.

شرکت AVG در سال 2016 به تملک شرکت Avast در آمد و شرکت Avast در سال 2018 وارد بورس لندن شد و به عنوان شرکت سهامی عام شناخته می‌شود.

کسپرسکی با نام‌هایی مانند کاسپرسکی، کسپراسکای، کسپراسکی و کاسپراسکای نیز شناخته می‌شود. به کاربران توصیه می‌شود در صورت استفاده از افزونه‌های 2 شرکت Avast و  AVG نسبت به حذف آنها از مرورگرهای خود اقدام کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]