اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990328437376094

تمدید تخفیف‌های دوشنبه سایبری و جمعه سیاه آنتی ویروسی دورانتاش

کد: 13990328437376094

https://bit.ly/2NdmjS3

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت دورانتاش که به مناسبت جمعه سیاه و دوشنبه سایبری، لایسنس برخی محصولات آنتی ویروس را با تخفیف‌های شگفت انگیز و ویژه عرضه کرده بود، این تخفیف‌ها را برای مدتی تمدید کرد.

تمدید تخفیف‌های دوشنبه سایبری و جمعه سیاه آنتی ویروسی دورانتاش
تخفیف های آنتی ویروسی دورانتاش به مناسبت دوشنبه سایبری ( سایبر ماندی ) و جمعه سیاه ( بلک فرایدی )

به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش، روزهای جمعه سیاه ( Black Friday ) و دوشنبه سایبری ( Cyber Monday ) بهانه خوبی برای خرید محصولات و سرویس‌های مختلف با تخفیف‌های ویژه است.

شرکت دورانتاش که همزمان با روزهای جمعه سیاه ( بلک فرایدی ) و دوشنبه سایبری ( سایبرماندی )، تخفیفات ویژه‌ای را به صورت محدود بر روی برخی آنتی ویروس‌های خود در نظر گرفته بود، مدت ارائه این تخفیف‌ها را تمدید کرد.

دورانتاش تاکنون با شرکت‌هایی مانند آسیاتک، صفرویک پرداز ( شهراد شبکیه)، مبناتلکام، داتک و مراکز آموزشی مانند موسسه آموزشی فناوری اطلاعات کندو، مجتمع فنی تهران و دانشگاه مهر البرز همکاری داشته و هم اکنون هزاران کاربر خانگی و شرکتی برای حفاظت از خود از آنتی ویروس‌های با گارانتی و پشتیبانی دورانتاش استفاده می‌کنند.

لیست محصولات عرضه شده در طرح تخفیفی آنتی ویروس‌های دورانتاش را می‌توان در وب سایت اصلی شرکت دورانتاش مشاهده کرد.

از جمله محصولاتی که در طرح تخفیف شرکت دورانتاش قابل خریداری هستند می‌توان به آنتی ویروس‌های وبروت، ماگزیمم سکیوریتی ترندمیکرو و نورتون سایمنتک اینترنت سکیوریتی اشاره کرد. ماگزیمم سکیوریتی کامل ترین آنتی ویروس خانگی شرکت ترندمیکرو است و لایسنس آن به صورت مالتی دیوایس است. در حال حاضر شرکت دورانتاش محصولات آنتی ویروس خانگی ترندمیکرو ( پی سی سیلین )، وبروت ( سبکترین و کم حجم ترین آنتی ویروس دنیا )، سیمانتک ( نورتون )، جی دیتا و بولگارد را در سبد کالایی خود دارد.

درباره شرکت دورانتاش

دورانتاش از آغاز تاسیس تاکنون، آنتی ویروس‌های شرکت‌های کسپرسکی ( Kaspersky )، ترندمیکرو ( Trend Micro )، وبروت ( Webroot )، سیمانتک ( Symantec )، بولگارد ( BullGuard )، جی دیتا ( G-Data )، آوست ( Avast )، اف-سکیور ( F-Secure ) و ای وی جی ( AVG ) را در بازار ایران عرضه کرده است.

فعالیت دورانتاش در ابتدا با عرضه آنتی ویروس‌های کسپرسکی در سال 1385 آغاز شد و به یکی از بزرگترین توزیع کنندگان کسپرسکی در ایران تبدیل شد.

در سال 1387 و به دلیل برخی مشکلات که آنتی ویروس‌های کسپرسکی برای سیستم‌های کاربران و مشتریان ایجاد می‌کرد و بعد از تحقیقات مختلف، چندین برند آنتی ویروس، مخصوصآ محصولات 3 کمپانی بزرگ ترندمیکرو، سیمنتک و وبروت به بازار ایران وارد و به سبد کالاهای دورانتاش اضافه شد.

البته دورانتاش بعدها همکاری با شرکت‌های کسپرسکی، اوست، ای وی جی ، جی دیتا ، اف-سکیور و بولگارد را متوقف کرد که پر سروصدا ترین آنها توقف همکاری با کسپرسکی بود.

در اواخر سال 2009 میلادی ( 1388 شمسی )، کسپرسکی تصمیم به منطقه‌ای کردن لایسنس‌های آنتی ویروس‌هایش گرفت ولی در این بین سرور لایسنس و رجیستر آنتی ویروس هایش با مشکل روبرو شد و تعداد زیادی از لایسنس‌های آنتی ویروس‌های خانگی فروخته شده به نمایندگان و مشتریان مسدود و بلاک شد.

در پی بروز این مشکل، کسپرسکی حاضر به پاسخگویی و تعویض لایسنس‌ها و یا برگشت هزینه پرداختی نمایندگان و مشتریان نشد.

همین موضوع باعث شد تا در نهایت شرکت دورانتاش همراه با ده‌ها نماینده دیگر کسپرسکی از جمله شرکت‌هایی در کشورهای پاکستان، هندوستان، انگلستان، مالزی، ترکیه و ژاپن ارتباط با این شرکت روسی را قطع کند.

در آن زمان دیگر نمایندگان و فروشندگان کسپرسکی حاضر به افشای بروز مشکل از طرف کسپرسکی نشدند و نه تنها به همکاری با این شرکت روسی ادامه دادند، بلکه با حمایت شرکای رسانه‌ای خود تصمیم گرفتند که موضوع بلاک شدن لایسنس‌ها را بی اهمیت و خود کاربران را مقصر جلوه دهند.

تصمیم دورانتاش به قطع همکاری با کسپرسکی و ارائه لایسنس رایگان به مشتریانی که دچار مشکل شده بودند، نشان دهنده مسئولیت پذیری این شرکت ایرانی و ارج نهادن به مشتریانش است.

تصمیمات درست و فعالیت سالم تجاری و تبلیغاتی و رسانه‌ای باعث شده تا امروز شرکت دورانتاش در بازار آنتی ویروس‌های اصلی و اورجینال، به عنوان یک ارائه دهنده معتبر و پیشرو نرم افزارهای آنتی ویروس جایگاه ویژه‌ای داشته باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]