اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990328437406094

گزارش Forrester Wave، ترندمیکرو در صدر بازار امنیت ابری (CWS)

کد: 13990328437406094

https://bit.ly/37K7pfm

، تهران , (اخبار رسمی): کمپانی امنیتی ترندمیکرو در جدیدترین گزارش Forrester Wave که با موضوع Cloud Workload Security ( یا به اختصار CWS ) منتشر شد، موفق شد هم به لحاظ جایگاه در بازار و هم به لحاظ کیفیت و تنوع محصولات در صدر قرار گیرد.

گزارش Forrester Wave، ترندمیکرو در صدر بازار امنیت ابری (CWS)
گزارش Forrester Wave، ترندمیکرو در صدر بازار امنیت ابری (CWS)

به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش، کمپانی امنیتی ترندمیکرو در جدیدترین گزارش Forrester Wave که با موضوع Cloud Workload Security ( یا به اختصار CWS ) منتشر شد، موفق شد هم به لحاظ جایگاه در بازار و هم به لحاظ کیفیت و تنوع محصولات در صدر قرار گیرد.

در گزارش Forrester Wave، حدود 30 شرکت عرضه کننده محصولات امنیتی برای CWS شرکت داشتند که میتوان به ترندمیکرو (TrendMicro)، سیمانتک (Symantec)، مکافی (McAfee)، کسپرسکی (Kaspersky)، بیت دیفندر (Bitdefender)، سیسکو (Cisco)، پالوآلتو (PaloAlto Networks) و چک پوینت (Check Point) اشاره کرد.

 ترندمیکرو در گزارشی که چندی پیش در همین حوزه توسط IDC منتشر شد نیز موفق به کسب عنوان صدر نشینی شده بود. 

جالب است بدانید چندی پیش موسسه Forrester Wave گزارشی پیرامون بازار آنتی ویروس های تحت شبکه منتشر کرد که نسبت به گزارش آنتی ویروسی سال قبل از آن چند معیار بررسی حذف شده بودند.

معیارهای حذف شده گزارش آنتی ویروسی Forrester Wave ، همان معیارهایی بودند که سال گذشته شرکت آنتی ویروسی کسپرسکی، امتیاز بسیار کمی در آنها کسب کرده بود.

درباره ترندمیکرو (پی سی سیلین)

شرکت ژاپنی، بین‌المللی ترندمیکرو که در سال 1988 میلادی تاسیس شده، از شرکت‌های مطرح و پیشرو عرضه کننده سرویس‌های امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی، شبکه و دیتاسنترهای فیزیکی، مجازی و کلود در دنیاست و در برخی کشورها از جمله ایران، چین و استرالیا با نام پی سی سیلین (PC-Cillin) نیز شناخته می‌شود.

از جمله مشتریان بزرگ و شرکای استراتژیک ترندمیکرو می‌توان به غول‌های فناوری از جمله IBM ،Cisco (سیسکو سیستمز)، F5 Networks, Citrix, VivoTek ،Siemens ،HP ،ASUS ایسوس، DELL ،VMware تی پی لینک، پاناسونیک (Panasonic) و Amazon اشاره کرد.

ترندمیکرو بیش از 500 هزار مشتری شرکتی و سازمانی که شامل شرکت‌ها و موسسات مالی و بانکی، بیمه‌ها، شرکت‌های نفتی و پالایشگاهی، حمل و نقل و صنایع مختلف می‌شود دارد.

ترندمیکرو چندی پیش استارتاپ بسیار مطرح استرالیایی فعال در حوزه امنیت ابری با نام Cloud Conformity را که برخی با عنوان استارتاپ از آن یاد می‌کنند، با مبلغ 70 میلیون دلار به تملک خود در آورد.

محصولات ترندمیکرو از سال 1387 تحت گارانتی اصالت لایسنس و پشتیبانی شرکت دورانتاش در ایران عرضه می‌شوند.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]