اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990328437446094

بررسی و مقایسه آنتی ویروس‌های 2020

کد: 13990328437446094

https://bit.ly/3fLTybj

، تهران , (اخبار رسمی): وب سایت و مجله پی سی مگزین ( PC Magazine ) هر ساله اقدام به انتشار نتایج بررسی، مقایسه و تست آنتی ویروس‌ها و اینترنت سکیوریتی‌ها ( Antivirus & Internet Security ) می‌کند و امسال نیز اولین گزارش سال 2020 را منتشر کرده است.

بررسی و مقایسه آنتی ویروس‌های 2020
بررسی و مقایسه آنتی ویروس‌های 2020

به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش، وب سایت مجله پی سی مگزین ( PC Magazine )، جدیدترین گزارش بررسی و مقایسه نرم افزارهای آنتی ویروس 2020 را منتشر کرد.

در این گزارش آنتی ویروس‌های شرکت‌های وبروت، مالوربایت، ایست ( نود32 )، کسپرسکی، بیت دیفندر ( بیت دفندر )، میکروسافت، نورتون سیمانتک، آوست و مکافی مورد بررسی و مقایسه قرار گرفتند. پی سی مگزین آنتی ویروس‌ها را براساس معیارهای مختلفی از جمله میزان رضایمندی مشتریان، قدرت حفاظتی، فیشینگ، میزان تاثیرگذاری بر سیستم، سادگی نصب، سادگی استفاده، ارزش خرید محصول، میزان اعتبار و اطمینان به شرکت و آنتی ویروس، کیفیت و سرعت عمل پشتیبانی، عملکرد فایروال ( دیواره آتش )، کیفیت شناسایی باج افزارها و میزان احتمال توصیه کردن آنتی ویروس به دیگران، مورد بررسی و مقایسه قرار دادند.

در بخش اینترنت سکیوریتی‌ها ( سکیوریتی سوییت‌ها ) در سال 2020، آنتی ویروس وبروت ( Webroot )، در بیشتر موارد موفق به کسب عنوان اول شده است.

درباره وبروت Webroot 

وبروت که در سال 1997 در شهر کلورادو آمریکا تاسیس شده است، سازنده سبکترین و کم حجم‌ترین آنتی ویروس‌های دنیاست و از شرکت‌های پیشرو و مطرح آنتی ویروس مخصوصا در زمینه استفاده از تکنولوژی‌های هوش مصنوعی (AI) و یادگیری ماشینی (ML) و رفتار شناسی پیشرفته در نرم افزارهای آنتی ویروس و محصولات حفاظتی و امنیتی و شناسایی تهدیدات سایبری محسوب می‌شود.

حجم فایل نصب آنتی ویروس‌های وبروت برای ویندوز حدود 4 مگابایت است و در کمتر از یک دقیقه نصب شده و فقط بین 3 تا 40 مگابایت از حافظه رم استفاده می‌کند.

صدها کمپانی از جمله شرکت‌های بزرگ فناوری مانند Cisco ،RSA ،Citrix ،Aruba ،F5 ،PaloAlto ،Fujitsu ،HP و Zyxel از تکنولوژی‌ها و محصولات Webroot استفاده می‌کنند.

همچنین شرکت‌های بزرگی مانند موسسات مالی و بانکی Citi Bank, HSBC Bank, American River Bank, و Barclays Bank آنتی ویروس‌های وبروت را به مشتریان خود توصیه و پیشنهاد می‌دهند.

 آنتی ویروس‌های وبروت از سال 1387 (2009 میلادی)، تحت گارانتی و پشتیبانی شرکت دورانتاش در بازار ایران توزیع می‌شوند. 

از جمله رقبای وبروت در ایران می‌توان به آنتی ویروس‌های سایمنتک، ترندمیکرو و محصولات شرکت‌های کسپرسکی، بیت دیفندر، آویرا و پاندا سکیوریتی اشاره کرد.

کسپرسکی با نام‌هایی مانند kaspersky، کاسپرسکی، کسپراسکای، کسپراسکی و کاسپراسکای نیز نامیده می‌شود.

آنتی ویروس‌های قدرتمند وبروت با گارانتی و پشتیبانی شرکت دورانتاش، تاکنون طی طرح‌های مختلف توسط شرکت‌های اینترنتی مانند آسیاتک، داتک (رهام داتک)، صفرویک پرداز (شهراد شبکیه سابق ) و مبناتلکام و موسسات آموزشی فناوری اطلاعات مانند کندو، مجتمع فنی تهران و دانشگاه مهر البرز به مشترکان و دانشجویان و فارغ تحصیلان توصیه و پیشنهاد شده است. 

شرکت‌ها و کسب و کارهای بزرگ می‌توانند جهت همکاری و کمپین‌های تخفیفی با شرکت دورانتاش در ارتباط باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]