اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990328437476094

آپدیت ضد ویروس Trend Micro Antivirus for Mac 2020

جدیدترین به روز رسانی برای آنتی ویروس 2020 اپل مکینتاش ترندمیکرو منتشر شد

کد: 13990328437476094

https://bit.ly/2V1tm4g

، تهران , (اخبار رسمی): کمپانی امنیتی ترندمیکرو، جدیدترین آپدیت برای نسخه 2020 آنتی ویروس اپل مکینتاشی را منتشر کرد.

جدیدترین به روز رسانی برای آنتی ویروس 2020 اپل مکینتاش ترندمیکرو منتشر شد.
آنتی ویروس های ترندمیکرو 2020 برای سیستم عاملهای اپل مکینتاش

به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش، شرکت سازنده نرم افزارهای آنتی ویروس ترندمیکرو Trend Micro اقدام به ارائه جدیدترین آپدیت برای آنتی ویروس اپل مکینتاش کرد.

در جدیدترین آپدیتی که برای Trend Micro Antivirus for Mac 2020 ارائه شده، مشکل آنتی ویروس ترندمیکرو در بخش Performance برطرف شده است.

بسیاری از کاربران این باور نادرست را دارند که سیستم‌های اپل مکینتاش، نیاز به آنتی ویروس ندارند، در حالی که همین باور اشتباه باعث شده تا کاربران سیستم‌های اپل مکینتاش ( Apple Macintosh ) بیشتر در معرض خطرات و تهدیدات سایبری قرار گیرند.

در نگاه اول تعداد ویروس‌ها و تهدیدات سایبری مرتبط با سیستم عامل‌های ویندوزی و سپس اندرویدی در صد قرار دارند و سیستم‌های دارای این سیستم عامل‌ها بیشتر در معرض مخاطرات امنیتی قرار داشته باشند، ولی بی تفاوتی به اصول امنیتی و حس کاذب امنیت در کاربران دارای سیستم عامل‌های اپل، می‌تواند این کاربران را با مشکلات و دشواری‌های مختلفی روبرو کند.

شرکت ترندمیکرو که از شرکت‌های مطرح و پیشرو در حوزه امنیت سایبری است، نیز به مانند بسیاری از شرکت‌های عرضه کننده نرم افزارهای آنتی ویروس، چندین محصول امنیتی برای کاربران سیستم عامل‌های اپل مکینتاش ارائه داده است که استفاده از این ابزارها و نرم افزارها می‌تواند به افزایش سطح امنیتی و اطمینان این گروه از کاربران، کمک شایانی کند.

محصول Trend Micro Antivirus for Mac 2020 یکی از محصولات ترندمیکرو برای کاربران اپل است که در کلاس خانگی Home تولید و عرضه شده است.

آنتی ویروس فوق هم به وسیله لایسنس ( کد فعالسازی ) Trend Micro Antivirus for Mac و هم با کد لایسنس Trend Micro Maximum Security فعال می‌شود.

برای دانلود جدیدترین نسخه آنتی ویروس‌های ترندمیکرو می‌توان به وب سایت شرکت دورانتاش به نشانی www.durantash.com و یا www.NOvirus.ir مراجعه کرد.

ترندمیکرو ضد ویروس دیگری با نام Antivirus One برای کاربران اپل مکینتاش ارائه کرده که در نسخه تجاری Pro Version ، قابلیت پاکسازی ویروس‌ها را دارد.

درباره ترندمیکرو (پی سی سیلین)

شرکت ژاپنی، بین‌المللی ترندمیکرو که در سال 1988 میلادی ( حدود 32 سال پیش ) تاسیس شده، از رهبران ارائه دهنده سرویس‌های امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی، شبکه و دیتاسنترهای فیزیکی، مجازی و کلود در دنیاست و در برخی کشورها از جمله ایران، چین و استرالیا با نام پی سی سیلین (PC-Cillin) نیز شناخته می‌شود.

از جمله مشتریان بزرگ و شرکای استراتژیک ترندمیکرو می‌توان به غول‌های فناوری از جمله IBM ،Cisco (سیسکو سیستمز)، F5 Networks, Citrix, VivoTek ،Siemens ،HP ،ASUS ایسوس، DELL ،VMware تی پی لینک، پاناسونیک (Panasonic) و Amazon اشاره کرد.

ترندمیکرو بیش از 500 هزار مشتری شرکتی و سازمانی ( شامل شرکت‌ها و موسسات مالی و بانکی، بیمه‌ها، شرکت‌های نفتی و پالایشگاهی، حمل و نقل و صنایع مختلف ) دارد.

از جمله رقبای ترندمیکرو می‌توان به شرکت‌های سیمانتک و مکافی اشاره کرد.

در بازار آنتی ویروس‌های خانگی Home Antivirus، علاوه بر مکافی و سیمانتک ( نورتون )، دیگر شرکت‌های آنتی ویروس مانند کسپرسکی، بیت دیفندر، آویرا، ایست ( نود32 )، پاندا سکیوریتی و وبروت تلاش دارند تا با ترندمیکرو رقابت کنند.

کسپرسکی با نام‌هایی مانند کاسپرسکی، کسپراسکای، کسپراسکی و کاسپراسکای نیز شناخته می‌شود.

محصولات ترندمیکرو از سال 1387 تحت گارانتی اصالت لایسنس و پشتیبانی شرکت دورانتاش در ایران عرضه می‌شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]