اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990329437516094

شناسایی 52 میلیارد تهدید سایبری در سال 2019 توسط ترندمیکرو

انتشار جدیدترین گزارش ترندمیکرو و شناسایی 61 میلیون باج افزار در سال 2019

کد: 13990329437516094

https://bit.ly/2zNCMsO

، تهران , (اخبار رسمی): براساس گزارش این کمپانی مطرح ژاپنی، حملات باج افزاری Ransomware در سال 2019 نسبت به سال 2018 ، 10 درصد رشد داشته است و در مجموع این شرکت امنیتی در سال 2019 حدود 61 میلیون حمله باج افزاری را شناسایی و با آنها مقابله کرده است.

انتشار جدیدترین گزارش ترندمیکرو و شناسایی 61 میلیون باج افزار در سال 2019
شناسایی 52 میلیارد تهدید سایبری در سال 2019 توسط ترندمیکرو

آنتی ویروس های خانگی، تحت شبکه و دیتاسنتری ترندمیکرو را میتوانید تحت گارانتی اصالت لایسنس و پشتیبانی شرکت دورانتاش به طور مستقیم از این شرکت خریداری نمایید

به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت دورانتاش، کمپانی امنیتی ترندمیکرو Trend Micro، گزارش تهدیدات سایبری سال 2019 میلادی را منتشر کرد.

براساس گزارش این کمپانی مطرح ژاپنی، این شرکت در مجموع در سال 2019 بیش از 52 میلیارد تهدید سایبری را شناسایی کرده است که حملات باج افزاری Ransomware در سال 2019 نسبت به سال 2018 ، 10 % رشد داشته و در مجموع این شرکت امنیتی در سال 2019 حدود 61 میلیون حمله باج افزاری را شناسایی و با آنها مقابله کرده.

از جالب ترین نکات گزارش ترندمیکرو ( پی سی سیلین )، می‌توان به کاهش 57 درصدی خانواده باج افزارها اشاره کرد که با توجه به رشد 10 درصدی کلی باج افزارها، نشان می‌دهد برخی خانواده‌های باج افزارها موفقیت‌های بیشتری داشته اند و خلافکاران سایبری بر ارتقاء و انتشار آن باج افزارها تمرکز کرده‌اند.

هر خانواده باج افزارها خود هزاران مدل باج افزار را شامل می‌شود. 

همچنین براساس گزارش ترندمیکرو، بیشترین قربانیان باج افزارها مربوط به مراکز بهداشتی و درمانی ( مراقبت‌های بهداشتی ) با 700 مورد و در بخشهای دولت و سازمان‌های دولتی، ایالتی و شهرداری‌ها با 110 مورد حمله روبرو بوده‌ایم.

از دیگر موارد ذکر شده در گزارش ترندمیکرو Trend Micro می‌توان به اتحاد بین برخی گروه‌های باج افزاری اشاره کرد تا حملات قوی تر و سازمان یافته تری داشته باشند و بتوانند درآمد بیشتری را کسب کنند.

ترندمیکرو اشاره می‌کند که آسیب پذیری‌های امنیتی از جمله کلیدی ترین عوامل موفقیت حملات سایبری و مخصوصآ باج افزاری هستند و در بخش Trend Micro ZDI در سال 2019 نسبت به سال 2018، رشد 171 درصدی در شناسایی و ثبت آسیب پذیری ‌ای امنیتی بحرانی مشاهده می‌شود.

درباره ترندمیکرو Trend Micro 

شرکت ژاپنی، بین‌المللی ترندمیکرو از شرکت‌های مطرح و پیشرو عرضه کننده سرویس‌های امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی، شبکه و دیتاسنترهای فیزیکی، مجازی و کلود در دنیاست که در سال 1988 تاسیس شده و هم اکنون بیش از 6000 کارمند در بیش از 50 شعبه این شرکت در دنیا مشغول به فعالیت هستند.

از جمله مشتریان بزرگ و شرکای استراتژیک ترندمیکرو می‌توان به غول‌های فناوری از جمله IBM ،Cisco (سیسکو سیستمز)، F5 Networks ،Citrix ،Siemens ،HP ،ASUS ایسوس، DELL ،VMware تی پی لینک، پاناسونیک و Amazon اشاره کرد.

ترندمیکرو بیش از 500 هزار مشتری شرکتی و سازمانی از جمله موسسات مالی و بانکی، بیمه، شرکت‌های نفتی و پالایشگاهی و شرکت‌های بین‌المللی حمل و نقل در دنیا دارد که نشان دهنده اعتبار و بزرگی این کمپانی مطرح امنیتی تولیدکننده نرم افزارهای آنتی ویروس در دنیاست.

واحد ZDI یکی از بخش‌های کلیدی ترندمیکرو است که در زمینه برگزاری رویدادهای امنیتی و ثبت آسیب پذیری‌های امنیتی سرویس‌ها و محصولات فناوری فعالیت دارد و هر ساله صدها هزار دلار به محققین و متخصصین امنیتی بابت شناسایی نقص‌ها و آسیب پذیری‌ها، پاداش می‌دهد.

محصولات ترندمیکرو در برخی کشورها با نام پی.سی.سیلین (PC-Cillin ) نیز شناخته می‌شود و از سال 1387 شمسی توسط شرکت دورانتاش در ایران عرضه می‌شوند.

از جمله رقبای ترندمیکرو می‌توان به شرکت‌های سیمانتک Symantec و مکافی McAfee اشاره کرد.

در بازار آنتی ویروس‌های خانگی Home Antivirus، علاوه بر مکافی و سیمانتک ( نورتون )، دیگر شرکت‌های آنتی ویروس مانند وبروت، کسپرسکی، بیت دیفندر، آویرا، ایست ( نود32 )، پاندا سکیوریتی تلاش دارند تا با ترندمیکرو رقابت کنند.

کسپرسکی با نام‌هایی مانند کاسپرسکی، کسپراسکای، کسپراسکی و کاسپراسکای نیز شناخته می‌شود.

آنتی ویروس های خانگی، تحت شبکه و دیتاسنتری ترندمیکرو را میتوانید تحت گارانتی اصالت لایسنس و پشتیبانی شرکت دورانتاش به طور مستقیم از این شرکت خریداری نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]