اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139903314377114553

قیمت ساعت لوتوس

کد: 139903314377114553

https://bit.ly/2V7qovo

، تهران , (اخبار رسمی): جنس و متریال به کار رفته در ساخت بدنه ساعت که تاثیر بسیار زیادی بر زیبایی و همچنین مقاومت آن دارد، در تعیین قیمت ساعت لوتوس موثر است. به عنوان مثال، در اغلب مواقع ساعت دیواری چوبی که از گذشته تا امروز در دکوراسیون منازل وجود دارد، نسبت به نوع فلزی و پلی رزین ارزان تر می باشد.

قیمت ساعت لوتوس
فروشگاه اینترنتی کدکالا ارائه کننده انواع ساعت لوتوس

قیمت ساعت لوتوس

تنوع بالا در محصولات لوتوس باعث شده است رنج قیمت ساعت لوتوس در گروه محصولات آن بسیار گسترده باشد، به طوریکه می توان در کنار ساعتهای لوکس و گران قیمت، انواع ساعت ارزان را نیز مشاهده نمود. در حالت کلی قیمت ساعت لوتوس بر اساس چند فاکتور مهم مشخص می گردد از قبیل:

جنس ساعت

جنس و متریال به کار رفته در ساخت بدنه ساعت که تاثیر بسیار زیادی بر زیبایی و همچنین مقاومت آن دارد، در تعیین قیمت ساعت لوتوس موثر است. به عنوان مثال، در اغلب مواقع ساعت دیواری چوبی که از گذشته تا امروز در دکوراسیون منازل وجود دارد، نسبت به نوع فلزی و پلی رزین ارزان تر می باشد. نوع فلزی و پلی رزین از نمونه های نسبتا گران در میان ساعت ها هستند.

اندازه و ابعاد ساعت

این کاملا طبیعی است که هر چه ساعت در اندازه و ابعاد بزرگتری تولید و طراحی گردد، نیاز به متریال بیشتری داشته و قطعا قیمت آن بیشتر خواهد شد. لذا اگر به دنبال گزینه هایی با قیمت ارزان ساعت هستید، بهتر است به اندازه و ابعاد محصول توجه زیادی داشته باشید.

نوع موتور ساعت

از دیگر عوامل بسیار مهم در قیمت ساعت  نوع و برند موتور به کار رفته در آن می باشد. به عنوان مثال، نوع دو موتوره ممکن است کمی ارزان تر از سه موتوره باشد.

مدل ساعت لوتوس

همان طور که اشاره شد، محصولات لوتوس در دایره ی بسیار گسترده ای قرار گرفته اند از قبیل ساعت دیواری، ایستاده، گرند فادر، کودک و غیره. هر یک از این مدل ها از نظر قیمت با هم متفاوت هستند و به عنوان مثال، ساعت های ایستاده گران تر از سایر محصولات می باشد.

خرید اینترنتی ساعت دیواری لوتوس

تنوع بالا در محصولات گروه تولیدی ساعت لوتوس اولین و مهم ترین دلیل برای خرید اینترنتی این ساعتها می باشد. چون تمام فروشگاه ها و مراکز خرید ساعت تمام محصولات این برند را در کنار هم قرار نمی دهند. علاوه براین، با خریدهای حضوری امکان مرور ویژگی ها و جزئیات کامل محصول وجود ندارد. با خرید اینترنتی ساعت دیواری لوتوس این فرصت در اختیارتان قرار می گیرد تا در کمترین زمان ساعت های مختلف را بر اساس مدل، رنگ، وزن، شکل و غیره با هم مقایسه نموده و در نهایت بهترین گزینه را خریداری نمایید.فروشگاه اینترنتی کدکالا امکان خرید اینترنتی ساعت لوتوس را فراهم نموده و با ارائه گارانتی اصل بودن محصولات خود را تضمین می کند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کد کالا

فروشگاه اینترنتی کدکالا فعالیت خودرا از سال 139۶ در زمینه فروش لوازم ساختمانی صنعتی کشاورزی ، تزیینات و لوازم خانگی ارایشی بهداشتی اغاز نموده و هدف آن ارایه کالاهای باکیفیت و قیمت های بی نظیر از برندهای مختلف فراهم نموده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل