اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139903314377510123

جوابیه عباس آخوندی به سایت الف در دفاع از دوره زمامداری خود

کد: 139903314377510123

https://bit.ly/2YjMixh

، اصفهان , (اخبار رسمی): عباس آخوندی، وزیر سابق راه و شهرسازی دولت روحانی در مطلبی که به تازگی در صفحه شخصی خود در ویرگول منتشر کرده به گزارش وبسایت الف واکنش نشان داد. آخوندی در متن تلاش کرده تا ضمن آسیب شناسی اوضاع نابسامان بازار مسکن از دوره زمامداری خود در این وزارتخانه دفاع کند.

جوابیه عباس آخوندی به گزارشات سایت الف وابسته به احمد توکلی
جوابیه عباس آخوندی به سایت الف در دفاع از دوره زمامداری خود

عباس آخوندی، وزیر سابق راه و شهرسازی دولت روحانی در مطلبی که به تازگی در صفحه شخصی خود در ویرگول منتشر کرده به گزارش وبسایت الف واکنش نشان داد. آخوندی در این نامه سرگشاده که خطاب به احمد توکلی، مدیر وبسایت الف به رشته تحریر در آمده است تلاش کرده تا ضمن آسیب شناسی اوضاع نابسامان بازار مسکن و دفاع از دوره زمام‌داری خود در این وزارتخانه، با استناد به آمار و ارقام موجود، گزارش به زعم او دروغ سایت الف را پاسخ دهد. در بخشی از این نامه، آخوندی در رد انتقادها به عملکرد او در خصوص مسکن مهر می‌نویسد: « اشکالِ من از منظر برخی همفکران شما، بی‌توجهی به مسکن مهر نیست. اشکال من جمع‌کردن سفره‌ای است که عده‌ای برگردِ آن نشسته بودند و به نام ضعیفان، شکم سیری‌ناپذیر خود را پُر می‌کردند؛ و اشکال شما این است که در دام آن‌ها افتاده‌اید.» این اولین بار نیست که آخوندی طی یادداشتی به انتقادات احمد توکلی پاسخ می‌دهد. پیشتر نیز وقتی که توکلی در نامه‌ای خطاب به مسؤولان سه قوه از آخوندی به عنوان "وزیر شیفته نظام سرمایه‌داری" یاد کرد، این استاد دانشگاه در یادداشتی در خصوص ادعاها و شبهات طرح شده از سوی او توضیحاتی ارایه کرد.
گفتنی است که اخیرا گزارشی با عنوان « «آخوندی» چه بلایی بر سر بخش مسکن کشور آورد؟» در وبسایت‌های اصولگرا از جمله وبسایت الف متعلق به احمد توکلی منتشر شده است که طی آن به رویکرد و نحوه مدیریت عباس آخوندی در حوزه مسکن انتقادهای شدیدی شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان